Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Lootskin
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-19
Inlägg 959

Aw. Hade hoppats på Jedi Knights 4.

73mpl4R
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 8 798

Lootskin skrev:

Ja för tusan! Ge oss mer Kyle Katarn och de grabbarna:)

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Oj vilkket epos, nerkramat till DS då måste inte bara vara 100% pengar bakom iden....................

MacNille
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 7 511

SHIT kan jag redan säga nu. Vill ha KOTOR 3 NU!!

najtrows
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-23
Inlägg 857

JEDI KNIGHT ISTÄLLET VAFAN!

JAG VILL HA MER JEDI KNIGHT!

Titel Stammis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 513

Mjölka* mjölka*

Titel Stammis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 561

Skulle helst vilja se ett nytt republic commando, kotor eller jedi knight. I princip vad som helst förutom det här

Titel Hemmavan
Registrerad 2005-02-25
Inlägg 259

Hr Hamwich skrev:
Oj vilkket epos, nerkramat till DS då måste inte bara vara 100% pengar bakom iden....................

:P

Pjotor
Titel Veteran
Registrerad 2009-02-04
Inlägg 992

Lootskin skrev:

Jag instämmer.

Titel Stammis
Registrerad 2007-06-27
Inlägg 439

Tycker det är positivt att det görs spel för flera spelare (inte att förväxla med MP). ;) Så länge det införs rätt och på ett smidigt sätt. Hade dock gärna sett ett spel som liknar just Jedi knight 4 fast med stöd för tex 2 spelare.

Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 700

Jag är säker på att man bryter mot någon grammatikalisk regel om man använder kolon och bindestreck i en enda titel. Fattas bara att nästa spel heter Star Wars: Clone Wars - Lightsabers!; the 'game'

Titel Frågvis
Registrerad 2008-09-12
Inlägg 43

kotor vet vi ju att det kommer men mera republic commando 2 kan dom göra eller jedi knight 4 eller star wars jedi academy 2 istället ett jävla barn spel eller var det är LucasArts har blivet barnliga tycker jag alla fall

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-12
Inlägg 117

najtrows skrev:
JEDI KNIGHT ISTÄLLET VAFAN!

JAG VILL HA MER JEDI KNIGHT!

Eller hur. Tur nog så tog de med PC. Men man undrar om det här kommer vara något värt att spela alls. Oftast när det görs tillgängligt för konsoler så brukar det indikera på skitspel.

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-13
Inlägg 188

wsod skrev:
Oftast när det görs tillgängligt för konsoler så brukar det indikera på skitspel.

Så sant, klokt sagt!

*går och spelar Grand Theft Auto IV, BioShock, Portal, Gears of War, Call of Duty 4, Street Fighter IV, Fallout 3, Braid, Rock Band, Mass Effect, Left 4 Dead, Burnout, Deadspace, NHL 09, Fight Night 3, Skate, Resident Evil 5, LittleBigPlanet, Killzone 2, Uncharted, Super Mario Galaxy och Okami*

bossefraise
Titel Storröjare
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 3 411

FZ.Medlem skrev:
wsod skrev:
Oftast när det görs tillgängligt för konsoler så brukar det indikera på skitspel.

Så sant, klokt sagt!

*går och spelar Grand Theft Auto IV, BioShock, Portal, Gears of War, Call of Duty 4, Street Fighter IV, Fallout 3, Braid, Rock Band, Mass Effect, Left 4 Dead, Burnout, Deadspace, NHL 09, Fight Night 3, Skate, Resident Evil 5, LittleBigPlanet, Killzone 2, Uncharted, Super Mario Galaxy och Okami*

+1 ;)

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-12
Inlägg 117

Hehe okej det kanske var lite av ett extremt uttalande. :P

Super Mario Galaxy fanns aldrig till PC dock, inte heller Little Big Planet.. Men det jag menar är att de flesta spelen blir så mycket bättre på PC om de inte skalar ner allt till konsoler också.

Gäst

Hmm, precis, börjar bli "världens" mest exploaterade krig efter WW2...

Wilfer88
Titel Galen kyckling
Registrerad 2004-11-15
Inlägg 1 185

Nu är man väl petig men "och ryktas vara under utveckling hos Krome Studios" är väl ganska fel när det är ganska officiellt att det är dom som är utvecklarna vilket även ni själva verkar veta sekunden efter :D

Titel Veteran
Registrerad 2006-06-22
Inlägg 1 066

FZ.Medlem skrev:
wsod skrev:

Så sant, klokt sagt!

Oh snap!:)

Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 133

Uppföljare på Jedi Knight eller Republic Commando vore inte helt fel, men jag nöjer mig med den här titeln ändå. :)

Star Wars.... :3

Hydraah
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-26
Inlägg 240

Men... Ge mig ett SW spel som använder wii motion-plus :P

Titel Proffs
Registrerad 2007-04-13
Inlägg 1 777

Blir väl en blandning av Star Wars Battlefront II och The Force Unleashed skulle jag tro...:\

gurkoz
Titel Veteran
Registrerad 2003-08-07
Inlägg 830

Clone Wars.. Eeeeuie. :/

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

faan, förväntade mig star wars jedi knight 4 eller force unleashed 2 eller nåt XD haha

RazorShard
Titel Proffs
Registrerad 2005-04-19
Inlägg 1 324

Citat:
I Republic Heroes utlovas ett samarbetsläge för upp till två spelare samtidigt.

"Upp till"? Kan man ens kalla det ett samarbetsläge om det är färre än två spelare?? Kan man spela 1,5 spelare i coop? :P

Ja, jag vet, jag är en besserwisser, men jag kunde inte låta bli...

För övrigt så vill jag ha Jedi Knight 4 med Jedikrafter som i Force Unleashed (och gärna med den senares spelmotor).

Titel Stammis
Registrerad 2008-11-01
Inlägg 503

Jedi Knights 4 skulle varit mysigt men kanske de här blir helt ok också :P

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Jo, en riktig fortsättning JK hade varit hur gutt som helst. Hade jag fått bestämma skulle jag valt en remake av Dark Forces, satt precis och funderade på hur roligt det var.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Ge hit jedi knight me kyle katarn damnit

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 429 medlemmar online. 16 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter