Puerten skrev:
Annanaz skrev:
synd att dagens spelindustri bryr sig till 85% bara om konsol versionerna medans dem som spenderat tusentals kr för en dator som ska klara av dem Konsol-pc konverterade spelen. men om man tänkerbort den igentligen halvtaskiga krävande grafiken bfbc2 har o det extrema internet laget så äre ju ett relativt bra spel ( suck )
Precis, för det interna lagget som uppstår i BC2 är ju helt ok.. ..
Sjukt att det ens kan bli accepterat, med nya spel ska ju saker och ting förbättras. Endast grafik som förbättrats med BC2 (även om det möjligtvis prestandavis blivit sämre)
Dice suger röv.

Ne, konsoler suger röv, den festaste vodkaindränkta röven på hela den ryska stäppen, ja jag är bitter, fruktansvärt bitter.
Hade Xbox och Sony struntat i att leka "ultimat" spelplattform, och gemene man och kvinna inte älskat bada i the golden shower i allmänhet, ja då hade vi fortfarande haft våran golden age i spelsammanhang.
Nintendo har alltid varit på sin kant, gjort sina casualspel med guldkant, inte brytt sig om grafik, det företaget respekterar jag och gillar.
Men jag hade gärna sett PS och Xbox-divisionerna kånka, men det lär la inte hända så länge det finns lättlurade flanjanar där ute, och de verkar finnas mängder !!
Blah !!