Titel Kändis
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 6 004
Ohh, den kommer bli ljuvlig
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 583
har man livlig fantasi kan man nästan missta det för något annat. nästan. fantasi. livlig. åhoijjhååååh.sd.
Titel Veteran
Registrerad 2002-04-13
Inlägg 658
fig.7a *knäck*
fig.7b *knäck*
fig.9 *knäck*
Tror det blir en hel del svordommar
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550
Titel Frågvis
Registrerad 2008-11-20
Inlägg 40
Har man sett nått fulare :S
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-04
Inlägg 570
Titel Hemmavan
Registrerad 2002-11-26
Inlägg 122
Den verkar vara otroligt modulär om det genomför allting enligt patentet. Utbytbar knappsats, utbytbar givare samt möjlighet att docka två kontroller. Sedan ser det ut som den får inbyggda högtalare samt vibrator funktion...
Titel Frågvis
Registrerad 2008-02-11
Inlägg 28
Är det inte så att patentskisser ofta görs just med såna här extra mojänger och pryttlar just för att det faktiskta utseendet på det dom patenterar inte ska gå att se från dessa skisser?
Har för mig jag hört det någonstans...
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-08
Inlägg 118
Oj, ja... Den var ju inte vacker.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550
"Sedan ser det ut som den får inbyggda högtalare samt vibrator funktion..." Vibrator funktion Sony är nasty! Den ser ut att passa bra i ett japanskt rövhål.
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 1 632
Titel Storröjare
Registrerad 2006-11-14
Inlägg 4 093
Hardboiled15 skrev:
Sex och Snusk ala Sony
Så du tycker att Nintendo vars målgrupp är barn gör ett bättre jobb med en avlång kontroll ala dildo?
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-12-08
Inlägg 185
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 9 551
Titel Veteran
Registrerad 2006-12-29
Inlägg 695
känns som nån handscannerdatormojäng från de första Star Trek serien
Titel Proffs
Registrerad 2008-11-15
Inlägg 1 408
Mahone skrev:
Hardboiled15 skrev:
Sex och Snusk ala Sony
Så du tycker att Nintendo vars målgrupp är barn gör ett bättre jobb med en avlång kontroll ala dildo?
Nintendos kontroll är mer lik fjärrkontrollerna... som är helt accepterade sedan lång tid tillbaka. xD
Titel Proffs
Registrerad 2002-08-16
Inlägg 2 272
Hardboiled15 skrev:
"Sedan ser det ut som den får inbyggda högtalare samt vibrator funktion..." Vibrator funktion Sony är nasty! Den ser ut att passa bra i ett japanskt rövhål.
haha
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Tur att det bara är koncept än så länge. Hoppas på lite mer banbrytande än det här.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
ps3 is a dream machine 
Titel Kändis
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 6 169
alltiallo konsol vetni :]
Titel Proffs
Registrerad 2005-04-19
Inlägg 1 324
heatseek skrev:
Är det inte så att patentskisser ofta görs just med såna här extra mojänger och pryttlar just för att det faktiskta utseendet på det dom patenterar inte ska gå att se från dessa skisser?
Har för mig jag hört det någonstans...
Jo. Patenskisser är vanligtvis väldigt grovhuggna, dels för att vara tydliga och dels för att skydda den egentliga produktdesignen - om det ens finns någon (vanligtvis skickas patenten så fort man kommit på idén och det brukar vara långt innan någon design påbörjats).
När ett företag tar patent så brukar praxis vara att man tar patent på den design man tänkt sig och så många varianter, add-ons och alternativ till den man kan komma på för att få ett så brett skydd som möjligt och större handlingsfrihet i framtiden.
Så vad det här visar är i stora drag vad kontrollen
kan se ut som och vilka funktioner den
kan ha. Hur det blir får vi väl se först när Sony presenterar kontrollen på riktigt.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
det kommer bli jävligt kul men va fan kontroller jag trodde att sony skulle göra nått i stil med natal )=
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-01-18
Inlägg 161
Harryhasch skrev:
det kommer bli jävligt kul men va fan kontroller jag trodde att sony skulle göra nått i stil med natal )=
Det har de ju redan,
http://en.wikipedia.org/wiki/Eyetoy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 692
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550
MooDHooDs skrev:
Harryhasch skrev:
Det har de ju redan,
http://en.wikipedia.org/wiki/Eyetoy
Eyetoy är ju till för att smygtitta på små pojkar Sony har ju en hemlig hemsida där man kan se små pojkar live via Eyetoy.
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 3 137
MooDHooDs skrev:
Visst, men det är ju ganska rejäl skillnad i kvalité och funktionalitet

Lite som att jämföra Wand med Duck Hunt till NES, även om jag även där ser likheterna... ^^
Titel Intresserad
Registrerad 2008-04-07
Inlägg 92
Grumbledock skrev:
MooDHooDs skrev:
Visst, men det är ju ganska rejäl skillnad i kvalité och funktionalitet

Lite som att jämföra Wand med Duck Hunt till NES, även om jag även där ser likheterna... ^^
Men den känns bättre än wii's handkontroller när det gäller precision, inte testat de nya plustillbehören dock. Eye toy play 2 och 3 var riktigt härliga partyspel, ett tag sen man lira nu, men tycker de fungerade mycket bra.
Tror att sonys idé kommer fungera bättre för actionbetonade spel medan microsofts kameravariant likt eyetoyen kommer passa bättre för partyspel. Men båda verkar intressanta, undrar hur lång tid det tar innan de kommer.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-26
Inlägg 196
Ser oerhört groteskt och hemskt ut
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-25
Inlägg 55
Jag tror att kontrollen kommer bli riktigt cool när den är klar. Sony är duktiga på design och jag tycker att de har lyckats bra med PS3 och dess tillbehör hittills. Jag tror att detta kommer bli bra.
Förresten, seriöst.. ni som sitter och kopplar allt avlångt till dildos och liknande.. Blir bara trött, omoget.
"Kolla en mobiltelefon, värsta dildoooon! Kolla den vibrerar!"
"Titta denna eltandborsten, lätt gjord för att passa i någons rövhål. Varför måste colgate göra dildos hela tiden."
Herregud.