Titel Intresserad
Registrerad 2007-09-17
Inlägg 70
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-31
Inlägg 1 199
Typ som en America's Army rip off eller vad?
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-16
Inlägg 1 139
Ser ju rätt häftigt ut om man bara kollar genom på sidan. Synd man sitter på en temporär sunkig dator inte kan testa det :/
Såg precis system kraven och de var ju löjligt låga, kanske man kan testa ändå.
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-31
Inlägg 1 199
Det var ju helt värdelöst det spelet... uråldrig grafik, betan känns som en alpha.. inte ens redo för beta test.. För många buggar alltså.. fy sjutton :/ Sen så kändes det som man spelade Counter-Strike blandat med Call of Duty.. Campers överallt och Call of Duty ljud.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
corporaln0ll skrev:
Det var ju helt värdelöst det spelet... uråldrig grafik, betan känns som en alpha.. inte ens redo för beta test.. För många buggar alltså.. fy sjutton :/ Sen så kändes det som man spelade Counter-Strike blandat med Call of Duty.. Campers överallt och Call of Duty ljud.
OJ, kanske blir att stoppa nedladdningen... jag vill ha en krigsimulator, då är inte detta vad jag söker?:/
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-31
Inlägg 1 199
Detta är ingen krigssimulator, det är ett arkadspel rakt igenom.. Du kommer bara bli frustrerad på alla hitreg buggar, allt lagg, o alla campers.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
corporaln0ll skrev:
Detta är ingen krigssimulator, det är ett arkadspel rakt igenom.. Du kommer bara bli frustrerad på alla hitreg buggar, allt lagg, o alla campers.
Såg film nu, stängde av nedladdning direkt...
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-31
Inlägg 1 199
Jag spelade 10 - 15 minuter bara.. men det va liksom.. usch blä.. ingenting nytt... Avinstallerade snabbt efter jag spelat klart.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 118
ge mig ironsights för bövelen!
Titel Frågvis
Registrerad 2007-09-27
Inlägg 10
Det sög så slösa inte tid med det. Det är bara jobbigt att registrera sig ändå. Man mår dåligt efter 10 sekunder i det.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-02-23
Inlägg 3 550
Var riktigt sugen på att testa spelet men efter alla negativa comments så tänker jag inte slösa tid btw så har jag ju Runes of Magic som är väldigt roligt!
Titel Veteran
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 184
Detta är väl ingen nyhet,,har ju testat betan för 1 månad sedan,,preAlpha,,suger riktigt dåligt, ingen ADS, går ej att mappa om movementkeys,,Soppåsen .
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-31
Inlägg 1 632
AndyZedd skrev:
går ej att mappa om movementkeys
Aha, ospelbart för mig då eftersom jag kör svorak.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-02-02
Inlägg 197
Hmm ok... ja prövade detta trots vad folk sa och jag vill nu ha en förklaring hur man i hela denna värld kan vara "hooked" till detta
Titel Veteran
Registrerad 2001-12-05
Inlägg 624
ingen känsla alls ju! fan gick ju inte ens att sikta redigt. musen är snabbare sneet upp än den är i sidled och höjdled... och världens mus acc på det.
nej det är nåt för 10-åriga kids antar jag...
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-02
Inlägg 831
Det finns inga ord som kan beskriva hur dåligt detta är.
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 806
Det ser ut som en jävla HL1-modd.
Misslyckandet är totalt.
Titel Nykomling
Registrerad 2007-10-11
Inlägg 6
30sec sen vart de soptunnan..
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 327
Hardboiled15 skrev:
Var riktigt sugen på att testa spelet men efter alla negativa comments så tänker jag inte slösa tid btw så har jag ju Runes of Magic som är väldigt roligt!
Bry sig om comments från puckon som inte hört talats om spelglädje? Omg... Enligt gameplay filmerna tkr jag det ser skitroligt ut!
Titel Frågvis
Registrerad 2007-06-22
Inlägg 21
Blev inte ens till att testa det här, NOD32 varnade om följande så fort nerladdningen var klar; "a variant of Win32/Packed.Themida application".
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 327
Apothysis skrev:
Blev inte ens till att testa det här, NOD32 varnade om följande så fort nerladdningen var klar; "a variant of Win32/Packed.Themida application".
Oooh farligt! not..
Titel Frågvis
Registrerad 2006-09-18
Inlägg 40
Titel Veteran
Registrerad 2002-02-05
Inlägg 847
Hmm, var lite skeptisk till det i början, men efter att ha spelat ett tag nu så tycker jag att det känns ungefär som Battlefield fast på CS-banor. Eller snarare, banorna är ännu mindre än det, väldigt små banor.
Musen är definitivt konstig, olika hastighet på upp/ner än åt sidorna, väldigt frustrerande tills man vänjer bort det.
Hade inga problem att binda om, har dock inte rört WASD men annars kan man binda om fint.
Vissa av banorna är lite obalanserade känns det som, men brukar för det mesta bli ett jämnt spel.
Jag brukar spela på servrar som stänger av Sniper Rifles, det är nog med camping och öppna ytor som det är.
Vad mer... Underhållande men jag tror inte att det håller i längden som t.ex. TF2.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-08-04
Inlägg 182
renodlat skitspel rakt igenom, känner mig besudlad efter jag utsatt mig för dem här dyngan
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-16
Inlägg 1 139
Så jävla dåligt var det inte faktist. Potentialen fanns där men tyvärr så drog vissa grejer ner det rejält bland annat massa lag, konstiga hitboxar och vapen som är allmänt konstiga att skjuta med.
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-29
Inlägg 583
Har folk insett att detta är en beta
Titel Storröjare
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 4 409
Jag har faktiskt börjat ogilla sådana här spel för om man dödar folk hela tiden så blir man kallad allt möjligt som campare etc. fast man aldrig stannar på samma ställe. Sedan om samma personer lyckas döda mig ett par gånger då får man glåpord för det.
Är det bara bebisar som spelar nuförtiden eller vad har hänt?
Titel Stammis
Registrerad 2007-10-09
Inlägg 517
ja tycker de va kul
tar cs isf tycker jag. visst de kanske laggade lite menvafan de är en beta, realese kommer ju sen då kan man börja prata om vad som e bra o dåligt tills dess är de bara att ha kul i betan 
VARNING DE ÄR EN BETA INTE HELA SPELET VARNING
BETA BETA BETA
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-31
Inlägg 1 199
Newguy skrev:
ja tycker de va kul

tar cs isf tycker jag. visst de kanske laggade lite menvafan de är en beta, realese kommer ju sen då kan man börja prata om vad som e bra o dåligt tills dess är de bara att ha kul i betan
VARNING DE ÄR EN BETA INTE HELA SPELET VARNING
BETA BETA BETA
Det är inte ens klassat som BETA i mitt tycke.. En BETA ska gå att spela till viss del. Beta versionen av det här spelet är ospelbart och inte ett dugg lockande för framtida spel.
Känns mer som en halvfärdig alpha version av spelet.
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-15
Inlägg 1 432
Jag tyckte det var rätt skoj faktiskt. Bra röj&plöj, lagom snabb förflyttning, vapnen känns balanserade. Dock är det ju lite små banor och jag kan hålla med om att hitboxarna verkar udda. Sen faktum att default mouse sens var sinnesjukt hög. Fick nästan da den i botten för att kunna spela