Reize skrev:
Sisyr skrev:
stor bild
Oj ursäkta mig, jag glömde bort alla de bra filmer som gjorts baserade på spel. Kan du nämna en, tack?
1. Varför tror du jag har något sådant i åtanke? Michael Fassbender är knappast känd för att vara selektiv i sina roller - han är jävligt produktiv och med i lite allt möjligt, såväl bra som dåligt - utan att för den sakens skull "slänga bort sin talang".
2. Så din logik lyder "eftersom det tidigare inte gjorts bra filmer baserade på spel är denna inte ens påbörjade film patetisk"?
3. Du inser inte att det på mer eller mindre alla plan är andra filmmakare inblandade, med en annan förlaga?
Carl Johansson-Sundelius skrev:
Jag suger i mig kritik som milkshakes, men om jag ska vara helt ärlig känns AssCreed som en mer vedertagen avstavning än AC, som är långt ifrån lika tydlig. Men, jag kan ha fel och om det är något som verkligen retar upp flertalet läsare får jag tänka om. Notera att det inte finns någon redaktionell policy mellan AC kontra AssCreed.
Vilket är anledningen till att jag skrev "alternativt inte förkorta titeln alls". Det fyller inget syfte att förkorta titlar såvida man inte fått för sig att skriva en osedvanligt lång rubrik. Vidare är det inte något som "verkligen retar upp" mig personligen i vart fall, jag finner det bara tråkigt att läsa så pubertal humor på en annars bra sida.