Dabrinko skrev:
@Xzander:
Vad är du småpepp på? Har du spelat de spel som de här skaparna har varit med och gjort?
Jag har, och det här är liksom det jag har gått och väntat på sen Throne of Bhaal kom ut 2002. Det är såna som jag, som spelade spelen när de var yngre, som nu har jobb, som väldigt gärna vill uppleva nåt liknande igen. 160 dollar fick dem. Nu får de se till att leverera. Men med Tim Cain, Chris Avellone och Josh Sawyer, och direktpublicering istället för utgivare så kommer det att gå.
Ja herregud, annars skulle jag dra mig för att ens yttra något. Neverwinter Nights 2 spelar jag fortfarande titt som tätt på min Mac, och SW:KoTR2 är ett av mina absoluta favoritspel.
Men jag bör säga att Dungeon Siege III var en enorm besvikelse för min del, och New Vegas föll mig aldrig i smaken. (Vilket Fallout 3 aldrig gjorde heller dock, så det kanske inte är så relevant.)
Så därför är jag lite småpepp, för jag vet vad Obsidian är kapabla till och hoppas verkligen att de lyckas på samma sätt som med framför allt KoTR 2 och Throne of Bhaal, men vågar samtidigt inte hoppas för mycket.
Hoppas det klargjorde mitt förra inlägg något.