Titel Hemmavan
Registrerad 2009-01-27
Inlägg 232
då kanske vi ser spelet i hyllorna 2020 då.
Titel Intresserad
Registrerad 2011-08-10
Inlägg 67
Ser fram emot att få mer information om det hör!
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-20
Inlägg 0
Sviskon skrev:
Var inte så säker på det, även om man är i princip i mitten av en utveckling så kan det gå fort. Dom jobbar ju garanterat riktigt hårt så tror mer man får kanske se det om två till tre år uppe på spelhyllorna.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-15
Inlägg 237
qun0 skrev:
Sviskon skrev:
Var inte så säker på det, även om man är i princip i mitten av en utveckling så kan det gå fort. Dom jobbar ju garanterat riktigt hårt så tror mer man får kanske se det om två till tre år uppe på spelhyllorna.
Tror att han är ironisk, då blizzard alltid tar ca 300 år på sig att göra klart ett spel. Diablo 3 är väl ett perfekt exempel när det i princip var klart i 30 år innan det släpptes för att de "Finslipade" det
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 439
om det inte är casual skit och free to play kanske det kan vara intresant ...
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-03-20
Inlägg 208
Och när det är färdigt.... Kanske ett Warcraft 4?!
Titel Proffs
Registrerad 2006-10-10
Inlägg 1 786
Vore grymt om blizzard tog sig an mmofps-genren.
Starcraft möter planetside!
Man kan ju alltid drömma
Titel Storröjare
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 2 973
Tror tiden är förbi när man kan ta betalt för ett spel månadsvis som WoW. Oavsett om man gillar det eller ej så tror jag de stora pengarna ligger i F2P modellen (som ofta tyvärr blir P2W). Men om någon skulle lyckas med att ta betalt och fortfarande vara framgångsrika så är det väl Blizzard.
Titel Intresserad
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 57
Har hört att det kan vara ett fps mmorpg...
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-17
Inlägg 356
Hoppas på något nytt och fräscht från Blizz. Känns som att de kört på det säkra kortet ett tag, och enligt min mening så var det just det förstörde Diablo III.
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-13
Inlägg 340
Det är World of Lost vikings!!!
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-21
Inlägg 132
Med tanke på den avkastning Activision's ägare är vana vid så tror jag inte att dom kommer tillåtas "it's ready when it's done" för deras nästa stora kassako.
Speciellt om intresset för WoW och expansion stadigt dalar.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 418
Titel Stammis
Registrerad 2007-11-14
Inlägg 547
Jag skulle bli sjukt förvånad om "Titan" inte bygger på något de tidigare gjort!
...behöver inte innebära något dåligt. Men Blizzard verkar ha svårt att komma med något nytt.
Titel Veteran
Registrerad 2012-08-21
Inlägg 652
Sviskon skrev:
walter_iego skrev:
Ännu ett MMO?
Ja, de börjar bli lite tjatigt, men i så fall ska de va ett Free-2-Play MMO så man slipper deras löjligt höga månadskostnad!
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-14
Inlägg 435
en enda bild någonstans på webben hade gjort mig så sjukt glad...
Titel Pelletsbud
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 3 872
2014 är det release. Sanna mina ord.
Titel Intresserad
Registrerad 2009-05-01
Inlägg 61
Jorden går ju ändå under snart. Orka bry sig om detta.. puss
Titel Frågvis
Registrerad 2012-09-10
Inlägg 13
Ttian avslöjades inte alls 2011, snarare 2006.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-15
Inlägg 237
Lådbil64 skrev:
Ttian avslöjades inte alls 2011, snarare 2006.
Har också för mig att de sagt att de hade ett projekt som hette titan när burning crusade hade släppts (eller nån gång där i krokarna, var länge sen i alla fall) och då sa de "att det är spelbart"
edit: hittade denna sida:
http://www.blizzardnewmmo.com/Game_Info säger inget om att det var spelbart men att det snackats om det förut redan
Titel Intresserad
Registrerad 2011-02-08
Inlägg 66
World of Warcraft: Mists of Pandaria är kanske på väg att bli en besvikelse.
eller inte.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-05-02
Inlägg 203
"World of Warcraft: Mists of Pandaria är kanske på väg att bli en besvikelse"
Finns inget som har gett det intrycket hitills, vart har ni fått den informationen ifrån?
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-21
Inlägg 523
Det kommer säkert vara ett konecept med nya saker i wow generen i form av mmo.
och därför kommer det inte släppas förän om 1 till 2 till expansioner av wow.
Dom kommer säkert fortsätta med wow och arbeta på det, men jag är rätt säker att på det kommer låg prioriteras och innan dess blir wow f2p.
så när ni ser wow blir f2p så bli inte förvånade då börjar closed betan av titan.
dock frågan kommer ju blir titan futuristiskt? eller fantasyvärld? det är frågan.
jag tror på release vid runt slutet av 2013-2014 iaf. betan kmr iaf pågå(ifrån closed inte family) i säkert i 6-8 månader 
Som sagt bara spekulationer
Titel Stammis
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 469
Hoppas det är WoW end game med Gw2 lvling i starcraft Universumet med bättre grafik än Gw 2!
Det spelet hade blivit legendariskt för all framtid!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-06-28
Inlägg 185
RzrTrek skrev:
Sviskon skrev:
walter_iego skrev:
Ännu ett MMO?
Ja, de börjar bli lite tjatigt, men i så fall ska de va ett Free-2-Play MMO så man slipper deras löjligt höga månadskostnad!
OJ......två öl mindre på krogen vid ETT tillfälle en månad.
Bohooooooo........
Lipa lite mer över det. Ställ det i relation till annat onödigt som kostar i samhället så ser du att det inte ÄR så dyrt.....
Är så TRÖTT på allt gnäll kring P2P.....
DÄREMOT tycker jag INTE om deras system med att man behöver köpa expantioner då man betalar månadsvis, då skall uppdateringar och vidare utbyggdnad av spelet ingå....
Titel Stammis
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 469
koleny skrev:
qun0 skrev:
Sviskon skrev:
Tror att han är ironisk, då blizzard alltid tar ca 300 år på sig att göra klart ett spel. Diablo 3 är väl ett perfekt exempel när det i princip var klart i 30 år innan det släpptes för att de "Finslipade" det

Nu var det ju så att de skrotade typ 3 olika versioner utav det. Särskilt den versionen som stod färdig i princip 2008 som var utvecklad utav Blizzatd North (som gjort tidigare diablo spel) som hade vart den versionen av spelet alla ville ha men ingen fick se. Sedan kom Jay wilson och lade ner 4 år med att pissa på diablo serien och sedan vara kaxig över det på internet.
Så detta spel kan mycket väl om de nu jobbat på det i 4 år redan vara klart om 2-3. Beta absolut inom 2 år skulle jag säga
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 418
Blizzard är kompetenta att göra vad som helst, skulle varit trevligt med ett nytt IP för SP.
Titel Intresserad
Registrerad 2012-02-22
Inlägg 60
Wolrd of starcraft lätt! futurisk mmo! Jag är dock riktigt trött på mmo spel. Plus att jag inte gillar f2p genren alls.. ett spel för 200-500kr är inte mkt. 50-100kr i månaden är inte heller mkt, med tanke på hur många timmar man egentligen lägger ner. Folk klagade på d3, de flesta spelade över 100h. 3,33h och ca 16kr per dag räknat på 1 månad om spelet kostade 500kr. Om spelet då håller, är det lätt värt 100kr/månad.
Gud vad jag svamlar, hoppas någon förstår haha
Titel Stammis
Registrerad 2010-05-23
Inlägg 348
Ska inte ha någonting med Warcraft/Starcraft/Diablo etc att göra, utan ett nytt IP. Många tror det kommer bli ett MMOFPS liknande Halo vilket jag hoppas det verkligen inte blir.
Blir kul att höra mer om detta i framtiden ^_^
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-15
Inlägg 237
Swink skrev:
koleny skrev:
qun0 skrev:
Sviskon skrev:

Nu var det ju så att de skrotade typ 3 olika versioner utav det. Särskilt den versionen som stod färdig i princip 2008 som var utvecklad utav Blizzatd North (som gjort tidigare diablo spel) som hade vart den versionen av spelet alla ville ha men ingen fick se. Sedan kom Jay wilson och lade ner 4 år med att pissa på diablo serien och sedan vara kaxig över det på internet.
Så detta spel kan mycket väl om de nu jobbat på det i 4 år redan vara klart om 2-3. Beta absolut inom 2 år skulle jag säga
Åfan, hade ingen aning... Har inga stora förhoppningar på detta om jag ska vara ärlig men vi får väl helt enkelt se!