FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Rasmus117
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-05-11
Inlägg 130
Kopplade spel:
morfin91
Titel Stammis
Registrerad 2008-11-24
Inlägg 529

det var jävla snyggt faxtis :O
förvånad äfter 2an som jag inte tyckte var så snyggt men kanskehar med att jag gillar dessa miljöer mycket bättre.

kill455
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-06-04
Inlägg 251

Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Gaara
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-19
Inlägg 624

kill455 skrev:
Fattar inte hur en sådan medioker spel-serie kan leva. Köper folk verkligen detta skräp?

Vad som är skräp för dig kan vara bra spel för andra...

DraxXus
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-05
Inlägg 734

kill455 skrev:

Ja det är en gåta.

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 793

Valen funkar inte vidare för mig men det kanske kan vara på grund av att jag kör FF 15 för tillfället.

Smacko
Titel Gamer in training
Registrerad 2009-08-10
Inlägg 48

Bara älskar den där bågen. Crysis FTW!

uberpwnage2.0
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 123

Gaara skrev:
kill455 skrev:

Det gäller cod också men ändå har det massvis med haters.

Blomman1337
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-08
Inlägg 156

Jag tycker det ser alldeles för linjärt och tråkigt ut, det hjälper inte att det körs på konsol.

korosuu
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-27
Inlägg 381

*klickar på stealth*... smyga...smyga....BOOMpewpewpewpepewBOOOOMsmygapewpewpewpewpewpewALARMALARM...smygasmygaPEWPEWBOOOMpewpewpewpew..smygasmyga....

Har haft kul med föregående Crysis spel och kan nog lyckas få ut det med detta spel också... väntar nog dock på en sale först.

korosuu
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-27
Inlägg 381

Blomman1337 skrev:
Jag tycker det ser alldeles för linjärt och tråkigt ut, det hjälper inte att det körs på konsol.

Läste lite snabbt från en kommentar på youtube att det är ett klipp från PC med någon som lirar med en kontroller för att det ska se ut som att det är hur snyggt det kommer att se ut på konsoll också... ingen aning om det är sant dock.

xverminator
Titel Intresserad
Registrerad 2011-03-01
Inlägg 75

Fan det ser bara sunkigare ut för varje version som släpps. Crysis 1 var ju kanon, men nu ser grafiken så grötig ut så man knappt kan urskilja monster och bakrund, ser ut som skogen skjuter, om man inte tittar i slowmotion. Dom borde återgå till första versionen, där det var mer rent och cleant. Spel blir inte roligare för dom försöker maxxa så mycke neonfärger och explotioner och monster som möjligt, kanske 5 åringar imponeras av sånt...

Det var bättre förr i detta fall. Ser Crysis 3 som en kommande besvikelse, men jag kommer ändå köpa det.

FelixenS
Titel Stammis
Registrerad 2008-10-17
Inlägg 319

Tycker inte det var mycket stealth i stealth-alternativet eftersom enda skillnaden mellan dem var att vapnen han sköt åt alla håll med var ljuddämpade i det klippet

snipercat
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-17
Inlägg 19

Crysis 3 kommer bli awesome <3

Allexz
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-22
Inlägg 139

Crysis 3 måste bli världens bästa spel med tanke på texten som stod i trailern!

Tydligen så är denna PRE-alphaversion fullt texturerad, animerad, modellerad och ja, färdigt menysystem röster inlagda osv.

Inte illa, betan måste ju innehålla funktioner som aldrig setts förr i hela världen och jag antar att release versionen är så enormt polerad att världen helt enkelt exploderar så fort skitet trycks på en dvdskiva.

Eller så lyckades Crytek ljuga för sina kunder 20 sekunder in i trailern... lyckat.

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 481

uberpwnage2.0 skrev:
Gaara skrev:
kill455 skrev:

Fast jag tror nog att en majoritet av spelare ändå kan hålla med om att CoD spelet ändå är en remake av förra spelet med en till polygon här och där, klagades ENORMT på MW2, de hade helt ärligt samma hus och texturer som CoD4 i vissa småstäder.

CoD utan alla medaljer som pressas upp i ansiktet på en skulle vara ett spel ingen spelade, människor älskar bekräftelse att de gjort någonting bra, därför lever CoD ännu kvar. CoD efter CoD ger dig mer och mer beröm, oohh du dog 3 gånger på rad, här har du lite extra poäng.
Oh! du dödade 3 personer, här få coola ljudeffekter och plan som tar sönder halva banan
(dramatiserat ja, men det ligger en sanning bakom)

Varför tror du att CoD's spelarbas mestadels är folk under 15? de faller mest för tomma beröm.

farbrorwiwi
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-10-26
Inlägg 119

det ser ut att bli roligare än tvåan men inte i närheten av ettan den här gången heller

uberpwnage2.0
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 123

Ztreek skrev:
uberpwnage2.0 skrev:
Gaara skrev:
kill455 skrev:

Fast jag tror nog att en majoritet av spelare ändå kan hålla med om att CoD spelet ändå är en remake av förra spelet med en till polygon här och där, klagades ENORMT på MW2, de hade helt ärligt samma hus och texturer som CoD4 i vissa småstäder.

CoD utan alla medaljer som pressas upp i ansiktet på en skulle vara ett spel ingen spelade, människor älskar bekräftelse att de gjort någonting bra, därför lever CoD ännu kvar. CoD efter CoD ger dig mer och mer beröm, oohh du dog 3 gånger på rad, här har du lite extra poäng.
Oh! du dödade 3 personer, här få coola ljudeffekter och plan som tar sönder halva banan
(dramatiserat ja, men det ligger en sanning bakom)

Varför tror du att CoD's spelarbas mestadels är folk under 15? de faller mest för tomma beröm.

Må så vara, men faktumet står fortfarande att vissa tycker om det och andra inte ;)

NisseHult
Titel Stammis
Registrerad 2003-02-08
Inlägg 353

Ser bra ut, tycker jag! Undrar bara hur bra maskin man måste ha för att det ska flyta på någorlunda...

vuze2143
Titel Veteran
Registrerad 2011-02-27
Inlägg 738

Le mjölk!

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 481

uberpwnage2.0 skrev:

Må så vara, men faktumet står fortfarande att vissa tycker om det och andra inte ;)

Vilket verkligen förvånar mig enormt. jag ser verkligen vad folk gillar med dem, men jag förstår inte för en sekund varför folk är sådana döda zombies som bara vill ha medaljer och explosioner i ansiktet för att de gjorde någonting vilken åsna som helst har kunnat gjort sedan Quake och Unreal tiden, jag anser kill announcer i dessa spel tillräckliga för att göra mig nöjd av det jag gjort. Jag blir bara irriterad på achievements och medaljer som poppar upp runt skärmen. låt mig spela. announcers dolde i alla fall inte min vy.

chopper
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 231

Har jag köpt de andra 2 så blir det väl 3'an också..
Sämre spel har jag sett så det duger att harva igenom. :)

asdfg
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 1 817

Stort uppsving för miljöerna jämfört med 2an. Gameplay ser sådär ut.

Morganrone93
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-07-31
Inlägg 264

Inte riktigt vad jag kallar för stealth.... men okej!

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 460

kill455 skrev:

Har du spelat Crysis 3? Hur fick du tag på spelet?

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-24
Inlägg 0

kill455 skrev:

Alla har olika smaker, varför vara hatisk mot vad vissa gillar? håll dig till det du själv tycker om och ge fan i att gnälla på andra

Blomman1337
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-08
Inlägg 156

korosuu skrev:
Blomman1337 skrev:

Läste lite snabbt från en kommentar på youtube att det är ett klipp från PC med någon som lirar med en kontroller för att det ska se ut som att det är hur snyggt det kommer att se ut på konsoll också... ingen aning om det är sant dock.

Den tanken har faktiskt aldrig slagit mig att dom gör så, men skulle inte förvåna mig om det stämmer. FPS med BÅDE styrning via dosa och sämre grafik håller väl inte.

MiLeS
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-06
Inlägg 781

Pilbåge, hightech shit!

morfin91
Titel Stammis
Registrerad 2008-11-24
Inlägg 529

xverminator skrev:
Fan det ser bara sunkigare ut för varje version som släpps. Crysis 1 var ju kanon, men nu ser grafiken så grötig ut så man knappt kan urskilja monster och bakrund, ser ut som skogen skjuter, om man inte tittar i slowmotion. Dom borde återgå till första versionen, där det var mer rent och cleant. Spel blir inte roligare för dom försöker maxxa så mycke neonfärger och explotioner och monster som möjligt, kanske 5 åringar imponeras av sånt...

Det var bättre förr i detta fall. Ser Crysis 3 som en kommande besvikelse, men jag kommer ändå köpa det.

rolig sak det kallas att fienderna har bra krigs kläder för miljön ;)

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 566

Synd på ett så bra spel, det verkar så bra men jag finner det så tråkigt att jag inte ens orkade kolla klart. Ser ut som 2:an som jag inte hade intresse att spela klart...

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 387 medlemmar online. 19 foruminlägg har postats idag.

FZ