FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Ischim0n
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-16
Inlägg 123

Nej, det kommer nog inte att kunna mäta sig med Diablo 3 :)

Men inget fel på att det kommer flera av samma genre.

zsm
zsm
Titel Stammis
Registrerad 2008-05-30
Inlägg 310

Det är ett fantastiskt spel måste jag säga.

huklen
Titel Intresserad
Registrerad 2011-11-04
Inlägg 71

Har spelat betan ett tag både själv och med polare och det är jävligt nice, avsaknaden av tutorial och lite mer inbitande storyberättande hade varit trevligt. Men det är ju bara beta, annars en bra kandidat till D3

crazycat690
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-12-13
Inlägg 164

Tja med tanke på att Blizzard inte riktigt varit sig själv så.. och med tanke på alla dåliga val de gjort med Diablo 3 så tror ja inte att det bara kan mäta sig med Diablo 3 utan kanske också vara bättre. För de första, kan man spela Path of Exile utan att vara online hela tiden?

Ziraz
Titel Frågvis
Registrerad 2006-07-14
Inlägg 31

Nej, måste vara online för path of exile också eftersom det är ett online spel. Spelat betan ett bra tag nu och det är riktigt kul, har faktiskt spelat Path of Exile mer än Diablo 3 betan xD

Floppydick
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 231

Verkar skoj, men orka ladda ner och installera för att testa åt dom sporadiskt ett par dagar..

Castor.T
Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2008-06-14
Inlägg 549

Eventuella recensioner får väl tala för spelet.
Är lite emot det där med online....men kan kanske leva med det om spelet i sig är bra.

SWEBarb
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-19
Inlägg 2 420

Har inte kommit med i D3 betan så har spelat detta rätt mycket och jag tycker det är faktiskt rätt så bra, och spelet kommer ju vara gratis så det är ingen big loss om man inte tycker om det, självklart är diablo ett starkare varumärke och spel men det är också väldigt överskattat hur mycket dom bantat och tagit ifrån nu alla kommer ha samma skills vid samma lvls osv... inga attribut att lägga ut osv...

Luciphear
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-24
Inlägg 1 487

crazycat690 skrev:
Tja med tanke på att Blizzard inte riktigt varit sig själv så.. och med tanke på alla dåliga val de gjort med Diablo 3 så tror ja inte att det bara kan mäta sig med Diablo 3 utan kanske också vara bättre. För de första, kan man spela Path of Exile utan att vara online hela tiden?
Smaksak antar jag. Diablo 1 älskade jag, fast Diablo 2 kände jag aldrig samma sak för. Det är bra, men det blev aldrig riktigt sådär roligt som jag hade i D1. Hur folk orkat spela det i så många år förstår jag inte. Har återvänt till Diablo 2 nu för att testa det ifall jag hade fel när det först släpptes, men nepp. Tycker fortfarande det är oerhört repetivt och segt, men inte dåligt. Det kan vara okej med en vän eller två, men aldrig ensam. Det jag läst om Diablo 3 enligt mig är väldigt bra förändringar.

Ska ändå testa Path of Exile, rätt nyfiken på hur det blir. :)

Edit: Efter ha kollat videor på Path of Exile så måste jag säga att det ser väldigt mycket ut som Diablo 2, och det gör mig oerhört uttråkad. :| Tror att Diablo 3 blir mer min grej, men jag testar PoE ändå, jag kan ha fel. En sak jag älskar är "Passive grid" systemet, likt det från FFX. :)

Voorhees
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-27
Inlägg 637

Lirade det för ett tag sen, får jag ett blowjob av någon så kan jag skänka en av mina många friend invites.

Astro Black
Titel Stammis
Registrerad 2009-10-29
Inlägg 398

Helt OK spel. Om man är ute efter något som är mer likt Diablo än Diablo, eller om man är villig att ge upp tight gameplay för ett lite grafiskt mörkare spel med attribut distribution som kommer få alla cookie cutter knackare att trilla av stolen. Värt att prova med tanke på att det är f2p, men annars är det D3 (och Torchlight 2) som gäller.

Kuci
Titel Stammis
Registrerad 2009-04-11
Inlägg 566

p2win antar jag

RuneClaw
Titel Frågvis
Registrerad 2010-04-28
Inlägg 35

Kuci skrev:
p2win antar jag

Nej, men pay 2 look cool!
De kommer sälja skins, speciella grafiska effekter på skills och så vidare. De kommer inte sälja exp boost, utrustning eller andra saker som gör dig kraftigare utan bara kosmetiska saker.

GGG har även sagt att de kanske kommer erbjuda möjlighet för guilder att köpa egna ladders eller leagues.

Kuci
Titel Stammis
Registrerad 2009-04-11
Inlägg 566

RuneClaw skrev:
Kuci skrev:
p2win antar jag

Nej, men pay 2 look cool!
De kommer sälja skins, speciella grafiska effekter på skills och så vidare. De kommer inte sälja exp boost, utrustning eller andra saker som gör dig kraftigare utan bara kosmetiska saker.

GGG har även sagt att de kanske kommer erbjuda möjlighet för guilder att köpa egna ladders eller leagues.

Som LoL? Är värt att pröva isf

HaxXt
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-09-22
Inlägg 107

Nån som har en betanyckel och vill dela med sig av glädjen? ;) Missade detta helg-event...

Davwve
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 199

HaxXt skrev:
Nån som har en betanyckel och vill dela med sig av glädjen? ;) Missade detta helg-event...

Missade också detta tyvärr :/ Nästan helt omöjligt att lyckas få en nyckel från deras forum...

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 100 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ