Bengan87 skrev:
Blev lite rädd nu! Drog igång Ps3an och allt lirade men efter en stund nu så började bluray-läsarn brumma, något som jag aldrig hört förut. Mx Reflex skivan låg i.
Tog ut skivan direkt och stängde av skiten.
Nyss va ja tvungen o testa igen och la i The Dark Knight (tänkte fet 1080p kvalle=läsarn får jobba?), och nu viner Ps3an fint som vanligt.
Jag som är lite extra känslig nu efter detta kanske eller håller min spelare på att ryka ... ?
Vill verkligen inte bli av med min trotjänare då ja inte alls gillar den tråkiga och billiga (både pris och utseende!) Slim.
Tråkigt om ett fel som detta gör att Ps3an mår kasst efteråt?
/Adde
Jag tror mig veta svaret:
1. Du startar din PS3 01:30 på morgonen, det är tyst hemma, inte förstärkaren på med hög volym osv. (På natten hör man saker man inte hör på dagen)
2. Ljudet beror antagligen på att MX Reflex-skivan är lite obalanserad, som får den att vibrera (har själv skivor som låter och skivor som inte låter)
3. Du testar inte med MX Reflex-skivan igen efter att du testat med Dark Knight.
Testa med MX Reflex igen, lägg handen på PS3:an så känner du vibrationerna om du inte skulle höra dom dagtid.
Det är vad jag tror iaf
/MVH Magnus