FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Siken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 546

... Hoppas det är gratis? :P

kill455
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-06-04
Inlägg 251

Måste gå köpa en PS3 och förboka assassins creed 3 nu!!! oj vänta, kör hellre med 10 gånger bättre grafik på PCn

FrapMore
Titel Noob
Registrerad 2010-08-12
Inlägg 15

te="kill455"]Måste gå köpa en PS3 och förboka assassins creed 3 nu!!! oj vänta, kör hellre med 10 gånger bättre grafik på PCn[/quote]
Håller med dig till hundra procent! PC är fan den bästa spelkonsollen. Är spelet anpassat för en spelkontroll, koppla då in den i datorn förtusan! Kostar väl runt 300 spänn medans vissa går och köper helt nya konsoler istället suck...

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 460

En dator är ingen konsol, den är så mycket mer, men, de där fyra uppdragen kan man vara utan.

Hazz
Titel Gamer in training
Registrerad 2011-02-09
Inlägg 32

Men...asså är Sony dumma? Slösar dom sina pengar på exklusiva missions? Varför? Ingen 360 eller PC spelare kommer dra o köpa en PS3 + AC3 bara för några extra uppdrag... Speciellt inte så här sent(slutet av nuvarande gen). Om man skulle slösa pengar på exklusiva DLC's ska man göra det tidigt och på ett stort släpp som Microsoft gjorde med GTAIV, då inte alla hade köpt en konsol än.

blodChoklad
Titel Stammis
Registrerad 2003-02-09
Inlägg 425

hm, har pc, xbox o ps3.

Blir till xboxen bara för att jag har alla andra acspe till den...
...och för att jag vägrar väja plattform för ett dlc

daemonhorde
Titel Intresserad
Registrerad 2011-10-27
Inlägg 50

Köp inte spelet sluta stödja sånna här gimmicks med extra content som är exclusivt. Lovar att om de tappar 400 000 kunder eller nått slutar de direkt.

SgtLiquidati0ne
Titel Frågvis
Registrerad 2012-08-15
Inlägg 14

Meh, kunde de inte ha släppt det till Xboxen med? :/

blodChoklad skrev:
hm, har pc, xbox o ps3.

Blir till xboxen bara för att jag har alla andra acspe till den...
...och för att jag vägrar väja plattform för ett dlc

Samma här. FÖredrar Xboxen så nu blir det till Xboxen, trots dessa extrauppdrag.

KoP
KoP
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 477

Tur att man har både xbox, ps3 och pc. Behöver man aldrig whina i såna här situationer. Bara välja och vraka. :)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 413 medlemmar online. 18 foruminlägg har postats idag.

FZ