Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Storröjare
Registrerad 2007-01-07
Inlägg 3 497

Ah, så ni har börjat göra DS recensioner nu. Är det här det första spelet ni recenserar till DS eller har jag bara inte varit tillräckligt uppmärksam? :)

Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-05-05
Inlägg 7 413

q0rra skrev:
Ah, så ni har börjat göra DS recensioner nu. Är det här det första spelet ni recenserar till DS eller har jag bara inte varit tillräckligt uppmärksam? :)

Du ar inte varit så uppmärksam. Här har du en total lista på recenserade DS-spel. :)

Titel Kändis
Registrerad 2003-07-25
Inlägg 7 400

Heter det inte "Pub" och "Pubar"?

Förutom det, välskriven artikel :)

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 489

Fargo:
Bra spanat! Jag skyller på att tryckfelsnisse varit i farten... det är ändrat nu. Tack!

c0rn
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-07-01
Inlägg 135

"tillräckligt god tid" Eller som vi andra skulle uttrycka det, "jag har bara 2 händer och dom sitter fast runt den lilla vita maskinen".

Titel Kändis
Registrerad 2003-07-25
Inlägg 7 400

Sebastian Lind skrev:
Fargo:
Bra spanat! Jag skyller på att tryckfelsnisse varit i farten... det är ändrat nu. Tack!

Hehe, lungt :D. :)

asdfg
Titel Proffs
Registrerad 2004-12-12
Inlägg 2 207

Spelet i sig är riktigt bra. Fascinerande hur de har lyckats klämma in ett helt gta-spel i den där lilla ds-kassetten. Rekommenderar spelat starkt. Det är så här gta ska vara.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Underbart spel. trodde itne det skulle var så bra, men det är som GTA och förmedlar den känslan. Ett av de bästa spelen som kommit ut till DS.

radiuz
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-06
Inlägg 1 561

Blir nästan sugen på en DS enbart för detta spel när man läser era åsikter om spelet! Värt att köpa en DS tro för GTA?

Titel Storröjare
Registrerad 2008-03-24
Inlägg 2 919

Testat spelet i några få minuter, men dom minuterna var magiska. Helt underbart spel.

Titel Stammis
Registrerad 2007-02-26
Inlägg 464

Menar ni allvar? Har inte hunnit testa ännu. :P

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

ah detta spelet är så jävla fett att man för lust att skaffa en ds. gta 2 va så jävla bra på ett udda vis. spelar förfarande gta 2 då och då..fortfarande lika roligt!!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 422 medlemmar online. 16 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter