FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Thomas
Titel Kändis
Registrerad 2006-11-14
Inlägg 6 409

1:43 och 2:12. Varsågoda!

Så himla härligt att Bateson fick göra rösten trots allt. Är nästan så att man få en örgasm av att höra rösten.

KatOne
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-10
Inlägg 1 137

Coolt gjort, stor respekt till skådespelarna och även till spelutvecklarna som aspirerar till det bästa!

...men av det jag sett hitills är fanimej ansiktena rätt stela in-game ändå. Eller? La Noire spöar ju ansiktena gånger tusen.

Och seriöst - man KAN bara inte lägga ned så här mycket tid på animation, och ändå nöja sig med helt polygonsvälta karaktärsmodeller. Kolla in deras kantiga skallar.

Men å andra sidan flyter det ju inte på konsollerna annars.

Ztreek
Titel Proffs
Registrerad 2011-07-20
Inlägg 1 463

KatOne skrev:
Coolt gjort, stor respekt till skådespelarna och även till spelutvecklarna som aspirerar till det bästa!

...men av det jag sett hitills är fanimej ansiktena rätt stela in-game ändå. Eller? La Noire spöar ju ansiktena gånger tusen.

Och seriöst - man KAN bara inte lägga ned så här mycket tid på animation, och ändå nöja sig med helt polygonsvälta karaktärsmodeller. Kolla in deras kantiga skallar.

Du ska se att spelet blir riktigt bra till PC. De har lovat en bra PC port

B-B-B-Banänäbrääken
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 553

Ztreek skrev:
KatOne skrev:

Du ska se att spelet blir riktigt bra till PC. De har lovat en bra PC port

Precis vad jag tänkt med. Ibland ser det asbra ut och så går dom in med en närbild som ser ut att vara från konsol versionen som ser ..inte så bra ut..

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 140 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ