Så här löser du de vanligaste For Honor-problemen

Robot
Så här löser du de vanligaste For Honor-problemen
Så här löser du de vanligaste For Honor-problemen

Maj gadd! Bästa att undvika ett år eller två tills allting funkar som det ska.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ännu ett ofärdigt spel från Ubisoft för att det ska stressas till butikerna Släpp spelet när det är färdigt istället!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Riktigt bra spel. Har skitkul hehe.

Medlem

Har inte haft något problem alls med spelet... Från closeup beta till release. Så vet inte om allt kan skyllas på ubisoft även om det är lockande.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Har inte haft något problem alls med spelet... Från closeup beta till release. Så vet inte om allt kan skyllas på ubisoft även om det är lockande.

Efter ha läst den långa listan av problem, vem tycker du ska få smällen då om inte Ubisoft? Låter som väldigt få problem som slutanvändaren kan göra så mycket åt och Ubisoft borde ju anpassa sitt spel till Nvidia kort då de har överlägset störst andelar på marknaden.

Medlem

Har samma problem sedan stängt beta.När jag spelar på min laptop som har GTX M går inte använda full screen.

Medlem

Wow, den listan var inte kort...

Medlem

Meh, tycker inte nån av dessa har påverkat mig när jag spelat. det som stört mest är när man i grupp kommer in i en match åså disconnectar en eller flera av ens kompisar helt random. Men det är ju bah att lämna gamet och söka om.
Nog måste dem fixa allt, men det är inte många spel som släpps utan buggar nu för tiden. Vänta en månad innan köp så bör ju det mesta vara fixat, förhoppningsvis.

Medlem

Jag märkte stora problem när jag spelade betan, så visste att de aldrig skulle hinna fixa de problem till launch. Därför jag väntar tills det fungerar, om någon ens spelar spelet då.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av SkullJoke:

Har inte haft något problem alls med spelet... Från closeup beta till release. Så vet inte om allt kan skyllas på ubisoft även om det är lockande.

Efter ha läst den långa listan av problem, vem tycker du ska få smällen då om inte Ubisoft? Låter som väldigt få problem som slutanvändaren kan göra så mycket åt och Ubisoft borde ju anpassa sitt spel till Nvidia kort då de har överlägset störst andelar på marknaden.

Fanns minst lika många om inte fler problem i Overwatch när det släpptes men ingen gnällde på Blizzzard. Hade varken problem i Overwatch eller det omtalade BF3 jag men lite buggar får man räkna med i nya onlinespel, brukar lösa sig inom några veckor.

Nyaste hjälten i Overwatch har fortfarande en bugg med en av sina förmågor, månader efter att hon gick live, som händer lite hela tiden för folk. Lite väl mycket gnäll på Ubisoft nuförtiden tycker jag, både For Honor och Siege är mycket bra spel som kanske hade problem i början men i Siege är de lösta och förhoppningsvis är de borta i For Honor snart med. Balansen är en annan fråga, vill gärna ha en Valkyrie buff nu tack.

Medlem
Skrivet av joonsson:
Skrivet av kaealy:
Skrivet av SkullJoke:

Har inte haft något problem alls med spelet... Från closeup beta till release. Så vet inte om allt kan skyllas på ubisoft även om det är lockande.

Efter ha läst den långa listan av problem, vem tycker du ska få smällen då om inte Ubisoft? Låter som väldigt få problem som slutanvändaren kan göra så mycket åt och Ubisoft borde ju anpassa sitt spel till Nvidia kort då de har överlägset störst andelar på marknaden.

Fanns minst lika många om inte fler problem i Overwatch när det släpptes men ingen gnällde på Blizzzard. Hade varken problem i Overwatch eller det omtalade BF3 jag men lite buggar får man räkna med i nya onlinespel, brukar lösa sig inom några veckor.

Nyaste hjälten i Overwatch har fortfarande en bugg med en av sina förmågor, månader efter att hon gick live, som händer lite hela tiden för folk. Lite väl mycket gnäll på Ubisoft nuförtiden tycker jag, både For Honor och Siege är mycket bra spel som kanske hade problem i början men i Siege är de lösta och förhoppningsvis är de borta i For Honor snart med. Balansen är en annan fråga, vill gärna ha en Valkyrie buff nu tack.

Ljug inte. Senaste patchen till siege har skapatextremt mkt problem. Fortfarande stora problem att hitta match ibland. Invote buggen finns kvar, ny bugg i senaste patchen då man ibland spawnar som en drone, äsh hitbox är fortfarande trasig. Så siege är långt ifrån "fixat" sitter o spelar de nu. Kan fortsätta med buggar dom inte fixat i de spelet.

Avstängd

Skön fix dom har för dem med problem med strict NAT som är 100% omöjligt att fixa för vissa. Bara att Ubisoft är så satans snåla och kör p2p servrar...

"[ALL] NAT Type Group Issues
Groups with more than 1 Strict NAT are not recommended as they will not be able to reach matchmaking.
Workaround: Preferably invite friends with open or moderate NAT types."

Medlem
Skrivet av joonsson:

men lite buggar får man räkna med i nya onlinespel, brukar lösa sig inom några veckor.

Håller med om det hade varit ett annat företag än Ubisoft, hur lång tid tog de innan de fick ordning på Rainbow six Siege? MP i Watch dogs 2? The Divisions barnsjukdomar samt att spelet nu i princip blivit spelbart med lite vettig DLC. Ubisoft förtjänar all skit de får, speciellt efter grejen med downgrades i Watch Dogs och Far Cry.

Jämförelsen med Blizzard är löjlig, speciellt om man ser till skillnaden i antal användare som försökte spela spelet vid release.

Gen
Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av SkullJoke:

Har inte haft något problem alls med spelet... Från closeup beta till release. Så vet inte om allt kan skyllas på ubisoft även om det är lockande.

Efter ha läst den långa listan av problem, vem tycker du ska få smällen då om inte Ubisoft? Låter som väldigt få problem som slutanvändaren kan göra så mycket åt och Ubisoft borde ju anpassa sitt spel till Nvidia kort då de har överlägset störst andelar på marknaden.

Fast det var ju lite skumt sagt eftersom For Honor är ett nVidia sponsrat spel. nVidia har ju tom en egen trailer och allt där alla funktionerna visas upp.

Medlem
Skrivet av Byzzan:

Skön fix dom har för dem med problem med strict NAT som är 100% omöjligt att fixa för vissa. Bara att Ubisoft är så satans snåla och kör p2p servrar...

"[ALL] NAT Type Group Issues
Groups with more than 1 Strict NAT are not recommended as they will not be able to reach matchmaking.
Workaround: Preferably invite friends with open or moderate NAT types."

Ja typ som för mig, öppnat alla rekommenderade saker förutom att köra dmz i min router. fortfarande strict. Kul skaffa bättre vänner ungefär, om man har mer än en med strict.

Medlem

Spelet kommer att bli F2P inom en snar framtid.

1
Skriv svar