Jag tror han har fel, jag har bokat spelet och kollar man på webhallens förbokade sidor så ser man MOH-.WF uppe på listorna. Jag tror absolut att det inte kommer floppa, och kommer sälja riktigt bra. speciellt på konsoll, men även på pc kommer den sälja. Jag tycker spelet är en blandning av MOHTier1, COD, BF2, och BF3. Och dom har gjort det riktigt bra. Sen har dom snygga frostibite som många tycker är bra, jag inkluderat... Så jag är övertygad att spelet säljer bra, och det är ändå före många spel som släpps. Den kommer före Halo4, före Need for speed most wanted, före AC3 och före FarCry3. så spelet hinner sälja bra innan dom kommmer. Jag längtar mest efter Nintendo Wii U, och även den kommer nog sälja bra,, för vi som bor i sverige, och många andra "västländer" villl ha nya leksaker att leka med... Wiii U är ändå innovativt även om vissa ser det som en gimmick, men det blir nog riktigt bra tror jag!! Vill prova colonial marines på den, och även ZombieU, har bokat ZombieU+WiiU paketet premium så klart. Svart passar bättre till tv:ns färg... 
Puscifer skrev:
Det blir åtminstone ett köp för min del, trots att jag är ett inbitet BF3-fan. Jag tycker det är skönt att variera lite mellan storskaligt krig och lite mer intensiva närstrider (BF3:CQC håller tyvärr inte p.g.a. brist på game modes) - sen är det alltid kul att kunna spela som nationen Sverige.
Exakt så funkar/tänker jag med...
Citat:
BF3:CQC håller tyvärr inte p.g.a. brist på game modes BF3:CQC håller tyvärr inte p.g.a. brist på game modes
Håller med helt, armored kill och back to karkand är riktigt bra, gillar inte alls close quarters, det känns som en konstig COD kopia? Fast mindre roligt, jag är ingen COD fan sen COD4-5 kom, resten har varit skit enligt mig. BlackOPS var ok, men inte mer... BF serien är helt klart bästa MP krigs spelet just nu, jag hoppas MOH Warfighter hålla åtminstone den kvaliten i produktionen, så blir det bra... Det viktigaste för mig i skjutar spel är att ljuden är autentiska och låter tunga/feta, frostbite har en av dom bästa "ljudmotorn" i branchen. Låter verkligen som man är i ett krig, älskar det. Jag erkänner att jag testa läckta HALO4, vet inte om jag bryter regler nu, men vill bara säga till er att ljuden i spelet är äntligen riktigt feta. Ljuden i tidigare halo spelen har alltid känts svaga och mesiga, inte i fyran. 343 är en riktigt bra utvecklare, ska verkligen hålla ögonen på deras spel i framtiden. HAlo4 är en av det snyggaste spelen grafikmässigt hittils i ett 360 spel...RIKTIGT SNYGGT.. Förlåt admins om jag bryter regler här, isåfall ber jag om ursäkt. Jag vill bara upplysa folk om bra saker... Hoppas ni bara ger mig en varning ifall jag gjort nåt dumt nu??? Sorry för långa texten...
PS. Fan jag fattar inte hur bortskämda alla småkidsen är idag med spelandet, dom som gnäller ser bara allt som är fel, men kan inte se det som är så bra??? Fan ni är aldirg nöjda, gör spel själv så får ni se hur svårt det är att få det bli omtyckt av alla. Fan gnället på FZ är nog det stället det gnälls om allt hela tiden?!!?!?!?!?? Fan lägg av, släng en lyckopiller i röven så kanske ni mår bättre och kan se dom bra saker istället för alltid fastna för allt negativt.. Så jävla tråkigt höra allt gnäll jämt, typiskt svenskt tyvärr.. Fan ni har I-lands problem så det skriker om det....