Se avsnitt två av Fragzone!

Robot
Se avsnitt två av Fragzone!

Efter succélanseringen förra veckan är vi tillbaka med avsnitt två av vårt videomagasin Fragzone.

#simcity


Medlem
Se avsnitt två av Fragzone!

Trevligt till middagen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag börjar nu.

Medlem

Äntligen måndag!

Medlem

Gött! Sånt gillar vi

Medlem

Kan man få kommentar på det man skrev i förra tråden innan man kommenterar nästa?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tummen upp


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Bra avsnitt igen och intressant ämne.

Väldigt många blev besvikna på Dead Island, men själv älskade jag spelet. Dock såg jag den "hypade" trailern (http://www.youtube.com/watch?v=lZqrG1bdGtg) först efter att jag spelat ut spelet. Kanske det gjorde sin sak?

Medlem

Åh, SimCity. Spelade betan tre gånger. Men ville inte spela för mycket, och ser verkligen fram emot att sätta tänderna i fullversionen.

Vad gäller diskussionen kring hype tycker jag att konsumenter själva har det största ansvaret. Och det gäller såväl förbokningar som kickstarters. Till det senare har jag inte donerat ett enda öre eftersom jag känner att jag inte har kontroll på att mina pengar går till exakt det jag vill.

Gillar verkligen magasinet, som bryter lite med det vanliga texttuggandet!

PS. Tråkigt att ni tvingas förklara vad en recension är för något om, och om, och om, och om, och om... igen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Request till nästa avsnitt : En liten smyg cameo med Christer i Mario Utklädnaden!

Calle måste verkligen känna sig älskad i studion, så mycket bromance du får varje gång! Haha

Håller samma sköna klass som förra avsnittet, kanon!


signatur

Nämen!

Medlem

Mycket trevligt avsnitt, mer avslappnat

Medlem

Återigen riktigt bra. Hoppas ni fortsätter i denna klass och inte får slut på ämnen att ta upp.

Blev riktigt sugen på SimCity

Medlem

Nästa avsnitt kräver jag (vi?) att Engström kör Mario dräkten

Grymt avsnitt btw! Bra jobbat!

Medlem

Fortfarande för långt imo, 20 min räcker.

Medlem

Grymt som vanligt, men vad är det för videospelare ni har skaffat er nu?... För oss som kör Nvidia Surround (antar att det är likadant i eyefinity) så när man maximerar med den nya så dras bilden ut till alla 3 skärmar. Ingen spelare jag stött på innan har gjort detta, en lite notis om ni nu inte redan vet om det.
Lite jobbigt om man ska behöva byta upplösning bara för att få helskärm.


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Fortfarande för långt imo, 20 min räcker.

Nej, 20 minuter är för kort.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Ztreek:

Fortfarande för långt imo, 20 min räcker.

Nej, 20 minuter är för kort.

Nej, inte för en web baserad serie, du ska kunna kolla på fikarasten eller lunchrasten. eller medan du sitter på dass med diarré.

Medlem

Riktigt bra program (och serie för den delen), tycker att längden är perfekt. Kan sakna någon ljudeffekt när Fragzone-loggan visas mellan inslagen, men noterar jag sådana småsaker är det väl för att resten av innehållet är utmärkt.

Medlem

Grymt avsnitt som förra gången, känns som det kommer bli bättre och bättre för varje gång

Medlem

Fortsatt hög kvalité, love it!

Medlem

made my e-penis jizz

Medlem

"Vi är exalterade" : =_=

Medlem

Älskar Fragzone

AW8
Medlem

Roligt och underhållande!

Skrivet av DragonPuffer:

Nästa avsnitt kräver jag (vi?) att Engström kör Mario dräkten


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av DragonPuffer:

Nästa avsnitt kräver jag (vi?) att Engström kör Mario dräkten

Grymt avsnitt btw! Bra jobbat!

Detta måste uppfyllas!

Medlem

En kopp kaffe till det här då

Medlem

Lika bra som vanligt! riktigt bra,tyvärr så hatar jag sims,och sim city så jag blev lite utråkad! Men det är betyder inte avsnittet vart dåligt utan det är jag som hatar just det spelet!

Angånde hype så har vi ju cyberpunk tänk om dom ej vissar mer? eller dom släpper snart witch 3 utifrån ingenstans bara en trailer 1 vecka innan sen släpper dom det.

Det vore ju någonting?

Sen kunde jag inte undvika att höra att ni hade transformers the score: sam at the lake vid 9:20 något transformers fantast som jag är

Riktigt bra som vanligt! ett tips är ju faktist att försöka(om det är möjligt ekonomiskt/tidsmässigt m.m

att ha två st spel med som förra two brothers och HoTs två olika generer. för att hålla intresset för alla tycker inte om samma sorters spel men jag bet ihop och lyssnade endå

5/5 !

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Ztreek:

Fortfarande för långt imo, 20 min räcker.

Nej, 20 minuter är för kort.

Precis, 20 minuter är för kort, tycker det är lagom som det är, vill dock alltid ha mer när "eftertexterna" börjar rulla

Medlem

Tycker att ni borde göra ett avsnitt om mikrotransaktioner , även fråga utvecklare/utgivare som har det i sina spel och dom som inte har det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Siken:
Skrivet av DragonPuffer:

Nästa avsnitt kräver jag (vi?) att Engström kör Mario dräkten

Grymt avsnitt btw! Bra jobbat!

Detta måste uppfyllas!

Vi har studioinspelning på onsdag... jag ska se vad jag kan göra


signatur
123
Skriv svar