Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 488
Påminner lite om Mount & Blade
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-05
Inlägg 330
Kan bli roligt.
Medeltida spel charmar mig alltid och springa runt som riddare och banka varandra ser ju hur roligt ut som helst.
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 374
ser snyggare ut än Lead & gold
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-04
Inlägg 1 255
Jag får axla rollen.. Det här är typ en månad gammalt [/whine]
Titel Skribent
Registrerad 2005-03-30
Inlägg 1 442
Ish skrev:
Jag får axla rollen.. Det här är typ en månad gammalt [/whine]
Dök upp nu i veckan, från GDC. Men, kanske finns annat material sedan tidigare?
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-21
Inlägg 209
Har spelat lite alpha ett tag nu och det är ett helt OK spel än så länge, det har dock väldigt stort potential.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 1 729
Njae, jag vet inte.. Jag har sett videon innan och lite annat smått & gott men tycker det verkar vara lite för mycket av ett arcade spel.
Väntar hellre på Mount & Blade 2..
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-23
Inlägg 0
Är det att betrakta som en konkurrent till Mount and Blade? Är det samma fätkningsmekanik, eller bara hack n' slash?
Titel Stammis
Registrerad 2009-08-08
Inlägg 363
Ur ett historiskt perspektiv så är rosornas krig en romantiskt benämning som först uppkom långt senare. Rosorna var aldrig symboliska eller betydelsefulla under konflikten...vill bara påpeka och vara en bitter surgubbe
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-10-07
Inlägg 287
Godnoken skrev:
Njae, jag vet inte.. Jag har sett videon innan och lite annat smått & gott men tycker det verkar vara lite för mycket av ett arcade spel.
Det är faktiskt under utveckling (vet ej varför inte fz skrivit om det), ser också fram emot det. Kommer nog köpa båda.
Floffe skrev:
Är det att betrakta som en konkurrent till Mount and Blade? Är det samma fätkningsmekanik, eller bara hack n' slash?
Jepp, fätkningsmekaniken är i stort sett likadan.
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-07-03
Inlägg 442
Verkar som ett spel som skulle funka bra med move.
Titel Proffs
Registrerad 2009-02-19
Inlägg 1 383
Ser verkligen ut som mount and blade.
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 178
WaXsMoKe skrev:
Ur ett historiskt perspektiv så är rosornas krig en romantiskt benämning som först uppkom långt senare. Rosorna var aldrig symboliska eller betydelsefulla under konflikten...vill bara påpeka och vara en bitter surgubbe

Ska man vara fortsatt petig, så heter det dessutom på engelska "Wars of the Roses" och inget annat.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 1 729
red_laces skrev:
Godnoken skrev:
Det är faktiskt under utveckling (vet ej varför inte fz skrivit om det), ser också fram emot det. Kommer nog köpa båda.
Floffe skrev:
Jepp, fätkningsmekaniken är i stort sett likadan.
Jora, det vet jag..
Har varit en hängiven Mount & Blade lirare och kommer troligen att älska Mount & Blade 2 ännu mer. Har bara sett en snutt på lite karaktär skapande än så länge, men är lika hypad inför det ändå.
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-02
Inlägg 731
Fan va fett!
Titel Frågvis
Registrerad 2010-09-27
Inlägg 37
tavener skrev:
Fan va fett!

Jag hajar vad du gjorde där.