Titel Veteran
Registrerad 2004-07-12
Inlägg 841
ojojoj såg kanon ut
Titel Storröjare
Registrerad 2003-04-03
Inlägg 2 795
Agreed! Såg riktigt bra ut. Blir nog lagom, då kan jag fortsätta att spela ettan tills tvåan kommer ut
Titel Kändis
Registrerad 2005-10-26
Inlägg 6 093
Valve är ovanligt snabba.
Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2006-05-11
Inlägg 508
Mikaelh skrev:
Valve är ovanligt snabba.

kanske för att det gameplayet de släppt ser ut som Ettan
Titel Stammis
Registrerad 2007-11-06
Inlägg 493
Verkar endast intressant för att Uncle Phil från Fresh Prince är med (typ).
Titel Veteran
Registrerad 2006-05-07
Inlägg 782
Kul och tråkigt på samma gång. Jag hade hellre sett att dom jobbat vidare på det första spelet ett tag till. Jag kan iaf inte låta bli att känna mig lite blåst av ettan som faktiskt var otroligt innehållsfattig, och ändå kostade som ett fullt spel, även om det är riktigt kul. Vi fick ju i alla fall en SDK tillslut!
Sen borde det ju tilläggas att Valve och release-datum inte direkt går hand i hand. Så 17 November i år kan ni ju drömma om
Räkna med 2010.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 1 276
Det känns lite.. knas.
Känns som att man kommer betala för saker man kunde fått tag på fpsbanana.
Nya skins, nya banor och ett par nya vapen, borde vara DLC. Men det har väl med Xbox att göra gissar jag.
Titel Kändis
Registrerad 2001-12-19
Inlägg 5 842
ja de var fan snabba att dumpa ettan, inte mycket extra släppt där
,men aja såg väl kul ut.
Titel Stammis
Registrerad 2007-03-18
Inlägg 546
Detta borde varit en expansion om inte DLC till ettan.
Om dom ska ta ut fullt pris för detta känns det som man blir blåst.
Titel Kändis
Registrerad 2005-10-26
Inlägg 6 093
Får hoppas att de binder ihop det här med det första spelet på nåt sätt.
Titel Veteran
Registrerad 2006-07-28
Inlägg 646
Zaptagious skrev:
Verkar endast intressant för att Uncle Phil från Fresh Prince är med (typ).
Ja, det är den enda anledningen till att det verkar intressant ...

wtf
Titel Proffs
Registrerad 2006-11-11
Inlägg 1 268
inte undra på att det varit tyst på uppdateringsfronten om de kommer släppa tvåan så snart inpå ettan, de har ju uppenbarligen jobbat hårt på det. tycker det är rent förjävligt faktiskt, varför har det inte fått samma behandling som t.ex. team fortress 2? såvida inte priset är riktigt bra kommer jag inte köpa det. känner mig helt lurad.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-15
Inlägg 192
Ett givet köp! Tack Valve
!
Titel Storröjare
Registrerad 2004-11-12
Inlägg 4 976
Hoppas det är dem slutgiltiga karaktärerna, mycket coolare än i första spelet
.
Titel Har för mycket fritid
Registrerad 2009-05-01
Inlägg 662
Precis vad jag hoppades på! Närstridsvapen!
Undrar hur länge de hållit på med utvecklingen om det är tänkt att komma så snart.
Titel Proffs
Registrerad 2004-10-24
Inlägg 2 494
vad ska jag säga? jag älskar verkligen zombie spel, l4d är ett bra spel, om inte en aningen väldigt fattigt
att se valve redan börjat pilla ihop en tvåa gör mig lite irriterad faktist, kunde dem inte fortsatt lite mer på ettan, tillexempel släppa fler banor vapen och gubbar? har det ens gått ett år sen l4d släpptes eller är det bara i min skalle det snurrar
Får hoppas att 2an blir mer innehållsrikt, för såna där spel håller bara några veckor när man redan köttat klart allt som kommer med
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Tyckte att tanks såg snyggare ut, mer människoaktiga liksom. Vi får se hur slutresultatet blir om det är värt köpet
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 10 034
ghoül skrev:
Får hoppas att 2an blir mer innehållsrikt, för såna där spel håller bara några veckor när man redan köttat klart allt som kommer med
Mer några timmar.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Äh. Precis köpt killing floor, och jag tycker iaf det kissar l4d i munnen :D
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Har nu tappat en stor del av min respekt för Valve!
Valves lögn:
http://www.videogamer.com/xbox360/left_4_dead/new
s/valve_details_post_left_4_dead_launch_plans.html
"Intends to release new maps, characters, weapons and achievements to keep the community growing.
Valve intends to support hotly anticipated zombie survival shooter Left 4 Dead post-release with new characters, new maps, new achievements and new weapons in order to grow the community, Gabe Newell has revealed.
Speaking to VideoGamer.com at Leipzig Games Convention, the Valve co-founder and managing director said the developer intended to follow a similar downloadable content policy as it has with Team Fortress 2."
Ganska uppenbart att dem ljög oss rakt i ansiktet och började arbeta på L4D2 ganska snart efter L4D hade släppts.
Mycket lågt gjort av Valve.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 1 617
Ser mer ut som en expantion och ingen 2a direkt , inte för mig iaf... lite besviken att de ska ta ut fullt pris för en exp . men vem vet det kanske blir mer och snyggare innan release.
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-06-12
Inlägg 8 798
Ser ju bra ut så. Bra teaser! Men varför kunde de inte bara uppgradera ettan med de nya vapnen? Känns onödigt.
Titel Storröjare
Registrerad 2007-05-27
Inlägg 3 664
Fy fan vad nice med närstrid, istället för att bara slå med vapnet. Stekpanna ftw!
Titel Kändis
Registrerad 2003-08-21
Inlägg 6 408
Kanske köper detta till datorn, få se. måste ha folk som vill lira det också.
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732
Men för helskotta! Skippa skitspelen och släpp Episode 3 och Portal 2!
Titel Skribent
Registrerad 2003-09-17
Inlägg 805
Vem har sagt att Valve inte kommer ge ut DLC till L4D bara för att de ger ut L4D2? Kan man inte göra två saker samtidigt? Det är väl många företag som fortsätter uppdatera sina gamla spel även om de gör nya?
Och varför ska ni se det som någon slags RÄTTIGHET att ni måste få DLC till varenda spel ni äger? Det verkar som om ni har krav på utvecklare att om ni köper ett spel så MÅSTE utvecklaren fortsätta ge ut massa extragrejer till spelet. För annars... blir ni sura!!!
Väx upp och sluta vara såna barnrumpor!
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-06
Inlägg 1 256
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-29
Inlägg 711
Så jävla sämst. Left 4 Dead är utan tvekan Valve's mest överprisade spel någonsin. Om nått kunde dem släppt L4D2 som en expansions-paket till Left 4 Dead till något billigare pris än ett fullt spel.
Kommer ju bara dela upp communityn.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-30
Inlägg 2 209
DonGrif skrev:
Vem har sagt att Valve inte kommer ge ut DLC till L4D bara för att de ger ut L4D2? Kan man inte göra två saker samtidigt? Det är väl många företag som fortsätter uppdatera sina gamla spel även om de gör nya?
Och varför ska ni se det som någon slags RÄTTIGHET att ni måste få DLC till varenda spel ni äger? Det verkar som om ni har krav på utvecklare att om ni köper ett spel så MÅSTE utvecklaren fortsätta ge ut massa extragrejer till spelet. För annars... blir ni sura!!!
Väx upp och sluta vara såna barnrumpor!
word