Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Greve_Peter
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-14
Inlägg 261

Hmm, jag gillar att äta vid datorn eller när jag sitter och spelar, skulle vara irriterande i längden för mig om jag hade en ipad och spelade på den, snacka om fettfläckar :-)

Titel Intresserad
Registrerad 2009-10-18
Inlägg 67

Skärmen är grym, så det är bara att torka med en mikrofibersduk och den är som ny igen.

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-12-06
Inlägg 228

vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...

Titel Intresserad
Registrerad 2009-10-18
Inlägg 67

simon857 skrev:
vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...

Samma för alla skärmar med samma typ av glas framför, ja. Samma för alla skärmar, nej.

Kimpur
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-07
Inlägg 708

som gjort för iPad :)

Titel Proffs
Registrerad 2007-09-30
Inlägg 2 209

skulle dock inte använda 3 fingrar för att slänga ut saker, när man kan dra i 3 omgånger med mer exakthet och mycket snabbare

Titel Stammis
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 482

TruB skrev:
skulle dock inte använda 3 fingrar för att slänga ut saker, när man kan dra i 3 omgånger med mer exakthet och mycket snabbare

farsan showar för sin unge vars finmotorik i fingrarna antagligen påminner om en sköldpaddas.
är man bättre på något måste man såklart visa det!

Titel Nykomling
Registrerad 2007-09-16
Inlägg 6

[quote="simon857"]vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...[/quote]

Sök på oleofobisk, Apples produkter har en olje och fett avstötande skikt på sina touch skärmar.

NookiE-afk
Titel Proffs
Registrerad 2002-02-18
Inlägg 1 936

Det är galet kul på iPaden :D
Även grymt kul o leka med musik program när man är flera stycken.. 11 punkter kom vi upp till att iPaden klarar av samtidigt :)

Titel Frågvis
Registrerad 2007-12-13
Inlägg 32

Cyrre skrev:
[quote="simon857"]vadå är det nåt speciellt som gör att den går att torka av extra bra eller? bullshit, samma för alla skärmar...[/quote]

Sök på oleofobisk, Apples produkter har en olje och fett avstötande skikt på sina touch skärmar.

Äger själv en iPad och håller med Cyrre att det Apple försöker ljuga ihop om fettavstötande-nånting-nånting är helt ogrundat. Utan skyddsfilm som förminskar fingeravtryck radikalt, så är glaset faktiskt en fettmagnet. Nuff said!

I övrigt är manicken fantastiskt trevlig, främst för att den är helt iskall i knäet, under alla 10 timmarna batteriet håller.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 428 medlemmar online. 16 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter