FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Kwagher
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-30
Inlägg 20

Bara jag som tycker unity kan va otroligt segt? och sen webbaserat, låter inte så roligt.

Hannu
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 868

vilka fler spel använder sig a unity?

sitter på mobilen så orkar inte googla. :p

MrPeters
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 620

Bigpoint... Än så länge har alla deras spel varit P2W vilket gör att jag ogillar dem extremt mycket när det kommer till nya spel, de bygger upp murar framför spelens utveckling.

Manqs
Titel Stammis
Registrerad 2010-02-08
Inlägg 508

Ååååååh! Ni ska alltid luras ni elakingar på FZ. Trodde ju det handlade om spelet Seven Kingdoms först. Nu ska jag gråta en stund...

showerguy
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 457

Kwagher skrev:
Bara jag som tycker unity kan va otroligt segt? och sen webbaserat, låter inte så roligt.

Har du kollat Runescapes nya grafik som spelas över webläsaren? Liknar World of Warcraft när det släpptes.

Digu21
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-21
Inlägg 410

Hade nog föredragit en annan motor, tycker inte att unity känns som en AAA spelmotor. Sen hoppas jag inte stridssystemet är = WoW.

dotque
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 396

showerguy skrev:
Kwagher skrev:

Har du kollat Runescapes nya grafik som spelas över webläsaren? Liknar World of Warcraft när det släpptes.

Hört talas om Interstellar Marines? De har gjort ett jävligt fint jobb med den motorn!

Tobblish
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-28
Inlägg 590

Nej snälla... inte ett till GoT spel som kommer suga :(
Kan dom för i helvete inte göra ett AAA mmo med en satans klient?!
Fan tänker dom med egentligen.... /cut

Sergeant Jonsson
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-26
Inlägg 126

Jag hoppas verkligen att det blir ett bra spel. Jag MÅSTE ha ett ordentligt game of thrones spel. Det senaste var en väldigt stor besvikelse, och strategi spelet har jag inte vågat prova för att det har sågats totalt... :( I shall now go and pray in the godswood!

Vyranthas
Titel Frågvis
Registrerad 2012-06-13
Inlägg 29

Ett "fullfjädrat" spel skulle ha varit mycket mer spännande, men jag kommer nog att följa utvecklingen av det här ändå. Det kan ju trots allt bli okej! :)

Digu21
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-21
Inlägg 410

Jag hoppas dem kan fixa spelet till att bli riktigt coolt ! Jag hoppas också att det är mer combat som Skyrim, Witcher 2, M&B eller något sådant. Istället för typical WoW eller alla andra MMO's combat förutom Terra som också har bättre combat..

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 140 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ