Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-30
Inlägg 20
Bara jag som tycker unity kan va otroligt segt? och sen webbaserat, låter inte så roligt.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-04
Inlägg 3 868
vilka fler spel använder sig a unity?
sitter på mobilen så orkar inte googla.
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-09
Inlägg 1 620
Bigpoint... Än så länge har alla deras spel varit P2W vilket gör att jag ogillar dem extremt mycket när det kommer till nya spel, de bygger upp murar framför spelens utveckling.
Titel Stammis
Registrerad 2010-02-08
Inlägg 508
Ååååååh! Ni ska alltid luras ni elakingar på FZ. Trodde ju det handlade om spelet Seven Kingdoms först. Nu ska jag gråta en stund...
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 457
Kwagher skrev:
Bara jag som tycker unity kan va otroligt segt? och sen webbaserat, låter inte så roligt.
Har du kollat Runescapes nya grafik som spelas över webläsaren? Liknar World of Warcraft när det släpptes.
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-21
Inlägg 410
Hade nog föredragit en annan motor, tycker inte att unity känns som en AAA spelmotor. Sen hoppas jag inte stridssystemet är = WoW.
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 396
showerguy skrev:
Kwagher skrev:
Har du kollat Runescapes nya grafik som spelas över webläsaren? Liknar World of Warcraft när det släpptes.
Hört talas om Interstellar Marines? De har gjort ett jävligt fint jobb med den motorn!
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-28
Inlägg 590
Nej snälla... inte ett till GoT spel som kommer suga 
Kan dom för i helvete inte göra ett AAA mmo med en satans klient?!
Fan tänker dom med egentligen.... /cut
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-26
Inlägg 126
Jag hoppas verkligen att det blir ett bra spel. Jag MÅSTE ha ett ordentligt game of thrones spel. Det senaste var en väldigt stor besvikelse, och strategi spelet har jag inte vågat prova för att det har sågats totalt...
I shall now go and pray in the godswood!
Titel Frågvis
Registrerad 2012-06-13
Inlägg 29
Ett "fullfjädrat" spel skulle ha varit mycket mer spännande, men jag kommer nog att följa utvecklingen av det här ändå. Det kan ju trots allt bli okej!
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-21
Inlägg 410
Jag hoppas dem kan fixa spelet till att bli riktigt coolt ! Jag hoppas också att det är mer combat som Skyrim, Witcher 2, M&B eller något sådant. Istället för typical WoW eller alla andra MMO's combat förutom Terra som också har bättre combat..