Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 3 921
Det här är ett av de få tillfällen där jag känner att jag gärna skulle ha ägt en Xbox...
Titel Stammis
Registrerad 2007-12-27
Inlägg 380
Ser kul ut, synd att det bara är för xbox.
Titel Stammis
Registrerad 2006-06-01
Inlägg 474
Ser ut precis som Shank. Är det samma utvecklare?
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 231
samma utvecklare som shank å det är riktigt bra stealth spel ^^ rekommenderar det stark.
å precis som shank misstänker jag att det lär nog komma till steam osv framöver åxå ^^
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 430
Jag säger bara Sho Kosugi...
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 553
Underbart och verkar mer prisvärt en Deadlight 
Men när kommer ett "riktigt" ninja spel som är en blandning av AssCreed, Hitman och Batman???
Titel Stammis
Registrerad 2005-06-26
Inlägg 597
Brutalt bra, synd att "vanliga" spel är sämre än vad sk arcade är, dealight är oxå en höjdare, mer sådant här och skippa högbudgetkrafs som kostar flis och som inte är mer än en fis i universum!
Mark of the ninja, lätt ett köp!
Titel Nykomling
Registrerad 2010-03-06
Inlägg 1
Deep Throat skrev:
Brutalt bra, synd att "vanliga" spel är sämre än vad sk arcade är, dealight är oxå en höjdare, mer sådant här och skippa högbudgetkrafs som kostar flis och som inte är mer än en fis i universum!
Är det ett problem att båda sorterna utvecklas? Det finns bra och dåliga spel i båda kategorierna.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-08
Inlägg 135
Fan, detta vill jag se i ps store asså. Aldrig provat Shank dock, är det i samma ådra som detta? Kanske får bli ett Shank-köp tills detta dyker upp på ps3 om det kittlar samma nerver.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 553
afterclap skrev:
Fan, detta vill jag se i ps store asså. Aldrig provat Shank dock, är det i samma ådra som detta? Kanske får bli ett Shank-köp tills detta dyker upp på ps3 om det kittlar samma nerver.
Samma tecknade stil men tokmycket mer action...
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-08
Inlägg 135
B-B-B-Banänäbrääken skrev:
afterclap skrev:
Samma tecknade stil men tokmycket mer action...
Tack! Låter lockande. Blir att prova det
Titel Stammis
Registrerad 2008-11-24
Inlägg 526
Deep Throat skrev:
för att de som utväklar dessa sep behöver ta sig in i den stora marknaden och behöver göra nått mycket bättre en de stroa aktörerna för attt kunna få ett namn.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-09-16
Inlägg 281
sånahär spel jag hoppas ouya kommer bli bombad utav !