Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-24
Inlägg 0
Fortfarande inga spel som imponerar. Far Cry 3 och Hitman kan jag tänka mig spela i MP om jag får med dem vid köp av något. Jag reitererar alltså min gamla superlista:
ArmA 3
SimCity
GTA 5
ME3 DLC
Mount and Blade 2
A Game of Dwarves (nyfiken)
Evil Genius 2 - måste ni dra igång rykten kring i den mån de känner sig tvingade att börja skapa.
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 884
Xcom, GEEEE MIIIIIIG!
Spelade aldrig dom gamla, men det nya ser ju hur bra ut som helst. Från FPS-spelet som imponerade föga till strategispelet som ser helt wonderbar ut!
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 462
Mycket gott även på denna lista.
Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-17
Inlägg 61
Det finns ett skrivfel på svarta tavlan
Titel Intresserad
Registrerad 2011-04-01
Inlägg 93
Exx skrev:

Om du syftar på "assassins" så stavas det faktiskt så

.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-02
Inlägg 1 411
Nu är det dags för ordet "Kickstart" att trenda färdigt.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 143
blev imponerad att starbound var med på listan, hoppas det blir bättre än terraria och att det inte överges trots löften om uppdateringar som terraria blev så kan det bli något riktigt stort. sitter och hoppas på det liret
Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-17
Inlägg 61
Riwl skrev:
Exx skrev:

.
Nej, det ska stå Assassin's.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 462
Exx skrev:
Riwl skrev:
Exx skrev:

.
Nej, det ska stå Assassin's.
Precis, det fattas en liten apostrof.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-02
Inlägg 1 411
Preed skrev:
Nu är det dags för ordet "Kickstart" att trenda färdigt.
Skall köra en Kickstarter för att utveckla programvara som tar bort ordet "Kickstart" med variationer ifrån webben.
https://dl.dropbox.com/u/64423646/kickstart%21.jpg
Titel Intresserad
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 69
@Floffe Du kan tänka dig spela Far Cry 3 MP som ser värre ut en CoD men inte singleplayern?!? Ser ju fantastiskt ut.
Titel Nykomling
Registrerad 2012-03-25
Inlägg 1
Release datumet för forza och medal of honor verkar inte stämma, om man kollar på förboknings sidorna och xbox.com
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-24
Inlägg 0
PaperPlane skrev:
@Floffe Du kan tänka dig spela Far Cry 3 MP som ser värre ut en CoD men inte singleplayern?!? Ser ju fantastiskt ut.
Jag spelade lite på ettan och tvåan i SP, men sen kom en massa monster och sånt. Storyn var ganska dum. Jag gillade Far Cry 2 i MP, som jag fick med mitt grafikkort, för att det var bra designat. Det var rätt känsla i det och det var tillräckligt ledig spelstil som gjorde att man kunde spela 30 min eller bara launcha när man fick över folk.
CoD 1 var bra, sedan har det bara varit tråkig mjölkning. BF, CoD osv är för en annan typ av casualspelare som köper alla AAA-titlar.
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-02
Inlägg 1 411
WildThing skrev:
Xcom, GEEEE MIIIIIIG!
Spelade aldrig dom gamla, men det nya ser ju hur bra ut som helst. Från FPS-spelet som imponerade föga till strategispelet som ser helt wonderbar ut!
Populist.