Titel Stammis
Registrerad 2009-07-25
Inlägg 332
Det var plötsligt! Dags att besöka Skyrim igen då!
Titel Frågvis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 20
50% off ! Jag som skulle köpa det "på stan" i morgon för det var för dyrt på steam
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-07-13
Inlägg 198
BOOM!
580 loggade timmmar blir genast fler 
Tur man tajmade in en semestervecka i nästa vecka
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 132
Orosmoln skapade av er då ingen någonsin sagt att det inte skulle komma till PC.
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996
Det var mig ett saftigt pris för DLC..
Titel Spelar på easy
Registrerad 2009-06-02
Inlägg 394
Får hoppas att den är bra för det där priset
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
Friberg skrev:
Har för mig Bethesda har sagt att Skyrim ska få mer "Expansioner" än DLC då så många klagade på den vansinnigt underbara Häst Rustningen

.
Får se vad folk tycker, kanske är en bra väg Bethesda är på väg?
Titel Proffs
Registrerad 2002-09-19
Inlägg 1 718
rätt okej exp. om det är värt pengarna? njaaa
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-06
Inlägg 185
Friberg skrev:
Ganska saftigt pris för ett DLC, men då skulle de vara ganska stora enligt Todd Howard.
Titel Veteran
Registrerad 2008-05-22
Inlägg 955
168 kr, det var inte lite pengar det!
...Men jag köpte det givetvis ändå. 
Sandman666 skrev:
BOOM!

Ja, nu lär timmarna bli ännu flera!
Titel Pelletsbud
Registrerad 2004-04-12
Inlägg 3 873
19.99 euro?? 200 kr för typ 5 timmar extra max? Men vad fan?? Jag får vänta till nästa summer sale då.... Antar jag..
Titel Stammis
Registrerad 2011-01-28
Inlägg 588
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 464
Friberg skrev:
Men väl värt det. Dawnguard räcker rätt länge om man tar sig tid att utforska och lyssna på alla dialoger. Dessutom får man stifta bekantskap med ett rätt intressant ställe.
Kändes verkligen inte som detta bara var något futtigt dlc efter avklarad igenomspelning.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-08
Inlägg 2 464
Remus skrev:
19.99 euro?? 200 kr för typ 5 timmar extra max? Men vad fan?? Jag får vänta till nästa summer sale då.... Antar jag..
5 timmar? Eh, nej.
Titel Intresserad
Registrerad 2008-07-30
Inlägg 89
Enligt Steam så är det på 6Gb
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 1 082
Tobblish skrev:
Här ska det mjölkas!
Hur kan du ens säga det innan du testat det. Vill du inte betala för något nån har lagt ner en massa tid på att göra? Det är kanske värt pengarna...och de är ett företag klart de måste tjäna pengar. Inget konstigt med det.
jag tycker inte heller man kan kalla det mjölka när detta är det första dlc:et till Skyrim...
Titel Veteran
Registrerad 2007-03-06
Inlägg 687
Hmm när kommer det till Ps3?
Update:
Fann mer info i deras forum/blog:
We are not satisfied yet with Dawnguard's performance on the PS3. We would like for everyone to have a chance to play Dawnguard, but we aren't going to release it for PS3 knowing that some people's experience in Skyrim will be worse. We do everything we can to have our content available to all; from our free updates, to user mods, to paid DLC. We're as disappointed as our fans when that isn't the case, but we'll continue to push for that reality.
http://forums.bethsoft.com/topic/1400608-dawnguard-ps3-update/
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-07-22
Inlägg 160
Lite FÖR dyrt för att vara en DLC tycker jag. Köpte det såklart ändå. Storlek på download: 1,156.4 MB.
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-21
Inlägg 643
Ska lätt införskaffas!
Och kom inte och säg att detta är att mjölka, det är för fan inte DICE vi snackar om, det är Bethesda!
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-12-07
Inlägg 286
Halva priset på Skyrim och billig euro? Tja, jag har väntat länge nog nu. Blir ett köp av orginalspelet i alla fall, DLCn kan vänta
Titel Veteran
Registrerad 2004-03-17
Inlägg 1 175
Titel Veteran
Registrerad 2008-08-14
Inlägg 1 124
Jag anser nog att priset var rätt bra, spelade det så fort det kom ut på xbox, det var inte särskilt långt så skulle inte vilja kalla det en expansion men det tillförde ändå ganska mycket och säkert en 6-8 timmars mer spelande vilket när jag tänker efter är mer speltid än vad många fulla AAA-spels kampanjer räcker nu för tiden, sad but true. Kanske bara är så att man har börjat förvänta sig så mycket av Bethesda då de ju är rätt kända för att göra evighetsspel, vet inte hur många timmar jag har på Skyrim + Oblivion + Morrowind och det är nog bäst så.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-05-15
Inlägg 245
Får väl ta och vandra tillbaka till skyrim. Vet inte hur många timmar jag plöjt ner i Daggerfall, Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Fallout: NV (obsidian jag vet) samt Skyrim, men fler blir det
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-07-13
Inlägg 198
Phobo skrev:
Hur många speltimmar?
Mellan 10-20 tror jag jag läst tidigare. Beror ju på om man kör alla sidequest etc..
Man kan säkert köra igenom det på färre timmar om man stressar igenom, men då har man missat hela poängen med Skyrim och kan lika gärna skita i att spela det över huvud taget...
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-28
Inlägg 1 082
Skjuludde1 skrev:
Får väl ta och vandra tillbaka till skyrim. Vet inte hur många timmar jag plöjt ner i Daggerfall, Morrowind, Oblivion, Fallout 3, Fallout: NV (obsidian jag vet) samt Skyrim, men fler blir det

Du gillar verkligen Bethesda

Men jag håller med, har precis som du kört alla deras rpg (men jag startade vid morrowind)!
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
Remus skrev:
19.99€ = 168 SEK
Ganska stor skillnad faktiskt.
Tobblish skrev:
Här ska det mjölkas!
Mmm, och de sa att DLC:n skulle vara som expansioner. Dawnguard lägger för det mesta bara till simpla saker som dialoger, byggnader, vapen, rustning och scripted events.
Todd Howard har ljugit om så otroligt många saker, detta gör det inte bättre.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-21
Inlägg 0
orkamera skrev:
Enligt Steam så är det på 6Gb
Det var skyrim, inte dawnguard som du såg.
Titel Stammis
Registrerad 2010-12-01
Inlägg 539
Rätt så kul.. inte värt att testa Vanhelsing kampanjen dock.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-19
Inlägg 135
Att släppa ett DLC som må vara relativt köttigt för nästan 50% av vad hela spelet kostade när det var nytt är inte OK. Och tycker man det så är man redigt brainwashad av spelföretagen.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-01-24
Inlägg 103
Sandman666 skrev:
BOOM!
Tur man tajmade in en semestervecka i nästa vecka

Får man fråga vad du egentligen gör i 580timmar? Jag har 54 och jag upplever att jag har gjort allt. Alla huvudquests, alla guildquest, alla sidoquest, alla deadra-quest.
Skulle gärna få ut mer tid av spelet men när jag startar nu så springer jag bara runt i vildmarken utan att göra något