Titel Stammis
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 304
Lite besviken att jag inte kommer kunna spela på min stegräknare.. Men men.. Jag får väl nöja mig med att spela på något av <Gigantisk lista plattformar>
Titel Veteran
Registrerad 2009-11-10
Inlägg 718
Härligt, Fifakvällar med grabbarna är svårslaget
Titel Intresserad
Registrerad 2011-02-03
Inlägg 95
Vippe skrev:
Lite besviken att jag inte kommer kunna spela på min stegräknare.. Men men.. Jag får väl nöja mig med att spela på något av <Gigantisk lista plattformar>
Jag hade gärna spelat på min tandborste
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 285
Vad är poängen med att släppa så många fotbollsspel? Vad är nyheterna i uppföljarna förutom grafik?
Fotboll är fotboll liksom
Titel Storröjare
Registrerad 2008-04-14
Inlägg 4 442
Varför kan dom inte patcha tidigare spel istället? Förflyttningar mellan spelare, nya lag.. det är ju inte en sån större skillnad direkt mellan spelen.
Titel Stammis
Registrerad 2002-11-14
Inlägg 380
Tänker inte försvara eller något men i år har de ju faktiskt en rätt grym förändring i form av det nya animationssystemet/fysikmotorn i spelet. Jag säger inte att det är tillräckligt för att vara värt att uppgradera från Fifa 11, det är det antagligen inte. Men själv äger jag inget Fifa och är jättesugen på Fifa 12.
Det är nog en väldigt entusiastisk skara som köper varje år medan de flesta håller sig till då och då när de känns värt det. Väldigt roliga spel i alla fall.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 424
Fi-fa (n) vad bra
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-07-28
Inlägg 233
ojoj nu blir det att lira med bröderna, ja jisses vad kul det ska bli.
Titel Frågvis
Registrerad 2008-02-27
Inlägg 42
Skulle vara trevligt om man för en gångs skull gjorde PC-versionen likvärdig konsoll-versionen. De tidigare spelen har på PC-sidan varit under all kritik.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-11-21
Inlägg 117
Javas skrev:
Vad är poängen med att släppa så många fotbollsspel? Vad är nyheterna i uppföljarna förutom grafik?
Fotboll är fotboll liksom
Har man lirat Fifa genom åren och spelar det regelbundet med kompisar ser man framemot en uppföljare (eller vad man ska kalla det). Dem extra nyheterna sätter igång känslorna igen ändå om dem ibland är små.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-10-13
Inlägg 183
Kan även säga att har man spelat FIFA sen 08, så känner man garanterat skillnaderna mellan alla årgångar, utan tvekan.