FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
rysssen
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-10
Inlägg 112

looks quite crap...

siZe
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-06-04
Inlägg 215

Säkert roligt första gången man lirar ut storyn, därefter kommer det nog bli väldigt segt och tråkigt :/
Hoppas dom är flitiga på släppa DLCs så det känns fräscht under en tid iaf :)

karun
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-12
Inlägg 119

Tycker det ser ganska tråkigt och oinspirerat ut. Trailern får det dessutom att verka som att spelet inte ens har en story. det är bara"amazing adventure, astounding beauty och terrifying power". Stora ord utan att egentligen visa upp något konkret från spelet som känns direkt intressant. Känns mer som att det är ett "ta dig från plats a till plats b" spel. Och i ett spel av den här typen bör storyn lyftas fram istället för att helt ignorera den.

Känns nästan mer som ett sorts tech-demo för kinect än ett fullvuxet spel. Hade enligt mig varit klart mer intressant om det hade varit lite mer likt första Fable.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 480

R.I.P. Fable. Det började bra, men det gick utför.

Mordeus
Titel Intresserad
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 94

Spelmekaniken är det som blir avgörande, så svårt att bilda sig en uppfattning om hur spelet kommer vara bara på en sån här trailer. Man får väl avvakta...

Xzander
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-17
Inlägg 358

Jag totalälskade Fable: The Lost Chapters och det är fortfarande ett av mina absoluta favoritspel. När tvåan, utannonserades blev jag såklart oerhört förväntansfull, och de skärmdumpar och videosnuttar jag såg visade på att "Fable-känslan" var kvar.
Men så släpptes Fable 2... och en liten del av mig dog när jag satte mig med det. Det dög. Det var inget Fable, men det dög.
Och så kom trean. Då dog en liten del av min själ.

Om jag skulle sätta mig och spela detta skulle jag med säkerhet få hjärtstillestånd utav sorgen och besvikelsen. Usch.

fuglesang
Titel Nykomling
Registrerad 2012-08-20
Inlägg 3

ja' e skeptisk...

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 60 medlemmar online. 3 foruminlägg har postats idag.

FZ