Sly Cooper: Thieves in Time

Robot
Sly Cooper: Thieves in Time

Jak är försvunnen. Ratchet har tappat formen. Kvar har vi mästertjuven Sly som åtta år efter trean gör comeback – och levererar ett fantastiskt plattformsäventyr.

#sly-raccoon-thieves-in-time, #sanzaru-games


Medlem
Sly Cooper: Thieves in Time

Hm, det kanske är dags att prova det första spelet som legat på hårddisken i ca ett år sedan det ingick i PS+. Det var ett tag sedan jag spelade ett plattformsspel.

Medlem

Heh, tänkte på Robin Hood med en gång när jag såg det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas att det här blir renässansen för alla klassiska 3D-plattformspel. Gamla hederliga Mario 64, Crash, Croc, Banjo, DOnkey Kong 64, Conkers Bad Fur day, Gecko! I want it all!

Medlem

Synd att det inte finns till 360, då hade jag slagit till!


signatur

Nämen!

k3m
Medlem

Vill ha till PC :'(

Medlem

Klockrent. Förbokat!
Vitan kommer gå varm.

Det här blir ett köp IDAG!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Citat:

Historien berättas berättas ibland med trams, men nästan alltid med charm.

Berätta berätta mer!

OnT: Sly är tillbaka, i god form verkar det dessutom! Glada nyheter.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

härliga nyheter! jag längtar till en tid då plattformarna regerar igen. jag är så evinnerligt trött på shooters.

Medlem

Ratchet har väldigt tappat formen ? Kommer säkert komma en uppföljare te PS4. Bra recension annars.

Medlem

Ska nog ta och testa detta med tjejen. Vi har gillat Ratchet-serien men den har börjat kännas lite trött, iaf nu i R&C: All 4 one.

Medlem

Är det verkligen svenska röster på alltihopa??

Medlem

Hur kommer det sig att det är så billigt? Är det ett episod- eller fullängdsspel? Blir lite misstänksam när det bara kostar 349 kronor jämfört med andra nysläpp som snarare brukar ligga på 649.

Medlem

Värt att nämna är ju att HD-samlingen (Sly 1-3) nästan ges bort på PSN (99kr).

Skribent
Skrivet av Ballong:

Är det verkligen svenska röster på alltihopa??

Ja, fast man kan välja engelska också om man vill.

Skrivet av båtsman:

Hur kommer det sig att det är så billigt? Är det ett episod- eller fullängdsspel? Blir lite misstänksam när det bara kostar 349 kronor jämfört med andra nysläpp som snarare brukar ligga på 649.
.

Fullängdsspel. Vet faktiskt inte varför det är så billigt.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Fullängdsspel. Vet faktiskt inte varför det är så billigt.

Tack! Då vet jag vad jag ska göra nästa vecka då.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Hoppas att det här blir renässansen för alla klassiska 3D-plattformspel. Gamla hederliga Mario 64, Crash, Croc, Banjo, DOnkey Kong 64, Conkers Bad Fur day, Gecko! I want it all!

Det finns en anledning till att de "dog ut".


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Sebovich:

Hoppas att det här blir renässansen för alla klassiska 3D-plattformspel. Gamla hederliga Mario 64, Crash, Croc, Banjo, DOnkey Kong 64, Conkers Bad Fur day, Gecko! I want it all!

Det finns en anledning till att de "dog ut".

Japp, folk lessnade. Ungefär samma sak som håller på att hända moderna/nutida FPS. Folk vill ha variation, tror det är dags för plattformsgenrens comeback nu!

Medlem
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Sebovich:

Hoppas att det här blir renässansen för alla klassiska 3D-plattformspel. Gamla hederliga Mario 64, Crash, Croc, Banjo, DOnkey Kong 64, Conkers Bad Fur day, Gecko! I want it all!

Det finns en anledning till att de "dog ut".

Japp, folk lessnade. Ungefär samma sak som håller på att hända moderna/nutida FPS. Folk vill ha variation, tror det är dags för plattformsgenrens comeback nu!

Plattformsspel var som V-Jeans.. det var koolt när det begav sig men av förklarliga anledningar försvann de. Dog plattformsspelen så var det av en anledning. Ingen mening med att gräva upp gammalt skit.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Skrivet av Sebovich:

Hoppas att det här blir renässansen för alla klassiska 3D-plattformspel. Gamla hederliga Mario 64, Crash, Croc, Banjo, DOnkey Kong 64, Conkers Bad Fur day, Gecko! I want it all!

Absolut! Även om de flesta verkar komma till mobila plattformar, så finns det inga anledningar att vi inte ska få dem till de större kraftfullare maskinerna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Var nedladdningsbart för oss ps plus kunder nu såg jag, så tog ner det och det är ju redigt roligt so far.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar