Sniper Elite 4 har skymtats

Robot
Medlem
Sniper Elite 4 har skymtats

Tycker det där Talking Ted verkar vara mer intressant? Undrar vad det är...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Releasehästryttare

Får se om de ger bort 3an gratis snart då, med tanke på att de gjorde det med 2an precis innan 3an släpptes

Medlem
Medlem

Synd bara att det inte är nån sniping i spelen. Är ju bara massa närstrid :/

Medlem

Sniper Elite 1 och 2 var rätt bra. Speciellt coop. 3an var usel, jag kunde inte ens spela klart 3an pga av en bug aom gjorde att man dog i en hiss under en pågående cut scene på sista banan. Men jag gillar Sniper Elite och kommer nog köpa och testa..

Medlem

Dugligt roliga spel. Nonsens story och medioker voiceacting men väl designade spel där det gällde.

Kanske fyran blir Stilla Havet?

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

Synd bara att det inte är nån sniping i spelen. Är ju bara massa närstrid :/

Tycker det var mest sniping på kortare avstånd men skulle inte kalla det närstrid med undantag när man sprang runt i husen.
Tror majoriteten av alla kills i spelet var över 150m avstånd när jag spelade igenom spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Älskade 2an och 3an. Ser fram emot 4an!


signatur

I drank what?

Medlem

Lägger mina pengar på battalion 1944 istället


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Tomtampong:

Synd bara att det inte är nån sniping i spelen. Är ju bara massa närstrid :/

Tycker det var mest sniping på kortare avstånd men skulle inte kalla det närstrid med undantag när man sprang runt i husen.
Tror majoriteten av alla kills i spelet var över 150m avstånd när jag spelade igenom spelet.

Ja, det är ju just det...kortare avstånd. Aldrig nånsin är det på riktigt långt håll.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Tomtampong:

Synd bara att det inte är nån sniping i spelen. Är ju bara massa närstrid :/

Tycker det var mest sniping på kortare avstånd men skulle inte kalla det närstrid med undantag när man sprang runt i husen.
Tror majoriteten av alla kills i spelet var över 150m avstånd när jag spelade igenom spelet.

Ja, det är ju just det...kortare avstånd. Aldrig nånsin är det på riktigt långt håll.

Kanske för att det rent spelmekaniskt skulle bli svårt på många ställen. Spelets utformning skulle ha varit helt annorlunda och långt ifrån lika actionbetonat som det är nu.
En del banor som flygbasen på natten kan du skjuta fienden på över 600 meters avstånd. Då börjar det bli så extrema avstånd i spelet att om man vill ha längre avstånd att pricka fiender på måste man söka sig till en helt annan typ av spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Blir skoj detta


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

1
Skriv svar