Söndagar hetaste Star Wars: The Old Republic-dagen

Robot
Söndagar hetaste Star Wars: The Old Republic-dagen

The Old Republic-spelarna sitter i genomsnitt fyra till sex timmar per spelomgång – "helt absurt", kommenterar Bioware-chefen.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Söndagar hetaste Star Wars: The Old Republic-dagen

Tja, 0 timmar den här veckan.

Medlem

Hmm.. 0 timmar i veckan sedan första månaden tog slut den 27e dec.

Medlem

finns för lite att göra atm


signatur

Nämen!

Medlem

0 timmar sedan början av januari. lol,

Medlem

har inte provat och kommer nog inte göra det heller. GE MIG "KOTOR 3" istället!!!

Medlem
Skrivet av ilduce:

Hmm.. 0 timmar i veckan sedan första månaden tog slut den 27e dec.

Får inte ihop detta...

Spelet släpptes 20:e December, och Early Access började 13:e December. Även om du fick din produktnyckel (som även ger 30 dagar speltid) på första Early Access dagen, så borde din speltid tagit slut den 12:e Januari (2 veckor senare än vad du skrev).


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

0 timmar de senaste 2-3 veckorna. Fan inget content alls och så är det så jävligt dåligt programmerat med den sämsta motorn någonsin skapad

Medlem

Som man kan se i kommentarerna så är det folk som inte spelar som kommenterar .. likadant i de flesta spel forum .. de som gillar spelet har inte tid att kommentera.. de har för kul helt enkelt

Medlem

Söndagar är väl mest aktiva för alla spel. Dagen på veckan då de flesta faktiskt har tid att spela.

Medlem

"– När de spelar så är deras spelsessioner absurda. Vad det säger oss är att vi lyckats få till den här "bara-en-till-quest"-, "bara-en-grej-till"-känslan. Jag känner mig själv så där hela tiden. Speltiden i spelet är helt uppåt väggarna"

så försvann 6 år till WoW


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Inaktiv

0 timmar den senaste månaden. Finns fan inget att göra vid lvl 50. Tyvärr.

Medlem

tror halva mitt guild avreggade sig på grund av launcher problem, ojämn fps, typ 10-25 i pvp och för en del av oss var vi tvungna att byta lösenord varje dag för att dom inte godtogs, men ingen av oss hade blivit hackad -.- plus deras extremt värdelösa kundtjänst


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Slutat helt. Kul spel ett tag, höll inte alls i längden.

Ase
Medlem

Väldan va negativt det var här spelar själv kanske 10 timmar i veckan ,(är lvl 25) & än så länge tycker jag det håller väldigt bra betydligt intressantare än vad wow någonsin var ,men hur det är vid lvl 50 vet jag inte men själv gissar jag att när man nått max lvl så lessnar man gjorde detsamma i wow pvp intresserar ej

Skrivet av cute_ninja:

tror halva mitt guild avreggade sig på grund av launcher problem, ojämn fps, typ 10-25 i pvp och för en del av oss var vi tvungna att byta lösenord varje dag för att dom inte godtogs, men ingen av oss hade blivit hackad -.- plus deras extremt värdelösa kundtjänst

Spelet må ha kostat 200 miljoner dollar att utvecka (exklusive reklam), men det syns verkligen inte på spelet.

Medlem

Spelade 3 timmar av mina 60dagars kort, har inte spelat sen den första gången. Fattar inte vad som folk gillar med spelet, tycker det var så stelt och tråkigt???


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

0 timmar de senaste 6 veckorna.. Väldigt tråkigt med alla buggar. Väntar på något annat istället.

Medlem

spelar fan i snitt 5 timmar om dagen när jag kan. är helt sjukt förälskad i spelet, kanske främst för jag älskar star wars men också för att storyn i questerna är fan bra, jag sitter verkligen och kollar igenom alla dialoger!

men jag håller med om att det finns FÖR lite att göra vid sidan om questandet, önska det var lite mer world PVP istället för bara illum och warzone, och att det fanns mer sociala saker att göra, något som till exempel SWG dödade på, där kunde man ju spendera timmar bara med att göra onödiga saker som att möblera sitt hus men det var så sjukt kul! önska också att spelet hade en mer öppen värld

men fy fan jag tror jag kommer vara fast ett bra tag till


signatur

Suup homie

Medlem
Skrivet av Lorien:

0 timmar de senaste 6 veckorna.. Väldigt tråkigt med alla buggar. Väntar på något annat istället.

mycket buggar?,, skojjar du nu?,det är inte sant alls,,
star wars och rift må väl ändå vara de 2 bästa mmo släppen någonsin när man ser på hur "polerade" de var vid release

för egen del så älskade jag spelet i början,, den känslan kanske höll i sig i uppskattningsvis 2-3 veckor,,sen inget,, spelet kändes inte intressant alls efter ett tag,,

Medlem

hmm, spelar varje dag, aldrig haft något problem, och har ej kommit upp i lvl 50 ännu med någon av gubbarna jag skapat och lirar med, att påstå att spelet är dåligt förstår jag ej, kanske i någon enstaka enskild händelse eller situation, men att därifrån dra slutsatsen att hela spelet är dåligt är löjligt, speltidens längs beror väl på VAD man gör när man spelar.. är det enbart att nå målet lvl 50 utan att ens bry sig om storyline eller de olika vägarna dit så har man väl från början bestämt sig för vad man vill och vad man skall göra, inte försökt och utforskat möjligheterna och potentialen i själva spelet, om man därför väljer att avsluta spelandet när man gjort 1 sak, så säger väl det mer om spelaren än Spelet ?

Medlem

nej spelet dog vid 50 av olika anledningar ... primart för mig var väll att det fanns inga vättiga utmanigar att prata om.

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Lorien:

0 timmar de senaste 6 veckorna.. Väldigt tråkigt med alla buggar. Väntar på något annat istället.

mycket buggar?,, skojjar du nu?,det är inte sant alls,,
star wars och rift må väl ändå vara de 2 bästa mmo släppen någonsin när man ser på hur "polerade" de var vid release

för egen del så älskade jag spelet i början,, den känslan kanske höll i sig i uppskattningsvis 2-3 veckor,,sen inget,, spelet kändes inte intressant alls efter ett tag,,

inga alls ? då har du aldrig varit i ilum eller ? 30 till 60min och spelet tar ca 4gb minne nä igen bugg "working as intended" yea. Companion spam i ops group... PVP disconnects som dom typ lyckades fix a föra patchen. Dom har typ spenderat 2+ månader att fixa ilum och de blir bara sämre för varje patch. Vilket tar tid från saker som skulle ha implementerats redan från början. Och ja story är bra upp till 30 typ efter det så känns den inte lika epic och många har klagat på de. Både jag och tjejen håller med de att de var så i våra sith warrior och inquisitor storys.

Medlem

0 timmar just nu.. orkar inte med MMO


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

0 timmar senaste månaden, fixade full BM gear och slutade, ärligt talat skit spel, värsta mmo spelet någonsin, pvp mechanics suger, insane serverdelay/lagg sjukt högt som aldrig någonsin i något mmo jag spelat. Går inte att spela melee på elite nivå med det serverdelay/lagget. Glömde nästan, spelhistorians SÄMSTA grafik-motor.

Säger bara: Aldrig mer MMO från Bioware. Besvikelse till 99%

Medlem

Samma här som de flesta säger....0 timmar


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kör en FP HM om dagen ungefär, lite lagom att göra, lagom engagemang och lagom kul.
Samma skit som WoW vad gäller summa summarum. tOR har bra mycket mer som fångar in en, bra mycket mer engagerande känsla. WoW har en bättre spelmotor och mer smidighet.

Men i slutändan är det lite som att jämföra äpplen och päron. Mufflon äro alla de som jämför spelen - tOR har 2 månader på nacken, WoW har sisådär 7 år bakom sig, och var helvetiskt opolerat vid release - folk har en förbannad tendens att glömma det. tOR är också förbaskat opolerat än så länge, inget konstigt med det, och det kommer med stor sannolikhet att utvecklas. (Förutsatt att folk har tålamod att stödja spelet under dess utveckling, och inte bara går tillbaka som goda drönare till Blizzards kassako.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Skrivet av Lorien:

när man ser på hur "polerade" de var vid release

Där är väl SWTOR bland the absolut SÄMSTA snarare.

Spelet har fortfarande buggar some varit kvar sedan beta, sedan kan vi ju poängtera bristen på näst intil basic features some en combat log, att inte kunna göra en search by text i AH't var ju också fint, och sådana där avancerade saker som en dag och natt cykel lämnar vi till cutting edge spel som tibia, på tok för krävande för SWTOR och dess 200 miljon budget. Välpolerat my ass, vilket nog är mer välpolerat än SWTOR.

Medlem

Bara jag som inte har några som helst problem med detta så kallade "lagg" och att det drar 4gb minne?

Har 60+ fps överallt där jag varit förutom på Fleet/Ilum pga folkmassan (Tomb of Freedon Nadd). Spelet drar max ca 1.5gb, sitter på totalt 8gb så det rör mig inte i ryggen. Är nyfiken varför vissa får detta problem, dåliga drivrutiner? Gammal hårdvara?

Folk med dessa problem kanske överdriver? Om det börjar dra 4gb minne efter 30-60min så känns det som att det är datorn det är fel på. För mig drar det fortfarande max 1.5gb även om jag spelat 4 timmar i sträck och datorn varit på i 24 timmar.

Medlem

Som nån nämnde tidigare; sämsta motorn någonsin, samt innehållstorka vid 50. Hade varit bättre om de släppt KOTOR 3 istället.

12
Skriv svar