FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
FireHam
Titel Frågvis
Registrerad 2011-08-13
Inlägg 14

NI skriver sonic adventure 2, men har sonic adventure 2: Battle i spelinformation? Igen, myckeet korkat, FZ. Det är inte samma spel.

luftman
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 944

Jag gillar faktiskt det första spelet riktigt mycket, men har aldrig fått chansen att prova 2:an ... Tills nu! :D

Bojkott
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 490

luftman skrev:
Jag gillar faktiskt det första spelet riktigt mycket, men har aldrig fått chansen att prova 2:an ... Tills nu! :D
Den som gillar 1an kommer älska 2an :) Det är utan tvekan det bästa Sonic-spelet som är i 3D.

luftman
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 944

Bojkott skrev:
luftman skrev:
Den som gillar 1an kommer älska 2an :) Det är utan tvekan det bästa Sonic-spelet som är i 3D.

Okej, coolt! Finns det fortfarande öppna områden i 2:an eller är det bara action stages hela tiden?

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Fireham:
Relax! Sånt som händer ibland. Jag har bett Mikael att förtydliga/ändra nyheten. :)

Bojkott
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 490

luftman skrev:
Bojkott skrev:
luftman skrev:

Okej, coolt! Finns det fortfarande öppna områden i 2:an eller är det bara action stages hela tiden?

Om jag minns rätt så är dom öppna områdena borta i 2an, men det var så länge sen jag lirade spelet nu så jag kan vara helt ute och cykla :P

luftman
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 944

Bojkott skrev:
luftman skrev:
Bojkott skrev:
luftman skrev:

Om jag minns rätt så är dom öppna områdena borta i 2an, men det var så länge sen jag lirade spelet nu så jag kan vara helt ute och cykla :P

Jo jag har fått för mig någon liknande , men om dom släpper spelet på XBLA för typ 1200 points (eller mindre) så blir det nog lätt ett köp!

luftman
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 944

Bojkott skrev:
luftman skrev:
Bojkott skrev:
luftman skrev:

Jo jag har fått för mig någon liknande , men om dom släpper spelet på XBLA för typ 1200 points (eller mindre) så blir det nog lätt ett köp!

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 410 medlemmar online. 5 foruminlägg har postats idag.

FZ