Titel Proffs
Registrerad 2001-11-20
Inlägg 1 994
Det här verkar VÄLDIGT olämpligt.
Titel Hemmavan
Registrerad 2002-05-24
Inlägg 154
Hipshot skrev:
Kanske det, men det skulle garanterat sälja om det nu hade tillåtits göras
Titel Veteran
Registrerad 2011-03-12
Inlägg 881
Ironin i det avslutande stycket är underbar.
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-27
Inlägg 1 649
"Hitta bästa pris på Kamasutra Body Souffle 200ml (Bodylotion)"
Heh.
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-02-11
Inlägg 148
Hipshot skrev:
Ja det är bättre med spel där vi halshugger soldater och sätter eld på dom
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 122
Typhor skrev:
Tänkte precis samma sak!
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-01-27
Inlägg 134
Tror inte jag skulle vilja ha spelet själv, men fattar inte varför det vore otänkbart? Det finns ju en vuxen marknad, så varför inte skapa en sex/porrgenre och tex. sexhjälpmedel till spelmarknaden.. så länge som det säljs på separat butik och avskiljt från ordinarie spel?
Förstår iofs att sony/microsoft/nintendo inte vill sammankopplas med "vuxenindustrin".
Titel Frågvis
Registrerad 2011-07-11
Inlägg 35
Parabellum87 skrev:
Hipshot skrev:
Ja det är bättre med spel där vi halshugger soldater och sätter eld på dom
Haha! Precis min tanke
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696
quilling skrev:
Tror inte jag skulle vilja ha spelet själv, men fattar inte varför det vore otänkbart?
Därför att världen är tom i bollen.
Titel Stammis
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 424
Jag tror aftonbladet skulle skriva om det då först haha! Vet ju alla vilka torkor dom har
.
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 162
Ja det verkar vara torka för närvarande.
Titel Veteran
Registrerad 2003-09-20
Inlägg 1 039
Väntar förväntansfullt på en artikel med titeln "Blizzard rasar: Diablo 3 är inget dödspel".
Titel Frågvis
Registrerad 2012-07-05
Inlägg 14
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 070
"Kama Sutra: Wonderbook Edition"
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 489
Sebastian Lind skrev:
quilling skrev:
Tror inte jag skulle vilja ha spelet själv, men fattar inte varför det vore otänkbart?
Därför att världen är tom i bollen.
Tom i bollen eller tom i bollarna?
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 2 749
Tur man har The Witcher 2 istället ^^
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 3 584
Typhor skrev:
Indeed, forca sebastian lind!
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-23
Inlägg 0
hmmm jag har sett betre pr bilder på andra ställen det bästa med dom är pokemon
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 105
det skulle väl knappt hinna gå nån vecka innan nån tant i usa skulle stämma det ^^
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-04-08
Inlägg 283
Dave Lister skrev:
Hipshot skrev:
Tror inte det. Spelet kräver ju en partner att stoppa snoppen i. Därför lär spelare utan partner inte köpa spelet.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-23
Inlägg 0
Jag tror jag måste kolla synen, tyckte "foten" i mitten av bilden var något helt annat
.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 105
marcus8958 skrev:
Dave Lister skrev:
Hipshot skrev:
Tror inte det. Spelet kräver ju en partner att stoppa snoppen i. Därför lär spelare utan partner inte köpa spelet.
om man har en partner så borde man väl ändå köra på riktigt
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-04-08
Inlägg 283
yoobzzz skrev:
marcus8958 skrev:
Dave Lister skrev:
Hipshot skrev:

Det är väl just det du gör. Du använder eyetoy (kamera) för att utföra olika positioner osv.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 105
marcus8958 skrev:
yoobzzz skrev:
marcus8958 skrev:
Dave Lister skrev:
[quote="Hipshot"]Det här verkar VÄLDIGT olämpligt.[/quote]

Det är väl just det du gör. Du använder eyetoy (kamera) för att utföra olika positioner osv.
jadu man tänker det man vill tänka..
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-04-08
Inlägg 283
yoobzzz skrev:
marcus8958 skrev:
yoobzzz skrev:
marcus8958 skrev:
[quote="Dave Lister"][quote="Hipshot"]Det här verkar VÄLDIGT olämpligt.[/quote]
Kanske det, men det skulle garanterat sälja om det nu hade tillåtits göras[/quote]

Nej jag hoppas på helt andra typer av porrspel. Men jag har en del eyetoy spel och eftersom det här spelet skulle använda eyetoy kan jag inte se speciellt många andra alternativ.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-07-12
Inlägg 105
marcus8958 skrev:
yoobzzz skrev:
marcus8958 skrev:
yoobzzz skrev:
[quote="marcus8958"][quote="Dave Lister"][quote="Hipshot"]Det här verkar VÄLDIGT olämpligt.[/quote]
Kanske det, men det skulle garanterat sälja om det nu hade tillåtits göras[/quote]
Tror inte det. Spelet kräver ju en partner att stoppa snoppen i. Därför lär spelare utan partner inte köpa spelet.[/quote]

Nej jag hoppas på helt andra typer av porrspel. Men jag har en del eyetoy spel och eftersom det här spelet skulle använda eyetoy kan jag inte se speciellt många andra alternativ.
haha okej.
Titel Stammis
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 424
Grumbledock skrev:
Tur man har The Witcher 2 istället ^^
Haha!! Klockren!
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-04-08
Inlägg 283
quilling skrev:
Tror inte jag skulle vilja ha spelet själv, men fattar inte varför det vore otänkbart? Det finns ju en vuxen marknad, så varför inte skapa en sex/porrgenre och tex. sexhjälpmedel till spelmarknaden.. så länge som det säljs på separat butik och avskiljt från ordinarie spel?

Förstår iofs att sony/microsoft/nintendo inte vill sammankopplas med "vuxenindustrin".
Tror inte det spelar någon roll vilken butik spelet säljs i. Om du som en liten fjortis vill ha tag på spelet är det bara använda postorder.
Sedan om det nu skulle säljas på webhallen eller liknande så tror jag inte dom låter en 7 årig pojke inhandla ett spel med en illustration av en tysk med lädermask och rakad porrpung på framsidan.
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 144
Tur att det läggs mer tanke bakom valen än bara "kan vi tjäna på det här?"
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-01-27
Inlägg 134
marcus8958 skrev:
quilling skrev:

Tror inte det spelar någon roll vilken butik spelet säljs i. Om du som en liten fjortis vill ha tag på spelet är det bara använda postorder.
Sedan om det nu skulle säljas på webhallen eller liknande så tror jag inte dom låter en 7 årig pojke inhandla ett spel med en illustration av en tysk med lädermask och rakad porrpung på framsidan.
Tänkte mer på affärer eller sidor som redan säljer sexprylar. Men ungar som klarar och vill beställa sånt på postorder nu för tiden har nog redan sett sin beskärda del av den stördaste porren där ute är jag rädd..