Titel Frågvis
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 17
Hmm, inte vad jag förväntade mig men ser fortfarande fram emot att spela det, ettan var kanon bra!
Titel Storröjare
Registrerad 2006-07-16
Inlägg 2 906
Titel Stammis
Registrerad 2009-08-09
Inlägg 369
Look out! It's Professor Chaos!

xD
And this years cheesiest trailer goes to...
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 161
En stackars bepansrad hjälte blir attackerad av en ond kvinna med ondskefulla hantlangare. Sedan försöker en ond pirat med ögonlapp också döda den stackars hjälten.
Titel Stammis
Registrerad 2010-04-28
Inlägg 374
Fruktansvärt ointressant. Mediokert animerat. Medioker musik. Mediokra ljudeffekter.
Mediokert. Ungefär som större delen av genren.
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 178
Ser verkligen fram emot Torchlight II. Men trailern var inget vidare. Då tar jag i åtanke att det är en liten firma med begränsad budget. De kunde gjort en stillbildstrailer med berättarröst för att föra fram storyn istället för denna intetsägande trailer.
Titel Stammis
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 421
Dom skulle faktiskt kunna göra ett spel i samma stil som trailern till psn och xboxlive eller vad det kallas där
. Så kan man köra online/singel player och upp till 4 spelare. Vore inte de något gott folk
?
Titel Stammis
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 469
är detta samma utvecklare som gjorde diablo 2? Många i det teamet fick väl avgå och gjorde detta om jag inte har fel?
Värt o spela isf. Blizzard har ju helt tappat stinget
Titel Stammis
Registrerad 2009-02-23
Inlägg 477
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-23
Inlägg 0
Folk är så kräsna nu för tiden.
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-08-04
Inlägg 233
ge mig ett relese datum..damit...och jag kommer köpa både d3 och torchligt2 gillar arpg och ser ingen konflikt i att gilla båda...shas!
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 2 137
Buio skrev:
Ser verkligen fram emot Torchlight II. Men trailern var inget vidare. Då tar jag i åtanke att det är en liten firma med begränsad budget. De kunde gjort en stillbildstrailer med berättarröst för att föra fram storyn istället för denna intetsägande trailer.
Instämmer helhjärtat. Den här trailern var en besvikelse faktiskt. Lite stillbilder och mer Torchlightstil hade funkat betydligt bättre.
firsov skrev:
är detta samma utvecklare som gjorde diablo 2? Många i det teamet fick väl avgå och gjorde detta om jag inte har fel?
Värt o spela isf. Blizzard har ju helt tappat stinget
Du har nästan rätt. Spelet är gjort av bröderna som initialt utgjorde Blizzard North. D v s de skapade Diablo och var med och designade Diablo 2. Musiken är för övrigt gjord av samma person som skapade den karakteristiska Diablomusiken.
Titel Kändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 7 223
Kul att de lägger fokus på co-op i trailen, det som de blev så kritiserade för med 1:an.
Förutom det tycker jag inte trailen var något speciellt.
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-20
Inlägg 348
Tråkig trailer, men spelet blir säkert bra