FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Gore
Titel Frågvis
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 17

Hmm, inte vad jag förväntade mig men ser fortfarande fram emot att spela det, ettan var kanon bra! :)

Boomer
Titel Storröjare
Registrerad 2006-07-16
Inlägg 2 906

Ooooooh, peppa!

Sapiens
Titel Stammis
Registrerad 2009-08-09
Inlägg 369

Look out! It's Professor Chaos!
Bild
xD
And this years cheesiest trailer goes to...

Tybalt
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 161

En stackars bepansrad hjälte blir attackerad av en ond kvinna med ondskefulla hantlangare. Sedan försöker en ond pirat med ögonlapp också döda den stackars hjälten. :o

Nomz
Titel Stammis
Registrerad 2010-04-28
Inlägg 374

Fruktansvärt ointressant. Mediokert animerat. Medioker musik. Mediokra ljudeffekter.
Mediokert. Ungefär som större delen av genren.

Buio
Titel Proffs
Registrerad 2007-07-30
Inlägg 2 178

Ser verkligen fram emot Torchlight II. Men trailern var inget vidare. Då tar jag i åtanke att det är en liten firma med begränsad budget. De kunde gjort en stillbildstrailer med berättarröst för att föra fram storyn istället för denna intetsägande trailer.

slarron
Titel Stammis
Registrerad 2010-03-05
Inlägg 421

Dom skulle faktiskt kunna göra ett spel i samma stil som trailern till psn och xboxlive eller vad det kallas där :). Så kan man köra online/singel player och upp till 4 spelare. Vore inte de något gott folk :P?

Swink
Titel Stammis
Registrerad 2008-09-08
Inlägg 469

är detta samma utvecklare som gjorde diablo 2? Många i det teamet fick väl avgå och gjorde detta om jag inte har fel?
Värt o spela isf. Blizzard har ju helt tappat stinget

Mesmerize
Titel Stammis
Registrerad 2009-02-23
Inlägg 477

Den var ju sjukt tråkig

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-23
Inlägg 0

Folk är så kräsna nu för tiden.

fluffmajster
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-08-04
Inlägg 233

ge mig ett relese datum..damit...och jag kommer köpa både d3 och torchligt2 gillar arpg och ser ingen konflikt i att gilla båda...shas!

jonis
Titel Proffs
Registrerad 2004-02-25
Inlägg 2 137

Buio skrev:
Ser verkligen fram emot Torchlight II. Men trailern var inget vidare. Då tar jag i åtanke att det är en liten firma med begränsad budget. De kunde gjort en stillbildstrailer med berättarröst för att föra fram storyn istället för denna intetsägande trailer.

Instämmer helhjärtat. Den här trailern var en besvikelse faktiskt. Lite stillbilder och mer Torchlightstil hade funkat betydligt bättre.

firsov skrev:
är detta samma utvecklare som gjorde diablo 2? Många i det teamet fick väl avgå och gjorde detta om jag inte har fel?
Värt o spela isf. Blizzard har ju helt tappat stinget

Du har nästan rätt. Spelet är gjort av bröderna som initialt utgjorde Blizzard North. D v s de skapade Diablo och var med och designade Diablo 2. Musiken är för övrigt gjord av samma person som skapade den karakteristiska Diablomusiken.

bjosarn
Titel Kändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 7 223

Kul att de lägger fokus på co-op i trailen, det som de blev så kritiserade för med 1:an.
Förutom det tycker jag inte trailen var något speciellt.

Kiriakis
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-20
Inlägg 348

Tråkig trailer, men spelet blir säkert bra :)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 294 medlemmar online. 10 foruminlägg har postats idag.

FZ