Titel Proffs
Registrerad 2002-09-19
Inlägg 1 719
kan nån lira asura female war o lägga upp på youtube?
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 711
Kommer fortsätta PvPa på min charr, vill inte spoila sylvari och asura start zonerna.
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 059
Som det står i FAQn på deras sida så är det skilnad på "pre-order" och "pre-purchase".
Den förstnämnda så bokar man bara spelet och betalar sedan, detta kan inte ge en nyckel då man inte betalat för spelet än och därmed inte fullbordat köpet.
För pre-purchase så betalar man ju spelet innan man fått det och man är då berättigad till en nyckel.
Så får dom som vill "testa" spelet genom att spela BETAn så är det tyvärr bara att försöka få tag på en nyckel genom utlottningar eller andra sätt.
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 711
http://www.curse.com/betas/guild-wars-2-eu
Delar ut 20k nycklar, bara skapa konto och baxa en ^^ skynda er dock.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 262
Hittebarn skrev:
Dahlis87 skrev:
Hittebarn skrev:
Subzero199 skrev:
[quote="Zippy"]Hur får man betan då?

[/quote]
Köp spelet är ända säkra sättet tyvärr. Men det är det värt.
Räcker det med att förhandsboka (var som helst?) för att få tillgång till betan?
Du måste förköpa det på buy.guildwars2.com eller någon annan butik som säker "prepurchase" versionen annars får du inte tillgång till betan eller så. Om du inte vinner en key som en annan nämnde.
54,99$ är ju inte så farligt. 390kr typisch. Du råkar inte veta om det tillkommer någon skatt eller dylikt på det?
Jag handlde en på CDON dom hade kvar då... 450 nånting. så hade jag 50 kr namnsdagasrabatt... he he så knappa 400 var ett bra pris tycker jag ändå.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 262
Annanaz skrev:
Kommer fortsätta PvPa på min charr, vill inte spoila sylvari och asura start zonerna.
Herre jösses jag som inte har spelat betan alls har en hel del att testa känns det som!
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-05-04
Inlägg 262
Hannu skrev:
Soothsayer skrev:
Hannu skrev:
Ah, synd att man är på roadtrip till Belgien då. Nåväl 28 augusti smäller det.
ehrm, 25 augusti menar du väll!?

Sant, glömde bort early access.
Vilket är jäkla bra att det är en lördag för dom som arbetar!
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 059
Annanaz skrev:
Tackar, fick en nyckel, synd bara att det blir en "Server Error 502" när man försöker regga sig.
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-13
Inlägg 332
conthox skrev:
Annanaz skrev:
Tackar, fick en nyckel, synd bara att det blir en "Server Error 502" när man försöker regga sig.
Har varit mycket av den varan på deras servrar. Det är bara att köra tills det funkar. Tog ett bra tag på första öppna betan, men nu borde det vara hyfsat lugnt. Lycka till
Titel Intresserad
Registrerad 2010-03-08
Inlägg 53
För er som är sugen på en betanyckel kan vända er till Curse.com dom delar ut 20 000 nycklar till registrerade användare just nu.
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 059
Det har redan skrivits i tråden, men tack ändå :)
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-11-30
Inlägg 188
kangas1000 skrev:
Hannu skrev:
Soothsayer skrev:
Hannu skrev:
Ah, synd att man är på roadtrip till Belgien då. Nåväl 28 augusti smäller det.
ehrm, 25 augusti menar du väll!?

Sant, glömde bort early access.
Vilket är jäkla bra att det är en lördag för dom som arbetar!

Precis så ja! Jobbar klockan 6 på söndagmorgonen dagen efter tror jag, känns som det inte blir allt för många minuters sömn där mellan nej
Titel Proffs
Registrerad 2002-09-19
Inlägg 1 719
någon som har lyckas regga ett konto?
fått felmeddelande hela dagen
"
502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.
There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.
"
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 059
Jo jag. Jag fick också det meddelandet typ 15 gånger. Jag prövade ett par gånger, testade lite senare, testade lite senare igen, innan jag försökte typ sju gånger i följd och kom in.
Titel Proffs
Registrerad 2002-09-19
Inlägg 1 719
conthox skrev:
Jo jag. Jag fick också det meddelandet typ 15 gånger. Jag prövade ett par gånger, testade lite senare, testade lite senare igen, innan jag försökte typ sju gånger i följd och kom in.
fick det o funka nu
Titel Veteran
Registrerad 2007-02-14
Inlägg 975
hoppas man kan lita på allt man hört, att det är ett grymt roligt spel och så, köpte online för 2 dagarn sen, ser framemot detta nu, setat läst mycket om det, verkar bli riktigt bra!