Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
BME
Titel Elitskaldjur
Registrerad 2002-04-05
Inlägg 13 532

"playsation"

Corp!
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-02
Inlägg 2 139

"playboystation"

marcusn
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-30
Inlägg 542

paystation.

Titel Veteran
Registrerad 2008-06-27
Inlägg 744

Fan va värt :)

Gäst

Jag skulle vilja att alla psp spel gick att köra på ps3 också, dom som man kan köpa på psn.

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 489

Jag minns ett gammalt brittiskt Nintendo 64-magasin som alltid envisades med att kalla Playsation för Greystation.

Titel Storröjare
Registrerad 2003-12-07
Inlägg 3 206

Pony Slaystation

Jozo
Titel Storröjare
Registrerad 2006-06-11
Inlägg 4 732

Det verkar vara en trevlig uppdatering! Hoppas de fixar så att man kan synkronisera sina troféer igen...

Titel Veteran
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 994

Jozo: Jag hade det problemet också men det löste sig av sig själv när jag provade att jämföra troféer med en polare.

Det kanske fungerar för dig också?

Annars tycker jag uppdateringen är lite blaj. Jag har fått problem med att min DS3 inte synkar med PS3an efter senaste uppdateringen, tycker de kan fixa det istället...

kebbe
Titel Storröjare
Registrerad 2007-10-29
Inlägg 3 899

Sipmo skrev:
Pony Slaystation

Hahaha :heart:

Rainbearer
Titel Veteran
Registrerad 2003-06-04
Inlägg 961

Trevligt, då slipper man ta fram amigan för att köra pinball :)

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 250

MaXMC skrev:
Annars tycker jag uppdateringen är lite blaj. Jag har fått problem med att min DS3 inte synkar med PS3an efter senaste uppdateringen, tycker de kan fixa det istället...

Om den inte alls känns vid kontrollen så koppla in den med sladd en stund bara så de får återbekanta sig, borde ju lösa problemet?

Titel Frågvis
Registrerad 2008-10-19
Inlägg 19

Serious Sam skrev:
Jag skulle vilja att alla psp spel gick att köra på ps3 också, dom som man kan köpa på psn.

håller med helt... reser för sällan för att ha nytta av en psp:a och när man e hemma så känns det kasst att sitta med en miniskärm när man har 2 tv-apparater

Titel Storröjare
Registrerad 2007-01-07
Inlägg 3 497

kebbe skrev:
Sipmo skrev:
Pony Slaystation

Hahaha :heart:
Indeed :D

Pumpa
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-31
Inlägg 1 271

Trevligt! Vissa minis vorre rätt kul och lira på tve.

Titel Kändis
Registrerad 2003-08-21
Inlägg 6 408

MaXMC skrev:

Det är en sam som denna uppdatering fixar. So you know.

Kommer börja köpa PSP minis :D

Titel Proffs
Registrerad 2003-01-27
Inlägg 2 143

Om PS3an kommer kunna köra PSP minis, så är det väl inget som egentligen stoppar PS3an från att köra "riktiga" PSP-spel? Om Sony skulle tillåta det i en uppdatering.

Titel Frågvis
Registrerad 2008-10-19
Inlägg 19

Kazutoyo skrev:
Om PS3an kommer kunna köra PSP minis, så är det väl inget som egentligen stoppar PS3an från att köra "riktiga" PSP-spel? Om Sony skulle tillåta det i en uppdatering.

det har jag inte heller trott... förutom att sony förlorar kostnaden för alla psp:or som ingen köper. får väl vänta nån generation eller tills det blir retro innan man kan spela genom hela metal gear serien på storbild

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 430 medlemmar online. 17 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter