Titel Stammis
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 444
GAAAH! Visste inte att det hade släppts! Givet köp!!!
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 259
Intressant spelidé! 
Gillar det.
Titel Proffs
Registrerad 2008-06-19
Inlägg 1 500
Hahah vafasen?
Verkar ju lite coolt ändå
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-15
Inlägg 992
Hade en av miljögrafikerna som rumskamrat ett tag. Riktigt trevlig kille.
Tror inte spelet är riktigt min grej, men kul idé!
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-30
Inlägg 237
Var i betan men då det saknades funktion för att invertera musen så kunde jag tyvärr inte spela.
Kan bara anta att det var pga att det var beta, för det är ju en av de självklaraste funktionerna någonsin i ett FPS spel. 
Någon som möjligen vet om de har lagt till denna funktion i den skarpa versionen?
SE
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 490
ShavedEwok skrev:
Var i betan men då det saknades funktion för att invertera musen så kunde jag tyvärr inte spela.
Kan bara anta att det var pga att det var beta, för det är ju en av de självklaraste funktionerna någonsin i ett FPS spel.
Någon som möjligen vet om de har lagt till denna funktion i den skarpa versionen?
SE
Det finns en inställning för invert mouse. Jag köpte spelet igår och jag gillar det skarpt. Det görs på tok för få dinosauriespel nu för tiden, så det gäller att stötta dom som vågar ta initiativ och satsar på något nytt i stället för samma gamla "pang pang, du är död"
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 4 135
Spelade det för ett par dagar sedan...det föll inte alls mig i smaken. Snyggt men enormt enformigt.
Titel Intresserad
Registrerad 2007-01-06
Inlägg 78
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 444
Spelar nu, det är ju awesome! Lägg till mig på steam, ni som spelar det
Titel Veteran
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 1 014
Hmm... conceptet verkar coolt men...
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-30
Inlägg 237
Bojkott skrev:
ShavedEwok skrev:
SE
Det finns en inställning för invert mouse. Jag köpte spelet igår och jag gillar det skarpt. Det görs på tok för få dinosauriespel nu för tiden, så det gäller att stötta dom som vågar ta initiativ och satsar på något nytt i stället för samma gamla "pang pang, du är död"
Tack för infon.
Då kan det nog vara värt ett försök för min del trots allt.
Tack igen.
SE
Titel Stammis
Registrerad 2009-09-06
Inlägg 461
Det såg ju riktigt roligt ut. Ett tag i alla fall...
Skrattade högt åt sista scenen i klippet 
Men jag väntar fortfarande på det ultimata dinosaurie-liret.
Får se om detta blir ett köp...
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-23
Inlägg 357
ShavedEwok skrev:
SE
invert mouse? e du go eller?!
Titel Frågvis
Registrerad 2010-09-10
Inlägg 27
En hel del problem som de hade i betan för bara 1 vecka sen som jag hoppas att dom fixat tex att det i mitt fall är omöjligt att hitta servrar 99ggr av 100.
Annars så är detta ett spel med potential men det blir tråkigt efter 1 runda.
Titel Stammis
Registrerad 2008-08-03
Inlägg 431