Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-05-26
Inlägg 197

Är det bara jag som skulle vilja se själva siffrorna på antalet också

conthox
Titel Kändis
Registrerad 2003-09-08
Inlägg 6 417

Det är det folk som säger varje gång, men nepp, det får vi inte.

Tybalt
Titel Rikskändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 8 064

lol

Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-08
Inlägg 242

Håller med ovanstående, listan är rätt värdelös utan siffror. Jag tippar på att en stor del av alla SC2 som säljs är förbokningar eller inköp under första veckan. När försäljningen sjunker nästa vecka kanske något annat spel tar förstaplatsen och då fick SC2 bara en förstaplats trots att spelet kanske sålde multum under den första veckan vilket gör att listan inte säger så mycket egentligen...

Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 553

Zpiritual skrev:
Håller med ovanstående, listan är rätt värdelös utan siffror. Jag tippar på att en stor del av alla SC2 som säljs är förbokningar eller inköp under första veckan. När försäljningen sjunker nästa vecka kanske något annat spel tar förstaplatsen och då fick SC2 bara en förstaplats trots att spelet kanske sålde multum under den första veckan vilket gör att listan inte säger så mycket egentligen...

''SC2 bara en förstaplats trots att spelet kanske sålde multum under den första veckan'' Jo men det äru inte listan om Vilket spel som sålts mest genom tiderna utan vilket som sålts mest under veckan, men ändå siffror skulle va nice

MFC
MFC
Titel Kändis
Registrerad 2002-09-28
Inlägg 6 117

Jag undrar... är det spelen vi köpt eller spelen de vill att vi ska köpa...

Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-05-05
Inlägg 7 413

MFC skrev:
Jag undrar... är det spelen vi köpt eller spelen de vill att vi ska köpa...

DUN DUN DUUUUUUUN

Titel Proffs
Registrerad 2008-10-14
Inlägg 1 666

Xnetium skrev:
Är det bara jag som skulle vilja se själva siffrorna på antalet också

Jag är också väldigt intresserad av att få reda på hur många de sålt. Skulle vara väldigt intressant att få reda på hur många som köpt spelet digitalt, själv skulle jag inte köpa en produkt på det sättet men grymt många verkar köpa pc spel via digital försäljning.

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-15
Inlägg 200

hah! undrar vart apb tog vägen? :)
hur lång tid tror ni det tar innan de kommer krypandes med en ny marknadsmodell?

Titel Intresserad
Registrerad 2009-07-04
Inlägg 91

Kalle Kunskap Jubileumsbox på sjundeplats? Minst sagt oväntat.

Titel Frågvis
Registrerad 2006-06-19
Inlägg 48

Jo, jag är en av de som köpte SC2 via blizzards hemsida så jag antar att mitt exemplar inte räknas med i listan ovanför. Hur som helst så måste jag hålla med er andra att det är svårt att få något ut av dessa listor då inga siffror är med.

Titel Stammis
Registrerad 2007-07-18
Inlägg 477

Sök lite på google vettja, jag hittade officiella siffror på över 1 miljon sålde exemplar SC2 första 24 timmarna! och 24 timmar senare var de uppe i 1.5 miljoner. Så flertalet miljoner sålda exemplar första veckan är inte illa.

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 430 medlemmar online. 17 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter