Spöa massor av bossar i Wildstars nästa stora uppdatering

Robot
Spöa massor av bossar i Wildstars nästa stora uppdatering
MEG
Medlem
Spöa massor av bossar i Wildstars nästa stora uppdatering

Testade spelet men var inget för mig, skulle vilja ha ett MMO med mer vuxen grafik, ja det finns Secret World men det har andra brister och fel som gör det mindre roligt.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Detta var nog det sämsta MMO spelet jag någonsin spelat. Tutorialen tar nog priset för sämsta tutorial som någonsin skapats.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Detta var nog det sämsta MMO spelet jag någonsin spelat. Tutorialen tar nog priset för sämsta tutorial som någonsin skapats.

Oj, då har vi väldigt olika smak eller så har du inte spelat så många MMOs spelar det inte längre, men det var långt ifrån det sämsta jag spelat! Skulle nog ranka det bland de bättre som finns just nu.

Inaktiv

hade träningsverk i vänsterhanden efter 3 timmar med detta spelet. sjukt jobbigt med lite snabbare combat där du måste dodga och greja när det är abilities på 1-9 knapparna.

i övrigt var det rätt så vettigt ändå. men jag har inte tålamod för MMO's. känns som jag har vettigare saker att göra med min tid.
..däremot om star citizen blir färdigt nångång kanske jag ger mig på det. alltid gillat rymden och att utforska övergivna läskiga skepp..

1
Skriv svar