Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
Bästa nyheten på flera år!!! Orgasm-varning!
Titel Proffs
Registrerad 2002-08-16
Inlägg 2 213
Sug mig mina drängar!? JAG ÄLSKAR STARCRAFT!
Titel Stammis
Registrerad 2002-08-01
Inlägg 573
Titel Hemmavan
Registrerad 2002-07-03
Inlägg 224
Det skulle ju vara riktgt mysigt om det är sant
Titel Proffs
Registrerad 2002-10-21
Inlägg 1 874
Kommer vara ett typisk sådant spel där alla SC-spelare är hypade till 1000 och sedan blir helt vansinniga för att uppföljaren inte är exakt som orginalet känner jag på mig :P
"I don't rock and roll, I BURN!"
Titel Hemmavan
Registrerad 2004-11-24
Inlägg 172
Ja tack! Mer starcraft till folket! Håll det gärna 2D, det är nog därför det levt vidare såpass.
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-07-18
Inlägg 168
Ja, det är nog för att det är 2D det har levt vidare... Eller så är det för att det är ett kickass spel? En kombination av allt där grafiken är minst lika viktig som allt annat.
Hoppas att dom gör det i 3D men behåller samma vinkel så att det nästan ser 2D ut. Inget vridande på bilden eller något sådant. Bara en skön effekt för att uppfatta höjdskillnader lättare.
Redigerat 2007-01-16 11:14 av smorgar
Titel Storröjare
Registrerad 2002-11-02
Inlägg 3 547
Ziern skrev:
Ja tack! Mer starcraft till folket! Håll det gärna 2D, det är nog därför det levt vidare såpass.
Har svårt att tro att det blir 2d.
Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim
Titel Proffs
Registrerad 2006-02-11
Inlägg 1 428
håller med smorgar. Håll en fast kameravinkel fast i 3D så blir det nog bra. Inget satans zoomandes hit å dit :/ blir bara snurrig av sånt haha
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
Som någon säger, är det inte som orginalet blir det whine.
Men jag hoppas att det blir snygg 3d grafik och många saker skall man kunna justera.
Och för dom som gillade den gamla looken så skall det finnas "options" för det.
LEGALIZE!
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
CEVO har ju också läckt det.
från rakaka.se
"Det är i en forumpost på Esreality där någon har lagt upp ljudfiler från ett möte mellan CEVO-representanter, som uppgifterna kommer ifrån. Detta ska enligt Esreality var "läckt" material men inte ens Esreality kan konfirmera att ljudfilerna är äkta. I ljudfilerna kommer det upp intressant information om följande saker:
- Rambo och Method lämnar 3D för complexity
- Complexity går med i DirectTVs Sourc-liga, lämnar 1.6
- CPL har tappat alla sina sponsorer förutom Razer, pga. falska löften
- Valve kommer bara licensera ut Source till TV, inte 1.6
- Starcraft2 annonseras i 2007 Q1
- CEVO har 13,000 USD i skulder för prispengar i deras senaste säsong
- DirectTV erbjuder feta lönekontrakt för spelare i deras nya liga
- CEVOs VD har investerat i den nya Source-Pro Modden.
"
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-12-13
Inlägg 212
Härligt!
Freshly dared, the half won.
Titel Kändis
Registrerad 2004-05-08
Inlägg 5 061
Tror inte det blir alls samma sak i 3D men jag klagar inte, Starcraft regerar, hoppas bara det inte blir som steget från Warcraft II till Warcraft III med hjälte focus.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
Har inte alla eldsjälar bakom Starcraft hoppat av från Bli$$ard??
Titel Proffs
Registrerad 2004-06-12
Inlägg 1 574
Själv är jag mest inresserad vad som händer näst I storyn. Kerrigan och hennes dominans planer 
Spelen utvecklas likaså kommer starcraft 2, zoomning och vridning är alternativ precis som i CoH, man måste INTE hålla på.
Dock blir jag lite förvånad om de gör mycket nytt i Diablo3, då många tydligen älskade ändlöst klickande.
Titel Storröjare
Registrerad 2002-11-02
Inlägg 3 547
SgtKelly skrev:
Jo typ alla bakom Starcraft, Warcraft serien och Diablo serien.
Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim
Titel Proffs
Registrerad 2006-05-14
Inlägg 1 904
snyft skrev:
- Starcraft2 annonseras i 2007 Q1
Coolt, då kan vi börja se fram emot releasen 2012.
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
klossen skrev:
SgtKelly skrev:
Jo typ alla bakom Starcraft, Warcraft serien och Diablo serien.

Är ju inte nödvändigtvis dåligt heller. Ibland behövs det nytt blod så att säga.
Titel Intresserad
Registrerad 2006-12-22
Inlägg 67
Bara det inte blir som WC3 blev gentemot WC2. Vill inte ha fler hjältespel
.
Titel Veteran
Registrerad 2003-07-19
Inlägg 666
Håller med, hjältar är bara jobbiga. Samma sak med snurrande kameror med zoom o skit
Titel Stammis
Registrerad 2002-12-08
Inlägg 322
ReDog skrev:
Håller med, hjältar är bara jobbiga. Samma sak med snurrande kameror med zoom o skit

Jag vill ha ett NYTT StarCraft, inge expansion pack, så jag välkommnar gärna lite större förändringa. och en ny ras skulle inte sitta fel det heller.
Förändringar FTW!
Titel Proffs
Registrerad 2005-06-03
Inlägg 1 960
Äh.. pffft... Starcraft är dött. Never gona be a new one
*muttrar*
(IM KIDDING, IM KIDDING!!
Fan den bästa nyheten jag hört på länge *cheers*
Få se hur länge det tar för dem att fixa't bara, kanske tar tio år om vi har otur)
Titel Kändis
Registrerad 2004-05-08
Inlägg 5 061
Xzet skrev:
ReDog skrev:

Jag vill ha ett NYTT StarCraft, inge expansion pack, så jag välkommnar gärna lite större förändringa. och en ny ras skulle inte sitta fel det heller.
Förändringar FTW!
Förändringar ja, men inte att hela spela cirkulerar kring ett par hjältar som WC3 gör, visst i singleplayer är det väl ok för det gör det lättare att få lite story. Men i multiplayer är det bara segt. Starcraft har större krig, mer units osv än vad WC3 har och det är så det ska va.
Ny ras är jag nog lite skeptiskt till men kan bli bra, måste ju bara passa storyn då den är riktigt bra i Starcraft till skillnad från de flesta rts.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Titel Proffs
Registrerad 2003-10-12
Inlägg 2 430
Hur fan vågar dom? Hur kan man ha ball nog att skapa en uppföljare till ett av tidernas mest älskade RTS spel?
Titel Proffs
Registrerad 2003-01-01
Inlägg 1 371
Kan fan inte bli lika bra som orginalet.
War never changes.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 1 589
jiha gogo sc2 om 10 år
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 393
Jag tolkar dock, att han menar att han inte vill stå där om 10 år efter starcraft dvs, 2008. Så jag tolkar en sen 2007 release?
Bra julklapp någon?
Titel Proffs
Registrerad 2006-05-17
Inlägg 1 925
Let the hype begin...
Att säga att piratkopiering är stöld är som att säga att en runk är ett k*ull.
Titel Kändis
Registrerad 2003-08-21
Inlägg 6 408
cribba skrev:
Kommer vara ett typisk sådant spel där alla SC-spelare är hypade till 1000 och sedan blir helt vansinniga för att uppföljaren inte är exakt som orginalet känner jag på mig

second that!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.