FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Puscifer
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-08-02
Inlägg 180

Å herre, vilken trevlig överraskning!

Famest
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-12
Inlägg 2 311

Visste inte att det blir ett Vita-släpp också. Blir ett garanterat köp. Var grymt kul att spela på Dreamcast !

Falckiee
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-05-30
Inlägg 140

Famest skrev:
Visste inte att det blir ett Vita-släpp också. Blir ett garanterat köp. Var grymt kul att spela på Dreamcast !

Haha, mest förvånad att såpass många som två pers. faktiskt spelat Dreamcast överhuvud taget :)

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Bah, alla gamers som varit med ett tag måste väl ha ägt en Dreamcast någon gång i sitt liv, eller? ;) Störtskön konsol ju, otroligt mycket bra fighters och ett gäng shmups också!

Och bara kombinationen Shenmue+Chu Chu Rocket är ju tillräckligt att döda för. :P

Famest
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-12
Inlägg 2 311

Falckiee skrev:
Famest skrev:

Haha, mest förvånad att såpass många som två pers. faktiskt spelat Dreamcast överhuvud taget :)

haha ! Jag var rätt så liten när konsolen kom ut, men min moster och hennes man är fullblodiga gamers, så jag fick alltid sitta och spela Jet Set Radio och Sonic när jag kom på besök :D !

Mellansalt
Titel Stammis
Registrerad 2010-12-01
Inlägg 539

Hmm.. för ynka 70 spänn.. för billigt för att stå emot. :o

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 364 medlemmar online. 26 foruminlägg har postats idag.

FZ