Titel Intresserad
Registrerad 2010-03-23
Inlägg 60
blää, har inget emot cod.. men helt seriöst är trött på serien. Alltid samma saker i spelen och det kvittar vad dom gör spelen blir bara tråkigare och tråkigare online.. Call of Duty MW och MW2 var dom bästa.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-08-31
Inlägg 148
Är mest trött på IW. Men Treyarch, däremot, det är grejer det 
Köpte inte MW3, men detta blir ett definitivt köp!
Titel Intresserad
Registrerad 2009-11-17
Inlägg 74
booNZXTood skrev:
blää, har inget emot cod.. men helt seriöst är trött på serien. Alltid samma saker i spelen och det kvittar vad dom gör spelen blir bara tråkigare och tråkigare online.. Call of Duty MW och MW2 var dom bästa.
Call of Duty 1 och 2 var bäst i serien.
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-15
Inlägg 747
DeryckW skrev:
booNZXTood skrev:
Call of Duty 1 och 2 var bäst i serien.
Snarare CoD 1,2 och 4.
MW2 va meh helt ok. Black Ops fungerande hade massiva problem på PC och därav sög stenhårt. Men CoD för mig är dött. Är sjukt trött på o spela samma spel i ny förpackning.
Titel Frågvis
Registrerad 2010-01-08
Inlägg 41
Småskratta för mig själv när den svarte mannen talade i slutet sedan stod det "The future is black".
Titel Veteran
Registrerad 2006-10-06
Inlägg 778
Bryr mig inte om alla haters, faktum är att BLOPS hade en bra single player del storymässigt och förhoppningsvis är det något det fortstätter på.
Titel Stammis
Registrerad 2010-01-19
Inlägg 418
köpte aldrig MW3, helnöjd över det... och tror inte det blir något köp av detta heller. Väntar tills dom har bytt motor.
Titel Proffs
Registrerad 2006-03-31
Inlägg 2 366
Det är fan grafiken som gör att jag inte alls är sugen på det här spelet. Ser ut som Q2!
Titel Veteran
Registrerad 2011-04-18
Inlägg 699
Kommer aldrig köpa en ny expansion för fullpris!
Om dom inte investerar i en ny spelmotor...
Man köper nya moddar just nu, Inget annat!
Titel Veteran
Registrerad 2007-06-24
Inlägg 717
Tycker att Black Ops av treyarch har fått för mycket kritik, troligtvis mycket pga IW's Modern Warfare. Black Ops hade intressant story med ett slut jag inte förväntade mig, menyn var något mer innovativt i relation till visuell stil hade småroliga easter eggs.
Men är det Tony Todd jag hör som röstskådespelare i trailern?
Titel Intresserad
Registrerad 2012-03-31
Inlägg 97
Titel Veteran
Registrerad 2009-08-02
Inlägg 729
fARLIGT skrev:
Småskratta för mig själv när den svarte mannen talade i slutet sedan stod det "The future is black".
Jag med. He-he...