Titel Veteran
Registrerad 2004-01-10
Inlägg 646
Självklart kommer man vara med, om man är hemma då.
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 490
Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-05
Inlägg 330
Bummer... jobbar till 20:00 den dagen x)
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996
Bojkott skrev:
Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.
De öppnar upp för fler spelare varje stresstest.
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-26
Inlägg 533
Your wish is my comand master
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689
ge ett fast releasedate någon satans gång =_=
Titel Intresserad
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 99
Friberg skrev:
Bojkott skrev:
Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.
Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-12-14
Inlägg 107
ShciZo skrev:
Friberg skrev:
Bojkott skrev:
Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.
Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.
De delar även ut nycklar inför varje event/test
Titel Veteran
Registrerad 2008-09-09
Inlägg 787
De skickar fortfarande ut beta-invites, jag får fortfarande ibland invites för BWE på den mejl som jag reggade för beta-invites förut ifrån och som inte är kopplad till min förhandsköpta version.
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996
ShciZo skrev:
Friberg skrev:
Bojkott skrev:
De ger ut fler och fler betanycklar till de som ansökt och delar ut nycklar till diverse gamingsidor.
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-10-13
Inlägg 220
Det borde följa med en varning: "Efter spelat detta spel kommer alla andra spel känner gråa och trista."
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 281
KALAS
Titel Frågvis
Registrerad 2012-01-26
Inlägg 30
Yes, tur att man inte har kvällsskift den här veckan
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 793
Jobbar då :/ har jag tur hinner jag kanske testa i en halvtimme eller så..
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 298
Jestrix skrev:
Det borde följa med en varning: "Efter spelat detta spel kommer alla andra spel känner gråa och trista."
Precis, har känt så sedan den första beta helgen
Titel Intresserad
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 99
Friberg skrev:
ShciZo skrev:
Friberg skrev:
Bojkott skrev:
De ger ut fler och fler betanycklar till de som ansökt och delar ut nycklar till diverse gamingsidor.
det har ni ju rätt i. I stand corrected
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 443
OT finns det pve i detta spel ?
Titel Frågvis
Registrerad 2012-05-12
Inlägg 23
Exim skrev:
OT finns det pve i detta spel ?

Javisst!
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 713
Underbart, 3 timmar av WvW Nötande då ^^
Och sedan en timme lirandes lite casual tournament.
Titel Frågvis
Registrerad 2009-08-25
Inlägg 33
Ingen som råkar ha en betanyckel över?
Titel Frågvis
Registrerad 2007-01-25
Inlägg 45
hatar å be om saker. Men vill så gärna ha en betanyckel ja me
Ingen som sitter å lurar på en extra? <3
Titel Stammis
Registrerad 2008-05-19
Inlägg 316
Provade spelet. Var precis som wow. Samma tråkiga stridssystem, samma grindquests och samma inventory/item system. Visst finns det nyheter i detaljer men känns inte tillräckligt annorlunda för att ens vara lite kul. Jag var så sjukt hypad på spelet innan jag provade det. Shit vilken antiklimax det var 
Edit: Exakt samma spellcast system med targeting och cooldowns..
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 375
^^^ Trolle Trollsson är både blind och dum! ^^^
Precis samma? dina åsikter är nu förevigt oväsentliga i detta forum! inget "tagget" 2infinity skriver kommer någonsin tas på allvar.
Titel Frågvis
Registrerad 2008-12-02
Inlägg 17
Trodde på Guild Wars 2. Tills jag testade ett par beta weekends. Har nu lyckats fått NCSoft att refunda mina pengar emot att dom gjorde min key invalid. Pre-bought spelet från Arenanet men nu e det "tillbaka lämnat". Tack o adjö, finns inga mmo att spela längre.
Titel Nykomling
Registrerad 2011-01-22
Inlägg 3
gerrig skrev:
Trodde på Guild Wars 2. Tills jag testade ett par beta weekends. Har nu lyckats fått NCSoft att refunda mina pengar emot att dom gjorde min key invalid. Pre-bought spelet från Arenanet men nu e det "tillbaka lämnat". Tack o adjö, finns inga mmo att spela längre.
Så du väljer att neka ett spel helt, pga några beta weekends..
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-12
Inlägg 309
2infinity skrev:
Provade spelet. Var precis som wow. Samma tråkiga stridssystem, samma grindquests och samma inventory/item system. Visst finns det nyheter i detaljer men känns inte tillräckligt annorlunda för att ens vara lite kul. Jag var så sjukt hypad på spelet innan jag provade det. Shit vilken antiklimax det var
ÖÖÖ det är inte äns i närheten av wow... Gw har ett mycket bättre targeting system ... du behöver inte äns targeta ett mål... och där är ingen grindquesting:S undrar vilket spel du spela egentligen... jag kommer inte ihåg att det fans dodge i wow
Titel Stammis
Registrerad 2009-02-23
Inlägg 483
gerrig skrev:
Varför?
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 713
Jinxswe skrev:
2infinity skrev:
ÖÖÖ det är inte äns i närheten av wow... Gw har ett mycket bättre targeting system ... du behöver inte äns targeta ett mål... och där är ingen grindquesting:S undrar vilket spel du spela egentligen... jag kommer inte ihåg att det fans dodge i wow
Troll?
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-05
Inlägg 284
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-26
Inlägg 533
Bl4ckh4wk skrev:
19-23*
Tack : ) .. Snart dags da