FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
NympH
Titel Veteran
Registrerad 2004-01-10
Inlägg 646

Självklart kommer man vara med, om man är hemma då.

Bojkott
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 490

Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

SkullJoke
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-05
Inlägg 330

Bummer... jobbar till 20:00 den dagen x)

Friberg
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996

Bojkott skrev:
Om dom verkligen vill stresstesta servrarna så föreslår jag att dom öppnar upp betan så att alla kan delta.

De öppnar upp för fler spelare varje stresstest.

Jimpa_31
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-26
Inlägg 533

Your wish is my comand master

cute_ninja
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-11
Inlägg 689

ge ett fast releasedate någon satans gång =_=

ShciZo
Titel Intresserad
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 99

Friberg skrev:
Bojkott skrev:

Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.

Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.

chrisragnar
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-12-14
Inlägg 107

ShciZo skrev:
Friberg skrev:
Bojkott skrev:

Nja, det gör de väl inte? Fortfarande bara de som förköpt som får dela i BWE/Stresstest.

Med tanke på hur många som redan förköpt och att många servers i BWE redan är fulla så behövs det nog inte fler testera än de som finns.

De delar även ut nycklar inför varje event/test

Posuic
Titel Veteran
Registrerad 2008-09-09
Inlägg 787

De skickar fortfarande ut beta-invites, jag får fortfarande ibland invites för BWE på den mejl som jag reggade för beta-invites förut ifrån och som inte är kopplad till min förhandsköpta version.

Friberg
Titel Pelletsbud
Registrerad 2009-04-09
Inlägg 1 996

ShciZo skrev:
Friberg skrev:
Bojkott skrev:

De ger ut fler och fler betanycklar till de som ansökt och delar ut nycklar till diverse gamingsidor.

Jestrix
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-10-13
Inlägg 220

Det borde följa med en varning: "Efter spelat detta spel kommer alla andra spel känner gråa och trista."

eine_petule
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-08-31
Inlägg 281
myskah
Titel Frågvis
Registrerad 2012-01-26
Inlägg 30

Yes, tur att man inte har kvällsskift den här veckan :)

Blackwolfe
Titel Veteran
Registrerad 2007-10-02
Inlägg 793

Jobbar då :/ har jag tur hinner jag kanske testa i en halvtimme eller så..

Javas
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 298

Jestrix skrev:
Det borde följa med en varning: "Efter spelat detta spel kommer alla andra spel känner gråa och trista."

Precis, har känt så sedan den första beta helgen

ShciZo
Titel Intresserad
Registrerad 2006-05-06
Inlägg 99

Friberg skrev:
ShciZo skrev:
Friberg skrev:
Bojkott skrev:

De ger ut fler och fler betanycklar till de som ansökt och delar ut nycklar till diverse gamingsidor.

det har ni ju rätt i. I stand corrected

Exim
Titel Stammis
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 443

OT finns det pve i detta spel ? :P

nudedude
Titel Frågvis
Registrerad 2012-05-12
Inlägg 23

Exim skrev:
OT finns det pve i detta spel ? :P

Javisst!

Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 713

Underbart, 3 timmar av WvW Nötande då ^^
Och sedan en timme lirandes lite casual tournament.

guttag
Titel Frågvis
Registrerad 2009-08-25
Inlägg 33

Ingen som råkar ha en betanyckel över? :)

bulleboss
Titel Frågvis
Registrerad 2007-01-25
Inlägg 45

hatar å be om saker. Men vill så gärna ha en betanyckel ja me :) Ingen som sitter å lurar på en extra? <3 =)

2infinity
Titel Stammis
Registrerad 2008-05-19
Inlägg 316

Provade spelet. Var precis som wow. Samma tråkiga stridssystem, samma grindquests och samma inventory/item system. Visst finns det nyheter i detaljer men känns inte tillräckligt annorlunda för att ens vara lite kul. Jag var så sjukt hypad på spelet innan jag provade det. Shit vilken antiklimax det var :(

Edit: Exakt samma spellcast system med targeting och cooldowns..

toast
Titel Proffs
Registrerad 2007-12-10
Inlägg 1 375

^^^ Trolle Trollsson är både blind och dum! ^^^
Precis samma? dina åsikter är nu förevigt oväsentliga i detta forum! inget "tagget" 2infinity skriver kommer någonsin tas på allvar.

gerrig
Titel Frågvis
Registrerad 2008-12-02
Inlägg 17

Trodde på Guild Wars 2. Tills jag testade ett par beta weekends. Har nu lyckats fått NCSoft att refunda mina pengar emot att dom gjorde min key invalid. Pre-bought spelet från Arenanet men nu e det "tillbaka lämnat". Tack o adjö, finns inga mmo att spela längre.

Nille4
Titel Nykomling
Registrerad 2011-01-22
Inlägg 3

gerrig skrev:
Trodde på Guild Wars 2. Tills jag testade ett par beta weekends. Har nu lyckats fått NCSoft att refunda mina pengar emot att dom gjorde min key invalid. Pre-bought spelet från Arenanet men nu e det "tillbaka lämnat". Tack o adjö, finns inga mmo att spela längre.

Så du väljer att neka ett spel helt, pga några beta weekends..

Jinxswe
Titel Stammis
Registrerad 2010-07-12
Inlägg 309

2infinity skrev:
Provade spelet. Var precis som wow. Samma tråkiga stridssystem, samma grindquests och samma inventory/item system. Visst finns det nyheter i detaljer men känns inte tillräckligt annorlunda för att ens vara lite kul. Jag var så sjukt hypad på spelet innan jag provade det. Shit vilken antiklimax det var :(

ÖÖÖ det är inte äns i närheten av wow... Gw har ett mycket bättre targeting system ... du behöver inte äns targeta ett mål... och där är ingen grindquesting:S undrar vilket spel du spela egentligen... jag kommer inte ihåg att det fans dodge i wow

Mesmerize
Titel Stammis
Registrerad 2009-02-23
Inlägg 483

gerrig skrev:

Varför?

Annanaz
Titel Proffs
Registrerad 2010-04-16
Inlägg 1 713

Jinxswe skrev:
2infinity skrev:

ÖÖÖ det är inte äns i närheten av wow... Gw har ett mycket bättre targeting system ... du behöver inte äns targeta ett mål... och där är ingen grindquesting:S undrar vilket spel du spela egentligen... jag kommer inte ihåg att det fans dodge i wow

Troll?

Bl4ckh4wk
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-03-05
Inlägg 284
Jimpa_31
Titel Stammis
Registrerad 2006-11-26
Inlägg 533

Bl4ckh4wk skrev:
19-23*

Tack : ) .. Snart dags da :P

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 431 medlemmar online. 56 foruminlägg har postats idag.

FZ