Styr Sverige i Civilization V-expansionen

Medlem

Vet inte alla att Hakkapeliitta är en däckmodell från Nokian? Ja, Nokia gör annat en elektronik, stövlar och däck t ex.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Floffe:

Att handla en konsol är redan det ett filter. Nästa steg är att spelen är begränsade, dels på grund av input och dels på grund av spelarna själva. Intelligenta spel säljer inte till målgruppen, och går alltså inte ens att genomföra pga begränsad hårdvara. Civ5 lider av samma strömlinjeformning för att maximera försäljningen,.

att skriva ett så patetiskt inlägg som du just gjorde är en uppenbar varningsklocka, oavsett om du är troll, har mer fördomar än SD eller bara tillhör målgruppen inte köper "inelligenta spel", lämnar jag dock osagt.
Tycker de borde införa en 12 års åldersgräns på FZ så man slipper se liknande smörja i trådar där folk vill föra en vettig debatt om spel, väx upp

var inte ledsen för att du kör ett underlägset spel. och ditt inlägg var sämre än hans dessutom.
väx upp

Medlem
Skrivet av gfdhgfdhgf:

var inte ledsen för att du kör ett underlägset spel. och ditt inlägg var sämre än hans dessutom.
väx upp

Tvärt om, jag spelar inte CiV alls då jag undviker "underlägsna spel". Mitt inlägg var inte sämre, det var på samma låga nivå som du nu fortsätter med, men till skillnad från era poänglösa eller felinformerade inlägg så var det jag skrev iaf nära sanningen.
Nästa gång du ska försöka argumentera, skaffa dig ett par argument iaf ^^
Eller så får du be pappa om hjälp, det brukar ju gå bra, eller hur

Medlem

Spela som det svenska imperiet?
Oh Yes... I Will Rule the world in Swedens name!

123
Skriv svar