Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-29
Inlägg 128
För egen del är bra röstskådespelare en viktig del då det helt klart ger karaktärerna ett djup och man får en helt annan känsla när man spelar. Dåligt sådant förstör bara, tycker jag.
Ser fram som ett litet barn mot julafton på detta liret ^^
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-17
Inlägg 376
Återstår bara att se om det som blir kvar av budgeten räcker till ett bra SPEL med bra GAMEPLAY.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
Vad hade "Deus Ex - Human Revolution" varit utan Clint Eastwood, eller Star Trek utan Darth Vader. Visst är det viktigt
Titel Veteran
Registrerad 2010-07-13
Inlägg 997
Det här spelet verkar riktigt lovande
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-27
Inlägg 356
walter_iego skrev:
Vad hade "Deus Ex - Human Revolution" varit utan Clint Eastwood, eller Star Trek utan Darth Vader. Visst är det viktigt

Man kan ju tro att det är clintan som är rösten i Deus Ex, påminner ju en hel del, men det är
Elias Toufexis
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-09-07
Inlägg 51
Får kraftiga Bioshock-vibbar av det här. Längtar något fruktansvärt! ;_;
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
erazerswe skrev:
walter_iego skrev:

Man kan ju tro att det är clintan som är rösten i Deus Ex, påminner ju en hel del, men det är
Elias Toufexis
Jag vet
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
Cybrus7 skrev:
Får kraftiga Bioshock-vibbar av det här. Längtar något fruktansvärt! ;_;
Samma, "Dishonored" och "Bioshock: Infinite", mums.
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-05
Inlägg 332
Ge mig en sida på hur man skapar en sådan mask och jag ska fan göra den!
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
SkullJoke skrev:
Har du ett slagträd, en mikro och taggtråd?
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-26
Inlägg 2 640
Känner inte igen en enda person
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-02-19
Inlägg 151
B-B-B-Banänäbrääken skrev:
Känner inte igen en enda person

Susan Sarandon från bland annat Thelma & Louise, en klassiker. Brad Dourif spelade bl a Grima Wormtongue i Lord of the Rings. Carrie Fischer var ju som bekant Prinsessan Leia. Lena Headey spelade Sarah Connor i Terminator-skitserien och nu lite senare Snorungekungens mor i Game of Thrones. Michael Madsen är en annan klassiker från t ex Reservoir Dogs, Kill Bill... Sin City etc. Det är väldigt stora namn för en helt ny "franchise".
Titel Proffs
Registrerad 2007-10-13
Inlägg 1 384
Visst är rösterna viktiga. Men vad kostar det att ta in dessa stjärnor? Tror det finns många bra röster som inte kostar multum samt gör ett bra jobb. Mindre pengar på dyra stjärnor mer pengar till spelutvecklingen. 
"Snorungekungens mor i Game of Thrones"
+1
Titel Stammis
Registrerad 2003-02-08
Inlägg 356
Kan ju vara så att utvecklarna lättare kan ta in kända (ev. dyrare) röstskådisar nu när de lyckats skapa lite "hype" för spelet som förmodligen leder till högre förväntad försäljning? (Om nu inte detta redan var planerat sedan tidigare, förstås.)
Bara en tanke.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-05-27
Inlägg 238
Jag kastar pengar på skärmen men ingenting händer!
Titel Intresserad
Registrerad 2010-11-27
Inlägg 75
För min del så spelar det ingen roll VEM som gör rösten, men det är viktigt att röstskådespeleriet är bra. Självklart kan det väl vara så att rutinerade skådespelare gör ett bättre jobb, men det gäller ju inte alltid. Kul att se att så många välkända skådisar ansluter sig till gaming-världen, det går framåt ;D
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 4 163
Carrie Fischer i klädd som i Return of The Jedi hade inte varit fel
Titel Veteran
Registrerad 2008-04-07
Inlägg 695
Kan inte Michael Wincott, mannen med världens mest spektakulära röst börja bli röstskådespelare!
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-03-14
Inlägg 154
Generellt är ju voice acting en så känslig del, det kan vara absolut kungligt som stora delar av t.ex L.A Noire, eller helt otroligt fruktansvärt som t.ex det mesta av både Oblivion och Skyrim. Bethesdas track record när det kommer till det här är ju rätt uselt, faktiskt.
Titel Veteran
Registrerad 2008-12-02
Inlägg 867
Varenda skådis på denna lista göra nog vad som helst för lite pengar. Så nej jag tror inte att det är något dyra. Avdankade skådisar är vad dem är.
Lena Headey är den enda som har varit med i något bra på senare tid.
Titel Stammis
Registrerad 2011-09-05
Inlägg 332
walter_iego skrev:
SkullJoke skrev:
Slagträ!?
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 738
SkullJoke skrev:
walter_iego skrev:
SkullJoke skrev:
Slagträ!?
Ceci n'est pas une pipe...