showerguy skrev:
Vi som har betalat för spelet då?
Får vi samma straff?
Ja, det hoppas jag verkligen. Varför skulle ni få särskilt behandling?
"Men jag betalar skatt, måste jag följa lagarna då?"
Javas skrev:
xLas skrev:
Javas skrev:
andreashal91 skrev:
Låter ju fint! Hoppas att fler ta efter detta så vi kan få bort alla leavers.. Det är ju en grej om strömmen skulle gå eller om datorn stänger av sig, men när folk leavar för att jävlas eller inte orkar spela längre är så respektlöst och man blir irriterad..
Tänk om du står 25 man mot deathwing. Tanken orkar inte spela mer och leavar, blir du inte irriterad av att tanken leavade o wipade hela gruppen?
Haha, ja det vore ju någonting om folk börjar lämna raids mot världsbossar

Fast Deathwing är ingen världsboss? Sha of Anger och Galleon är däremot världsbossar

Räknas inte han som världsboss eftersom han är skurken i Cataclysm?
Worldbosses i World of Warcraft yrkar oftast på svårare fiender i den öppna världen, där saker och ting inte är instanced. Utan att du får skapa en grupp på plats eller skapa en grupp inom din guild. Oavsett alternativ hur gruppen skapas så måste man vara snabb. Då alla kan se den, alla kan "tagga" den.
Raids där man möter mainvillain. I detta fallet Deathwing är instanced och är gruppens egna spawn, ingen annan utom gruppen som gått in i instancen har tillgång till den.
TL;DR. Worldbosses (först till kvarn ute i världen) Raidbosses (planering/tålamod i instanced areas)