Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
WarpGuN
Titel Storröjare
Registrerad 2002-09-19
Inlägg 2 900

hoppas kan man :)

Jokkocze
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-18
Inlägg 1 181

Bara det inte blir en massa trycka på 1 osv..

Gascogne
Titel Hemmavan
Registrerad 2005-07-27
Inlägg 112

Vore klart intressant. :)

Titel Veteran
Registrerad 2006-06-22
Inlägg 1 066

Hoppas att det inte blir Bethesda som tillverkar det utan att det blir något systerföretag, jag föredrar att Bethesda gör singleplayer spel och fokuserar på det... Men det är ju bara min åsikt:)

Valleymountain
Titel Intresserad
Registrerad 2007-10-31
Inlägg 57

Mycket... MYCKET intressant :P Hoppas det blir något utav detta!

Titel Stammis
Registrerad 2007-07-02
Inlägg 478

Grymt!...men jag hlr med dig Jokkocze...hoppas d inte blir att sitta å klicka på siffror!

Titel Kändis
Registrerad 2005-10-26
Inlägg 6 093

4 dagar senare, typ. :P

Kan vara kul att se Elder Scrolls online faktiskt.

Neatherblade
Titel Rikskändis
Registrerad 2004-07-30
Inlägg 9 788

Ett elder scrolls mmo skulle nog vara kul. Men om det blir ett vanligt mp så är det nog coop.

MachOne
Titel Storröjare
Registrerad 2006-11-14
Inlägg 4 093

Va fan på tiden, The Elder Scrolls har enligt mig alltid varit som en mamma utan barn, spelet är ju gjort för att vara massivt. Om samma känsla och spelsätt behålls blir de utan tvekan ett köp.

Titel Veteran
Registrerad 2006-05-07
Inlägg 782

Ett "Oblivion"-online hade jag hurrat över. Är så trött på hur alla mmo är anpassade efter tredjepersons-vy. Har personligen aldrig kunnat vänja mig vid det. Hemskt!

Titel Proffs
Registrerad 2006-07-28
Inlägg 1 901

Nog för att nyheten är att göra höna av en fjäder, men hoppas kan man alltid. Som redan sagts i tidigare tråd så känns det som ett naturligt steg i serien åtminstone.. Definitivt Coop som kan göra vilket skitspel som helst till en välsignelse. (nej, tes är inget skitspel) :up:

Titel Proffs
Registrerad 2007-04-14
Inlägg 1 758

NEJ.. Inte ännu ett MMO! Snälla.. Ja ber er!

Titel Storröjare
Registrerad 2007-01-07
Inlägg 3 497

Precis jag också.. Skulle vara jävligt kul att springa runt med typ 4 vänner och questa och utforska forts dock. Fast MMO , nej tack!

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Låter väldigt intressant faktist. :)

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

många klagar på "nej inte ett till mmorpg" .. hur många fps och hur många rpg spel finns det inte där ute.. Själv tycker jag det finns väldigt få bra mmorpg spel på marknaden idag.. det är en av anledningarna varför det går så bra för WoW, fortfarande(!). Ser fram emot vad Bethesda kan åstakomma

mer bra mmorpg-spel åt folket!

Titel Frågvis
Registrerad 2007-05-31
Inlägg 11

håller med om att det finns lite för få bra exemplar innom mmorgp.
kan bli riktigt kul att se hur ett elderscroll spel gör sig som ett

Tonkysson
Titel Pelletsbud
Registrerad 2005-01-08
Inlägg 3 248

Är verkligen inte själv så sugen på den idéen. Möjligen om man gör som beersgarden sade och låter några andra göra onlinespelet och Bethesda tar hand om single player.
Det är det som gör TES så skönt, gå omkring helt själv och utforska. Slippa en massa idioter som endast är ute efter att levla osv osv.

Titel Storröjare
Registrerad 2004-11-12
Inlägg 4 976

Menmen, man ska inte tro att det är ett MMO på gång bara för att dom har registrerat den domänen. Visst låter det spännande, men det kan likagärna bara vara som dom ska göra en vanlig communitysida för spelserien. Men varför inte, jag vill gärna ha ett Elder Scrolls MMO :D !

Titel Hemmavan
Registrerad 2006-12-12
Inlägg 264

Hade hellre haft multiplayer läge i oblivion faktiskt :D

Titel Veteran
Registrerad 2006-08-08
Inlägg 748

skulle vara grymt kul om man kunde lira coop i oblivion.

Preed
Titel Veteran
Registrerad 2007-09-02
Inlägg 1 182

Jag tror stenhårt på att ett MMO är på gång, förutom att det finns enormt mycket pengar i MMO just nu så har Elder Scrolls serien gått så långt så MMO skulle vara den enda naturliga fortsättningen. För att inte nämna att Bethesta skulle vara perfekta att skapa ett MMO.

Orkar inte skriva ner alla tecken men i och med det här känner jag mig 99% säker på att det är på gång.

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Skulle också kunna vara så att de helt enkelt inte vill att ngn community/fan-sida skal knipa domänen. Ett sätt att skydda sin IP alltså.

Titel Intresserad
Registrerad 2007-02-02
Inlägg 91

Bristen på multiplayer var det som fick mig att inte spela Morrowind, och heller inte Oblivion. Har alltid haft svårt för singelplayerspel, och att lägga ner 100-200 timmar på en karaktär för och att sen inte kunna visa den för/spela med andra är väldigt väldigt avtändande för mig.

Ett bra mmo gjord i en Morrowind/Oblivion värld kan bli mycket mycket bra.

Bohica
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-03-15
Inlägg 227

.......Hoppas INTE!

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

Så gör företag ibland för att undvika att hypotetiska/eventuella produkters URL inte kidnappas, på 90 talet registrerade Nintendo zeldaonline.com och inte kom det nått Zelda Online :|

Titel Stammis
Registrerad 2006-08-03
Inlägg 303

Ett välgjort SP föredrar jag faktiskt...

Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0

MMO kan ju fungera, men jag ser helst COOP, förhoppningsvis båda :D

LordDaimos
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-21
Inlägg 2 417

beersgarden skrev:
Hoppas att det inte blir Bethesda som tillverkar det utan att det blir något systerföretag, jag föredrar att Bethesda gör singleplayer spel och fokuserar på det... Men det är ju bara min åsikt:)

Håller med dig till fullo. Jag är själv rätt ointresserad av MMO generellt och ser mycket hellre ett starkt singelplayerspel men med ett välgjort coop läge!

/ LordDaimos

IronCouncil
Titel Proffs
Registrerad 2004-09-10
Inlägg 1 876

Väldigt intressant!!

Kresko skrev:
Grymt!...men jag hlr med dig Jokkocze...hoppas d inte blir att sitta å klicka på siffror!

Jag förstår inte vad ni har emot det? Blir ni irriterade över att alltid avfyra vapnena i fps med musknappen hela tiden?

PaZ
Titel Proffs
Registrerad 2003-04-05
Inlägg 1 316

Jag sällar mig till skaran som föredrar om Bethesda fortsätter göra bra, öppna och långa singleplayerspel, det blir ju inte fler av den varan direkt. Det finns inget härligare än att känna att man påverkar världen man spelar i, istället för att den man just dödat spawnar igen om fem sekunder :/

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 450 medlemmar online. 19 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter