Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 545
Arbeta, arbeta! Jag vill ha spelet.
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-06-04
Inlägg 248
Varför visar ni en trailer på Uncharted??
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-02
Inlägg 1 400
Vahettere... Var det här allt Sony visade på Last of Us? Var ju bara ihopklipp av genomgångar dom redan haft.
Titel Hemmavan
Registrerad 2010-09-10
Inlägg 108
Fyfan va bra. Så jävla härligt det här spelet kommer vara.
Titel Proffs
Registrerad 2004-11-05
Inlägg 1 877
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 545
kill455 skrev:
Varför visar ni en trailer på Uncharted??
Det står "The Last of Us".
Titel LAN-ätare
Registrerad 2010-11-14
Inlägg 99
Känner mig faktiskt peppad för detta. Verkar va grym stämning. Hoppas på ett tårdrypande ending
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-30
Inlägg 296
Faktiskt riktigt synd att det inte blir nått pc-släpp
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-04-29
Inlägg 126
Det näst bästa med trailern var att det inte var dub step, utan något så otippat som Hank Williams ^^
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 025
tirim4 skrev:

This! Lutar åt att jag införskaffar en PS3:a. Detta, Heavy Rain och Red Dead Redemption är spel jag känner att jag måste lira mer än hemma hos polare.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-07
Inlägg 156
GOTY utan tvekan. Naughty Dog är den bästa utvecklaren av alla just nu när det gäller single player-spel.
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-07
Inlägg 156
tirim4 skrev:

Njaa, ett sånt här spel tror jag hade blivit för lätt på pc. Likadant med Uncharted. Man blir rätt stressad i vissa situationer när man möter många fiender på en gång. Tror inte den stressen skulle uppstå på samma sätt på pc där det är betydligt lättare att sikta och över huvudtaget kontrollera huvudpersonen.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 434
Jag köpte min PS3:a enkom för Naughty Dogs spel. Det blir folkfest när "TLOU" släpps.
Titel Intresserad
Registrerad 2010-02-23
Inlägg 55
Sisyr skrev:
tirim4 skrev:

This! Lutar åt att jag införskaffar en PS3:a. Detta, Heavy Rain och Red Dead Redemption är spel jag känner att jag måste lira mer än hemma hos polare.
Jag köpte en ps3a bara för dom här exklusiva spelen och har inte ångrat mig en sekund. Vill man kalla sig en gamer och har tillfälle så borde man verkligen försöka att låna/sno eller köpa en ps3 bara för journey och uncharted. Pc'n har också grymma exklusives (kör Lone Survivor!), men jag hade inte klarat mig utan mina konsoler.
Titel Proffs
Registrerad 2002-03-03
Inlägg 2 350
4liv3 skrev:
tirim4 skrev:

Njaa, ett sånt här spel tror jag hade blivit för lätt på pc. Likadant med Uncharted. Man blir rätt stressad i vissa situationer när man möter många fiender på en gång. Tror inte den stressen skulle uppstå på samma sätt på pc där det är betydligt lättare att sikta och över huvudtaget kontrollera huvudpersonen.
True, men givetvis hade det gått att fixa. Tex Silent Hill till PC har ju jobbiga kontroller och dom bidrar, enligt mig, till stämningen då man blir frustrerad o ännu räddare.
Har funderat på att sälja PS3an men nu kommer detta o..ja..vänta lite kanske
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-30
Inlägg 296
Sisyr skrev:
tirim4 skrev:

Red Dead Redemption är faktiskt också ett spel jag är förbaskat sugen på men det är väll 360-exklusivt?
Titel Veteran
Registrerad 2004-07-21
Inlägg 968
tirim4 skrev:
Red Dead Redemption är faktiskt också ett spel jag är förbaskat sugen på men det är väll 360-exklusivt?
Nej.
Det ingår till och med i PS+ abonnemang nästa månad om man har ett sådant.
Titel Veteran
Registrerad 2004-09-10
Inlägg 1 169
Längtar. Jag håller fast min PS3:a tills jag spelat klart detta.
Titel Storröjare
Registrerad 2008-01-05
Inlägg 3 545
tirim4 skrev:
Sisyr skrev:
tirim4 skrev:

Njet, tror det tillomed var tänkt att vara PS3-exklusivt från början.
Titel Utvecklare
Registrerad 2009-09-01
Inlägg 412
Detta ser jag fram emot. Blir nog riktigt bra!
Titel Intresserad
Registrerad 2003-07-14
Inlägg 80
Det där såg ju duktigt välgjort ut.
2 minuter in i filmen när de går i vattnet så blir till och med byxorna våta. Detaljer man inte ser för ofta.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-03-30
Inlägg 296
Margy skrev:
tirim4 skrev:
Nej.
Det ingår till och med i PS+ abonnemang nästa månad om man har ett sådant.
Det verkar nästan som man får svälja stoltheten och försöka fixa en ps3a på något sätt...
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 434
Jag antar det kommer dröja ett par år tills nästa Nathan Drake äventyr, förmodligen kommer det till PS4:an.