Titel Veteran
Registrerad 2006-08-29
Inlägg 613
Wow. Trodde jag faktiskt inte.
Titel Proffs
Registrerad 2007-03-27
Inlägg 1 649
Ja, vad kan man säga? Häx säljer.
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 025
Titel Noob
Registrerad 2008-08-02
Inlägg 6
The Witcher var ett riktigt bra spel när enhanced edition, eller vad det nu kallades, kom ut. Witcher 2 var riktigt bra tycker jag direkt när den kom ut.
Recensionen av första spelet var riktigt dålig. Den fastnade vid i huvudsak en sak (kvinnorna) och resten av spelet brydde sig ej recensenten av. De buggarna som fanns var ett stort minus men som tur var så fixades dessa till.
Titel Stammis
Registrerad 2011-05-27
Inlägg 310
The witcher 2 var så sjukt grymt!
Inte det där sagolika rpgspelet, det var moget o brutalt!
Titel Storröjare
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 3 112
Den där första recensionen... Vars har den människan tagit vägen idag? Hört rykten om att han dog, om så inte är fallet skulle jag vilja se hur han har utvecklats.
Titel Hemmavan
Registrerad 2011-09-22
Inlägg 107
Titel Proffs
Registrerad 2007-09-03
Inlägg 2 404
Hur skönt som helst att de visar att feta DRM inte är enda vägen till framgång..
Titel Hemmavan
Registrerad 2006-09-28
Inlägg 260
Gamergenerationen har vuxit upp, nu vill vi ha vuxna spel, så enkelt är det.
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-02-18
Inlägg 228
ge oss trean nu!
Titel Moderator
Registrerad 2005-10-30
Inlägg 4 873
uberpwnage2.0 skrev:
Den där första recensionen... Vars har den människan tagit vägen idag? Hört rykten om att han dog, om så inte är fallet skulle jag vilja se hur han har utvecklats.
Han som skrev den recensionen var Mikael, aka the_maxx, som tyvärr hastigt gick bort för två år sedan.
Titel Proffs
Registrerad 2006-08-14
Inlägg 1 245
Inte så konstigt egentligen. The Witcher-spelen håller hög kvalitet rakt igenom.
"The Witcher-spelens omoraliska nakenhet – för mycket för FZ"
Ja, då jag antar att de flesta läsarna är män så är jag inte förvånad att just Triss blivit utvald. Hade det varit Geralt... hade jag varit skeptisk
Titel Stammis
Registrerad 2006-10-01
Inlägg 508
witcher en av de bättre rpg spelen på senare år.
Titel Proffs
Registrerad 2006-09-07
Inlägg 1 423
fan va bra ! 2an är så sjukt nice!
köpte det när det kom ska nog ta och spela om det tror jag.
Titel Storröjare
Registrerad 2009-05-23
Inlägg 2 748
Otroligt grymt spel, ska nog dra igenom det igen snart
Titel Nykomling
Registrerad 2012-05-12
Inlägg 5
magma skrev:
Inte så konstigt egentligen. The Witcher-spelen håller hög kvalitet rakt igenom.
"The Witcher-spelens omoraliska nakenhet – för mycket för FZ"
Ja, då jag antar att de flesta läsarna är män så är jag inte förvånad att just Triss blivit utvald. Hade det varit Geralt... hade jag varit skeptisk

De flesta som läser fz är säkert män och samtidigt så är det ju flest killar,snubbar,män som spelar datorspel
Titel Hemmavan
Registrerad 2007-11-30
Inlägg 201
Härligt, de spelen förtjänar succén.
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-19
Inlägg 0
Sisyr skrev:
Ja, ni hade fel.
Så sant, vilka otroligt grymma spel. Längtar efter CD Projekts nya cyberpunkprojekt och tills dess skall jag spela igenom W1 och W2 igen. Ni som inte ännu köpt spelen, vad väntar ni på? GOG.com släppte nyligen mer gratis bonusmaterial till spelet, bara en sådan sak

Hoppas att inte FZ låter en moraltant recensera Cyberpunkspelet. Detta är inte Disney!
Titel Galen kyckling
Registrerad 2006-04-01
Inlägg 1 025
North skrev:
Sisyr skrev:
Ja, ni hade fel.
Så sant, vilka otroligt grymma spel. Längtar efter CD Projekts nya cyberpunkprojekt och tills dess skall jag spela igenom W1 och W2 igen. Ni som inte ännu köpt spelen, vad väntar ni på? GOG.com släppte nyligen mer gratis bonusmaterial till spelet, bara en sådan sak

Hoppas att inte FZ låter en moraltant recensera Cyberpunkspelet. Detta är inte Disney!
Grymma spel indeed, särskilt det första (jag tyckte storyn var lite torr och förutsägbar i tvåan). De får gärna säga till om de ogillar moraliska värderingar i ett spel, felet är att recensenten av The Witcher baserade hela sitt omdöme av spelet på det.