Titel Intresserad
Registrerad 2007-09-12
Inlägg 50
Efter Company of heroes spelen och det braiga red faction är jag verkligen glad för deras vinst. Hoppas den kan utveckla ett company som utspelar sig i Vietnamn kriget
Titel Hemmavan
Registrerad 2008-05-26
Inlägg 197
Hmm om det har gått så bra så kanske dom ska släppa en patch eller bygga ut server hallen så det faktiskt går att lira ufc online utan större lagg...
Titel Proffs
Registrerad 2009-02-19
Inlägg 1 730
Mer destruktion åt folket!
Titel Proffs
Registrerad 2008-04-15
Inlägg 1 452
the_man_swe_90 skrev:
Efter Company of heroes spelen och det braiga red faction är jag verkligen glad för deras vinst. Hoppas den kan utveckla ett company som utspelar sig i Vietnamn kriget
Där har vi något som det finns alldeles för lite av! Tänk att kunna iscensätta sin egna version av Francis Ford Coppolas film Apocalypse Now, underbart!
Titel Veteran
Registrerad 2002-02-14
Inlägg 671
Så går det när man gör spel som folk vill ha.
Titel Veteran
Registrerad 2007-07-12
Inlägg 826
Underbart! Större chans att stalker kommer snabbare då
Titel Veteran
Registrerad 2004-01-30
Inlägg 833
BlackZam skrev:
Så går det när man gör spel som folk vill ha.
exakt vad jag menar.
Titel Taiwanesisk krympling
Registrerad 2006-02-07
Inlägg 7 091
the_man_swe_90 skrev:
De utvecklade inte Company of Heroes, utan gav endast ut det. Relic, samma som skapat Dawn of War, utvecklade även CoH.
Titel Veteran
Registrerad 2006-09-18
Inlägg 1 181
Gäller bara att anstränga sig lite när man utvecklar spel, så blir det bra! GG THQ
Raderad
Titel
Registrerad 2012-05-27
Inlägg 0
Roligt!
Titel Frågvis
Registrerad 2007-06-28
Inlägg 14
Skoj, nu hoppas jag som många andra att dom lägger lite pengar på att fixa till COH. Finns en uppsjö med buggar som man råkar ut för mellan varje krig man spelar. Såsom att man "NAT" och deras usla menyer.
Titel Pelletsbud
Registrerad 2008-02-02
Inlägg 2 852
Trevligt, trevligt. Tur att alla spelföretag inte behöver stänga ner studios.
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 3 473
the_man_swe_90 skrev:
Vore bättre de la in Ryska/Italienska/Franska/Japanska och snapphanar i CoH serien istället.
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 3 473
Dreamtale skrev:
the_man_swe_90 skrev:
De utvecklade inte Company of Heroes, utan gav endast ut det. Relic, samma som skapat Dawn of War, utvecklade även CoH.
Sant, men det gynnar chansen för mer releaser från Relic.
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 10 034
Deras nerbantingar gjorde susen alltså?
Titel Stammis
Registrerad 2007-01-15
Inlägg 460
Xnetium skrev:
Hmm om det har gått så bra så kanske dom ska släppa en patch eller bygga ut server hallen så det faktiskt går att lira ufc online utan större lagg...
Om du spelar på Xbox så går allt på Microsofts servrar. Så det har ingenting att göra med servern, beror isf på dålig nätkod.
Titel Proffs
Registrerad 2002-05-21
Inlägg 2 203
Dawn of War 2 sålde ju riiiktigt bra också!
Riktigt skønt før THQ. GZ!
Titel Storröjare
Registrerad 2006-05-31
Inlägg 4 195
Ichabod skrev:
Xnetium skrev:
Om du spelar på Xbox så går allt på Microsofts servrar. Så det har ingenting att göra med servern, beror isf på dålig nätkod.
Om du pratar om spel generellt sett så nej, utgivarna hostar sina egna serverar om inte Microsoft är inblandade av andra skäl.
Bra exempel e ju Cod, Bf serien..
Hurvida det fungerar med UFC vet jag inte.