Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
Ankh
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 3 473

Tråkigt, men precis som alla andra företag just nu - så påverkas även spelindustrin.

Titel Proffs
Registrerad 2007-08-17
Inlägg 1 496

Det var ju ändå inte helt oväntat med tanke på nyheten igår.

Edit: Det var tydligen inte riktigt igår.

ptr
Titel Proffs
Registrerad 2007-02-06
Inlägg 1 724

red faction verkade ju trevligt, aja finns tusen andra spel att spela den här vintern/hösten, så det är inga problem :)

bjosarn
Titel Rikskändis
Registrerad 2006-11-20
Inlägg 10 034

Som sagt, inte förvånande. Lär komma fler liknande besked under en tid framöver.

RazorShard
Titel Proffs
Registrerad 2005-04-19
Inlägg 1 324

Bara dem inte lägger ned Red Faction så är det väl ok. Får väl hoppas att Volition har lite mer tid på sig att finslipa det då.

Och som ptr säger så är det ju inte precis torka på spelfronten just nu. Själv så har jag nog fullt upp till efter julhelgen med enbart dem spelen som jag har just nu... Och är rätt sugen på Mirror's Edge, Red Alert 3, Tomb Raider: Underground och Little Big Planet. Men dem får nog vänta tills jag har tid över att spela dem (och råd att köpa dem)!

nudelsdesign
Titel Proffs
Registrerad 2004-04-03
Inlägg 2 160

Alltså, så illa kan det ju knappast vara. tycker företag generellt är alldeles för försiktiga. jag tycker det hade varit mest lågiskt
att göra tvärt om för att komma ur en global finanskris... men jag är ju ingen ekonom direkt så vad vet jag.

Ankh
Titel Storröjare
Registrerad 2002-12-29
Inlägg 3 473

Hur resonerar du då Nudeldesign?

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 461 medlemmar online. 12 foruminlägg har postats idag.

FZ
Egmont logo
© Egmont Tidskrifter