Titel Veteran
Registrerad 2006-09-25
Inlägg 651
Citat:
Bäste herr Tiger har uppenbarligen inte haft några problem att hitta hålen
AHAHAHA!!!!
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-01-18
Inlägg 147
Är dom säkra på att det inte är piraterna som är problemet?!
Raderad
Titel
Registrerad 2012-02-13
Inlägg 0
Jag skulle bedöma det som en kombination av andra faktorer. Tror största anledningen är att det är så likt 10:an. En annan är ekonomin - Jag och flera kompisar köper betydligt färre spel nu när det är brist på jobb. Och när man väl köper ett nytt spel köper man inte en nätt uppdatering av ett spel som man redan har.
Teorin om att otrohets dramat skulle påverka försäljningen tror jag har det minsta att göra med saken... Om ens någon.
Titel Proffs
Registrerad 2009-08-23
Inlägg 1 965
Drapan skrev:
Citat:
AHAHAHA!!!!
Så jävla klockrent.
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 10 465
Jag tycker det är bra, meningslöst att pumpa ut de här golfspelen, Woods kan gå och lägga sig.
Titel Intresserad
Registrerad 2007-06-26
Inlägg 97
Ja, det är som sagt samma jävla spel som kommer år efter år, det KAN ju vara det som gör det. Har man ett Tiger Woods så har man alla. FÖRNYELSE kan ju funka för att få sälja lite mer spel
Titel Intresserad
Registrerad 2006-09-18
Inlägg 83
Jag tror att det varken beror på piratkopiering eller "skandalen". Jag känner inte en jävel som skulle vilja köpa ett golfspel. Och vad jag läst verkar ju inte spelen vara så otroligt underhållande.
Titel Stammis
Registrerad 2006-05-03
Inlägg 305
Jag drar nog hellre 18 hål utomhus än sätter mig vid TV/PC för att slå lite golfbollar, det kanske blir ett köp till vintern (om den kommer) men jag tvivlar på't.
Titel Hemmavan
Registrerad 2009-08-03
Inlägg 131
Jag tror nog mera på att spelen har blivigt så grymt tråkiga, det är ingen känsla i dem och när man spelar kariär läge i spelen så är man lika bra som profsen efter 2 rundor.
Titel Intresserad
Registrerad 2003-02-14
Inlägg 75
Tidigare köpte jag alltid nya versionen varje år, sen blev det varannat år. Nu är 08 min senaste.
Höll på att köpa 10:an förra året men tänkte att jag lika gärna kunde vänta på 11:an.
Nu när jag faktiskt tänkte köpa 11:an så kände jag inte för det trots allt. På något sätt känns det inte bra att köpa något med Tiger Woods på framsidan...
Titel Proffs
Registrerad 2009-11-02
Inlägg 1 670
uberpwnage2.0 skrev:
Drapan skrev:
Citat:
AHAHAHA!!!!
Så jävla klockrent.
Hahaha!
Titel Kändis
Registrerad 2007-01-19
Inlägg 7 223
Sebastian i högform. *fniss*
Titel Hemmavan
Registrerad 2004-09-01
Inlägg 138
att den gode herr woods inte är den dominant han en gång var kanske har något med saken att göra?
Titel Stammis
Registrerad 2009-05-28
Inlägg 358
"Bäste herr Tiger har uppenbarligen inte haft några problem att hitta hålen?"
xD
Aldrig varit ett fan av Tiger Woods-spelen så hade inte köpt det iaf