FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
LoyalCrystalean
Titel Veteran
Registrerad 2011-01-29
Inlägg 1 046

OLD SCHOOL FEELING

Sebastian Lind
Titel Skribent
Registrerad 2008-08-28
Inlägg 3 696

Eeeeexcellenttt.

walter_iego
Titel Rikskändis
Registrerad 2010-02-04
Inlägg 11 480

Yes, det där ser riktigt fint ut :)

Javas
Titel Kändis
Registrerad 2007-08-02
Inlägg 5 301

Fantastiskt att spelet ska nå steam. Jag kollade på hela Pewdiepie´s lets play och tycker att spelet är underbart.

Det blir definitivt ett köp i framtiden, en uppföljare är ju dessutom på väg, blir nog att köpa spelet och spela ut det till dess

Bojkott
Titel Proffs
Registrerad 2008-02-13
Inlägg 1 490

Oerhört mysigt spel som inte hör hemma någon annanstans än på Steam :D

Paddington
Titel Proffs
Registrerad 2011-06-10
Inlägg 1 386

Då kan det nog bli rabatteras lite framöver. Jag tycker faktiskt det behövs, det kändes inte riktigt värt 90kr. Jag var riktigt taggad när jag startade upp men blev besviken. För mycket transportsträckor och meningslösa pussel. Det glänste emellanåt men mina förväntningar var högre.

kill455
Titel Hemmavan
Registrerad 2012-06-04
Inlägg 251

Ganska komiskt att spelet kostar.. Anyway detta är ett spel som man verkligen inte behöver spela själv utan kan kolla på youtube videos om man så vill då det inte riktigt finns något gameplay.

Raleishi
Titel Frågvis
Registrerad 2011-11-17
Inlägg 49

Det kommer bli definitivt ett köp för mig

Den Lille Grisen
Titel Trähatt
Registrerad 2008-10-12
Inlägg 110

Skulle absolut rekommendera det, det är inte ofta man ser en så stark story i ett spel. Det är smått kort, men jag njöt av det rakt igenom.

Paddington
Titel Proffs
Registrerad 2011-06-10
Inlägg 1 386

kill455 skrev:
detta är ett spel som man verkligen inte behöver spela själv utan kan kolla på youtube videos om man så vill då det inte riktigt finns något gameplay.
Det är faktiskt... sant. Dock bör man själv "spela" Dear Esther för att det bygger på känslan av att vara där.

Traveller in time
Titel Community-nestor
Registrerad 2008-05-29
Inlägg 5 144

Väldigt fint spel! Lite hypat som det brukar bli i verbala svängar, detta är ett spel varje person måste uppleva på egen hand. Fint och ovanligt :)

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan svara på trådar och ingen kan skapa nya trådar.

Just nu är 224 medlemmar online. 5 foruminlägg har postats idag.

FZ